۹۶۴۸۹۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بلیت پرواز پرسپولیس به امارات کنسل شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مراتب لغو بلیت صادره به امارات به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس : حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی با دربار دیدار مقابل التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی لغو نشده، اما مساله فعلا مشکل پرواز به امارات است. روز گذشته تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه الوصل دبی دریافت شد. تاکنون هم ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یا تعویق بازی به باشگاه اعلام نشده است.

قدوسی درباره اینکه گفته می‌شود کشور امارات پرواز‌های خود به ایران و بالعکس را لغو کرده و با این شرایط تکلیف بازی این هفته پرسپولیس و التعاون چه خواهد شد، تصریح کرد: ما در چند روز گذشته توسط بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های سفر به دبی را تهیه کردیم و امروز امیدوار بودیم بلیط‌ها کنسل نشوند و مشکلی ایجاد نشود، ولی یلوه معاون اقتصادی باشگاه دقایقی قبل اعلام داشتند پرواز از سوی ماهان لغو و بلیت های صادره کنسل شده است.

پرواز‌ها رفت و برگشت از ایران به امارات و بالعکس یکی یکی در حال لغو هستند و یا همگی لغو شده اند و برخی آژانس‌های هواپیمایی هم به ما می‌گویند هیچ پروازی انجام نمی‌شود. انصاری فرد هم از جلسه مجمع به باشگاه آمده‌اند و بعد از بررسی مسائل احتمالا امشب مراتب لغو بلیت صادره و وضعیت پرواز‌ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند و ببینبم وضعیت پروازی در روز‌های آتی چگونه خواهد بود. فعلا که گفته می‌شود تا اوایل هفته آتی پرواز‌ها لغو هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماهان هیچ جا نمیره به غیر از چین. اگه میخواید در خدمتتونه.

    • بدون نام

      آقا بگو بیان کیش با قایق یا لنج صیادی بفرستیم برن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج