۹۶۸۴۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اولتیماتوم مدیرعامل اینتر به بارسلونا

استیون ژانگ، مدیرعامل اینتر، می‌گوید که حاضر نیست ستاره های تیمش را به فروش برساند و می خواهد با جذب استعدادهای درخشان جز برترین باشگاه های دنیا شود.

فوتبالی: استیون ژانگ، مدیرعامل اینتر، می‌گوید که حاضر نیست ستاره های تیمش را به فروش برساند و می خواهد با جذب استعدادهای درخشان جز برترین باشگاه های دنیا شود.

اینتر جز مدعیان قهرمانی این فصل فوتبال ایتالیاست و در حال حاضر ۸ امتیاز با لاتزیو فاصله دارد و این در حالی است که دو بازی کمتر از این تیم نیز دارد. بارسلونا علاقه زیادی به جذب لائوتارو مارتینز دارد و گفته می شود که در تابستان آینده برای جذب او اقدام خواهد کرد اما مدیرعامل اینتر مدعی شده که حاضر به فروش ستاره های تیمش نیست.

ژانگ در گفتگو با فایننشال تایمز در این باره اظهار داشت: " در اینتر به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا همیشه باید تمام تلاشتان را برای پیروزی بکنید. ما تصمیمی برای فروش ستاره های تیم نداریم و می خواهیم بهترین استعدادها را نیز جذب کنیم. "

او درباره اضافه شدن گروه چینی به این تیم و جذب هواداران چینی گفت: " از زمانی که اینتر توسط گروه سانینگ خریداری شد تغییرات زیادی صورت گرفته است که اولین آنها عملکرد ما در زمین است. دومین آنها بحث تبلیغاتی و ارزش تیم ماست. این موضوع را از شبکه های اجتماعی می توان تشخیص داد که نسبت به چند سال قبل تعداد دنبال کنندگان دو یا سه برابر شده است و این منطقی است که ارزش باشگاه نیز در حال رشد است. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج