۹۶۹۵۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احتمال بی‌تماشاچی بودن بازی ­ PSG - دورتموند

با اینکه پاریس چشم‌انتظار دیدار روز چهارشنبه پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان است ولی لوپاریزین می‌گوید اینکه بازی دو تیم بدون تماشاچی برگزار می‌شود یا نه روز سه‌شنبه مشخص خواهد شد.

ورزش سه: با اینکه پاریس چشم‌انتظار دیدار روز چهارشنبه پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان است ولی لوپاریزین می‌گوید اینکه بازی دو تیم بدون تماشاچی برگزار می‌شود یا نه روز سه‌شنبه مشخص خواهد شد.

پاری سن ژرمن خود را برای میزبانی از بوروسیا دورتموند در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند. دیداری که روز چهارشنبه در استادیوم پارک دو پرنس برگزار شده و PSG مصمم است شکست ۲-۱ خود در بازی رفت در خانه دورتموند را در این بازی جبران کرده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها شود.

پاریسی‌ها معتقدند بازی دو تیم در شرایط عادی برگزار خواهد شد ولی شیوع گسترده کرونا ویروس در فرانسه که این لحظه به ابتلای ۹۴۹ نفر و فوت ۱۶ نفر منجر شده باعث شده برخی رسانه‌ها از احتمال بدون تماشاچی برگزار شدن این بازی خبر بدهند. روزنامه فرانسوی لوپاریزین یکی از این رسانه‌ها است.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ۴۷هزار تماشاچی در پارک دو پرنس شاهد دیدار دو تیم خواهند بود. اما لوپاریزین می‌گوید ممکن است تصمیم‌گیری درباره حضور تماشاچی‌ها در این بازی در روزهای آخر منتهی به مسابقه گرفته شود. مدیریت باشگاه هم در تماس لوپاریزین گفته‌اند که احتمال برگزاری بازی بدون تماشاچی را کاملا رد نمی‌کنند. به خصوص در صورتیکه دولت فرانسه و وزارت بهداشت این کشور تا قبل از روز چهارشنبه اعلام کنند که وضعیت اپیدمی ویروس در این کشور به درجه سه رسیده است.

امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه روز جمعه به مردم این کشور هشدار داده و گفت:" شکی نیست که در روزهای آینده ما وارد فاز جدیدی از شیوع این بیماری خواهیم شد". به همین علت است که مقامات فرانسوی منتظر هستند تا در شروع هفته در اروپا یعنی روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه ارزیابی جدید خود از وضعیت ویروس کرونا در این کشور را اعلام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج