۹۶۹۷۵۹
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

فنونی‌زاده: توقع دیگری از برانکو داشتیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما توقع دیگری از برانکو داشتیم و نباید اینقدر زود از پرسپولیس که با این تیم افتخارآفرینی کرده شکایت می‌کرد.

خبرگزاری میزان: مرتضی فنونی زاده در خصوص شایعه کسر امتیاز از پرسپولیس و شرایط این تیم اظهار داشت: متاسفانه این شکایت‌ها کار دست پرسپولیس داد و احتمال کسر امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات برای این تیم وجود دارد، ضمن اینکه برانکو هم برای طلبش از پرسپولیس شکایت کرده ما توقع دیگری از برانکو داشتیم بالاخره ۱۰ سال در فوتبال ما بوده و شناخت کافی دارد و نباید اینقدر زود از پرسپولیس که با این تیم افتخارآفرینی کرد شکایت می‌کرد.

وی ادامه داد: به نظر من باید وزارت ورزش به این مسئله ورود کند، چون به غیر از پرسپولیس، استقلال هم در فیفا پرونده دارد و وزارت ورزش باید به هر دو تیم کمک کند تا این دو تیم چه از لحاظ امتیازی و چه پنجره نقل و انتقالات محروم نشوند، در ضمن به نظر من اگر انصاری‌فرد نمی‌تواند این مشکلات را حل کند باید استعفا کند.

فنونی زاده در پایان در خصوص تعطیلی لیگ هم گفت: پرسپولیس روند رو به رشدی داشت که لیگ تعطیل شد، اما کاش بازی‌ها برگزار می‌شد، اما بدون تماشاگر، تا تکلیف قهرمان حذفی و لیگ برتر مشخص می‌شد، چون به نظرم وضعیت لیگ قهرمانان آسیا زیاد روشن نیست و احتمال تعطیلی آن به طور کلی وجود دارد، اما حداقل تکلیف لیگ و حذفی ما که تا به اینجای فصل پیش رفته روشن می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه جور توقعی؟؟؟ با مرام بازی دربیاره؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جواب خوبیها و قهرمانیها و پول قرض دادنا توسط برانکو برای پرسپولیس این هست که فنونی زاده توقع داره حق برانکو بخورن دم نزنه خخخخخخخخخخ عجب رویی

    • ایرانی

      مثلا؟؟؟؟

    • بدون نام

      برانکو مرد بود،،،سلطان بود و هست،،، پرسپولیس چوپ پیشکسوت های بی عرضه و بی لیاقت و مدیر عامل های بی همه چیزشون رو میخوره

    • علی

      روت نمیشه بنویسی از وزیر التماس دعا داشتی

    • توحید

      نمیشه از همه ایرانی بازی توقع داشت برانکو جز حق و حقوق خودش و کادرش چیزی اضافه تر نمیخواد مشکل از برانکو نیست از مدیریت باشگاه هم نیست، مشکل از سیستم مدیریتی کل کشور ایرانه که همچین چالش هایی رو بوجود نمیاره

    • بدون نام

      توقع بیجایی داشتین! تو سال آخر که اینجا بود یه قرون بهش ندادین ، یک سالم هست که رفته میشه دوسال که عین خیالتون نبوده بعد هنوزم ازش توقع مرام داشتین!؟ بهتره قبل از حرف زدن از مرام یه کم فکر کنین آقایون بی مرام!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج