۹۶۷۵۳۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

نیکبخت: تعطیلی لیگ برتر، تصمیم درستی بود

پیشکسوت استقلال گفت: تعطیلی لیگ برتر تصمیم درستی بود که از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال اتخاذ شد، چرا که سلامتی مربیان و بازیکنان اهمیت فراوانی دارد.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: تعطیلی لیگ برتر تصمیم درستی بود که از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال اتخاذ شد، چرا که سلامتی مربیان و بازیکنان اهمیت فراوانی دارد. علیرضا واحدی نیکبخت همچنین اظهار داشت: استقلال باید ادامه لیگ را با جدیت و قدرت دنبال کند و منتظر لغزش پرسپولیس باشد تا شاید امتیازات از دست رفته جبران شود.

وی اظهار داشت: «فرهاد مجیدی» مربی جوان و شجاعی است و باید از وی حمایت کرد تا بتواند استقلال را به جایگاه واقعی ‌برساند. از سوی دیگر جام حذفی برای استقلال از اهمیت فراوانی برخوردار است و این تیم توانایی آن را دارد در این جام به مقام قهرمانی برسد.

نیکبخت خاطر نشان کرد: حضور «علی فتح‌الله‌زاده» به سود استقلال است و می‌تواند این تیم را به جایگاهی که شایسته است برساند و در این راه همه باید به او کمک کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال به آرامش و فضایی به دور از حاشیه و جنجال نیاز دارد تا بتواند به اهدافی که می‌خواهد برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      بله درسته هروقت استنلی و دیاباته مصدومیتشون خوب شد شروع میشه
      درضمن ویروس تو تمرینات این تیم ها نمیاد
      فقط بازی رسمی میاد

    • kordook

      پس چرا تمریناتو تعطیل نمیکنین تاسا؟
      واسه کیسه و شله و ترتر خوبه که هم مصدوماشون برسن و هم شاید با تمرین و اردو تیمشونو از فلاکت نجات بدن و مهمتر اینکه شاید ترمز بردهای پرسپولیس کشیده شه .فدراسیون و وزیرم دست به سینه دستورات سوگلیارو اجرا کردن .

    • kordook

      پس چرا تمریناتو تعطیل نمیکنین تاسا؟
      واسه کیسه و شله و ترتر خوبه که هم مصدوماشون برسن و هم شاید با تمرین و اردو تیمشونو از فلاکت نجات بدن و مهمتر اینکه شاید ترمز بردهای پرسپولیس کشیده شه .فدراسیون و وزیرم دست به سینه دستورات سوگلیارو اجرا کردن .

    • بدون نام

      چه فایده وقتی دولت همه شهرستانی ها رو زیر پاش له کرد و رد شد انگا نه انگار که ایران سرای همه ماست نه فقط تهران وقخی پرسپولیس سر همه رو برید جناب وزیر که به پسرش قول پوکر داده اجازه داد بعد از ۶ امتیاز کاملا حروم و ناحق با اون گزارشگر یونانی پرست واقعا دیگه مطمعنیم هیچ ارزشی تو کشور نداریم چون تهران فقط ایران است ماها حتما دشمن هستیم ولی وقتی حرف از دفاع از کشور میشه ما شهرستانی ها با دشمن میجنگیم اینو تاریخ‌ صابت کرده

      پاسخ ها

      • علی

        هنوز میگی پرسپولیس خجالت بکش نفهم بخاطر تو تراکتوری واستقلال وسپاهان لیگ رو تعطیل کردن واقعا حق دارن بهتون یه چیز هایی میچسبونند!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج