adexo3
۹۶۵۸۷۹
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

جلسه محرمانه برای حذف تیم‌های ایرانی از آسیا

عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان فوتبال دو کشور امارات و عربستان جلسه محرمانه‌ای برای حذف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده‌اند.

مهر نوشت: عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان فوتبال دو کشور امارات و عربستان جلسه محرمانه‌ای برای حذف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده‌اند.

سعید آذری با اشاره به جریمه ۱۲۰ هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون آسیا به خاطر جعل سند باشگاه‌ها برای گرفتن مجوز حرفه‌ای، گفت: در همین ارتباط چهارشنبه شب جلسه محرمانه‌ای در دبی با حضور مسئولان فوتبال امارات و عربستان برگزار شده است تا باشگاه‌های ایرانی را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کنند.

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۷ قانونی را تصویب کرده که بر اساس آن اگر کشوری مدارک باشگاه‌هایش را سندسازی کند، کلیه مجوزهای حرفه‌ای باشگاه‌هایش لغو می‌شود. به همین خاطر عربستان و امارات دنبال محروم کردن تیم‌های ایرانی بر اساس این قانون هستند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال یادآور شد: الان مسئولان فدراسیون ما دنبال برگزاری انتخابات هستند ولی داریم از جای دیگری ضربه می‌خوریم. من این هشدار را می‌دهم و امیدوارم که این هشدار را جدی بگیرند. عربستان و امارت دنبال توطئه و حذف تیم‌های ما از آسیا هستند.

آذری در پایان با بیان اینکه قبلاً درباره ورود فیفا به انتخابات فدراسیون فوتبال هم هشدار داده بود، گفت: امیدوارم دوستان ما در فدراسیون به سادگی از کنار این بحث نگذرند و دست روی دست نگذارند که حق فوتبال ایران خورده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس اسمانی

      چرا باید بهانه دست دشمن داد بهنظر من اگه بخواهند ما را محروم کنند حق دارند چون کدام باشگاه ما حرفه ایه این از استقلال که حتی زمین تمرین ندار ه واون هم از پرس پولیس که کل ارگانهای دولتی پشتشه ولی حالا با یک امتیاز از بازی های اسیای داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر اس اس نمیدونم تا کی می خواهید چرت وپرت بنویسید و بدون دلیل و مدرک انگار یادت رفته در مورد استرا ما چونی از ابر وباد ومه وخورشید وفلک در کار برای تیم سوراخی مثل گیسه بودند اگر مدیرت ناجوری دارید چه ربطی به دیگران داره واقعاخجالت اوره که باخت میاریدیا...... انرا ربط میدید به وزیر و دیگران واقعا خجالت آوره متاسفم برای کیسه ها از کوچک تا بعضی از پیش کسوتانتان

      • بدون نام

        دو کلمه از ننه عزدس

    • بدون نام

      خودمان داریم خطا می کنیم آنوقت انتظار داریم دیگران هیچ حرفی نزنند و موقع اعمال قانون و لو رفتن قضیه ادای ننه من غریبم و وا اسفاها و ما مظلومیم و حقمون رو خوردند سر میدیم و شروع می کنیم به مظلوم نمایی و درست کردن دشمن فرضی مثل آمریکا و انگلیس و اسراییل و عربستان و امارات و ......به عبارتی کل دنیا بد فقط ما خوب به همراه جنوب لبنان و سوریه و حوثی یمن و حشد الشعبی عراق و شیخ زاکزاک و شیخ باقر و مرضیه هاشمی پرس تی وی!!!!!!

    • قاسمی

      چرا پیامهای مارو نشون نمیدید
      ؟






      چرا پیامهای مارو نشون نمیدید؟

      پاسخ ها

      • بازیکن تیم ایندگان ملاثانی عرب

        راستی

    • ارتش سرخ

      شما اس اس زیر زمینی بیش نیستین اسمونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج