اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۶۹۱۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قدوس: تساوی مقابل مارسی ارزشمند بود

هافبک ایرانی آمیان بعد از تساوی مقابل مارسی اعلام کرد که نتیجه ارزشمندی را کسب کردند.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال آمیان شب گذشته در هفته بیست و هشتم لوشامپیونه به مصاف مارسی رفت و به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

سامان قدوس، هافبک ایرانی آمیان از دقیقه ۸۰ این دیدار به میدان رفت و موفق شد تا در دقیقه ۹۵ گل دوم آمیان را به ثمر برساند و ناجی تیمش در این بازی باشد.

قدوس بعد از این تساوی ارزشمند در مصاحبه با سایت «le۱۱amienois» فرانسه، گفت: این تساوی ارزشمندی برای ما بود. مارسی در این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به پیش افتاد ولی ما موفق شدیم این بازی را به تساوی بکشانیم و این کار بزرگی بود. دوست داشتم در این بازی برنده می شدیم اما تساوی مقابل مارسی واقعا کار بزرگی بود و نتیجه خوبی برای ما به شمار می آید.

وی درباره نتایج خوبی که آمیان مقابل تیم های بزرگی مثل مارسی گرفت اما مقابل تیم های کوچک نتیجه بد گرفت، گفت: واقعا تفسیر این نتایج تیم سخت است. ما همیشه مقابل تیم های بزرگ عملکرد خوبی داریم اما ما در مقابل تیم های کوچک نیز باید بهترین عملکرد را داشته باشیم اما این اتفاق نمی افتد. باید در بازی های آینده در بهترین شرایط باشیم چون تنها ۱۰ بازی برای اتمام فصل باقی مانده است. به همین خاطر باید در بازی های آینده بهترین نتایج را کسب کنیم تا بتوانیم در لوشامپیونه بمانیم و این ماموریت ماست.

هافبک ایرانی درباره اینکه آیا نگران سقوط به دسته اول است، گفت: اصلا نگران این موضوع نیستم چون در شرایط خوبی هستیم و کاملا برای بازی های پیش رو آماده هستیم. اصلا به جایگاهمان توجه نمی کنیم چون به تیم و مسئولان باشگاه اطمینان داریم. به شرایط خوبی رسیدیم. البته بازی به بازی وضعیتمان بهتر می شود. باید خیلی سریع وضعیتمان را بهتر از این ها کنیم.

قدوس افزود: در شرایط کنونی فقط به دنبال پیروزی هستیم. باید در بازی پیش رو مقابل آنژه نیاز به برد داریم. در تمام بازی ها به دنبال ۳ امتیاز هستیم.در شرایط خوبی هستیم و می توانیم در خانه پیروز شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج