۹۷۰۰۸۷
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رقم قرارداد ویلموتس؛ ۳ ساله به مبلغ ۸میلیون یورو!

یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قرارداد ویلموتس و دستیارانش به مدت سه سال و به مبلغ هشت میلیون یورو با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.

ایسنا: یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قرارداد ویلموتس و دستیارانش به مدت سه سال و به مبلغ هشت میلیون یورو با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.

سید احسان قاضی زاده هاشمی در مورد جزییات قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران، اظهار کرد: رقم این قرارداد در سال اول معادل سه میلیون یورو، در سال دوم معادل ۲.۵ و در سال سوم نیز معادل ۲.۵ میلیون یورو منعقد شده است که از این رقم تا کنون معادل ۲ میلیون یورو به صورت نقد و چمدانی و از مسیر دوبی به این مربی پرداخت شده است.

رقم قرارداد ویلموتس؛ ۳ ساله به مبلغ ۸میلیون یورو!

وی با بیان اینکه مارک ویلموتس معتقد است سرمربی رسمی تیم ملی فوتبال ایران بوده و فسخ قرارداد با وی صورت نگرفته است و در همین برهه زمانی فدراسیون فوتبال ایران اقدام به جذب سرمربی دیگری کرده است، تصریح کرد: این سرمربی بلژیکی با استناد به همین مسئله نسبت به اخذ غرامت شش میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال که تا زمان اتمام قرارداد بوده اقدام کرده است.

قاضی زاده هاشمی با انتقاد شدید از مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال در نحوه عقد قرارداد با این سرمربی، عنوان کرد: همان زمان نیز به رییس وقت فدراسیون فوتبال هشدار دادم که همسر مارک ویلموتس وکیل است و در پارلمان این کشور نیز دستیار بوده و نسبت به مسائل حقوقی اشراف کامل دارد.

وی با تاکید بر اینکه دستمزد ۲ میلیون یورویی ویلموتس تاکنون از محل منابع شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) پرداخت شده است، اظهار کرد: این پول از جیب کارگران تامین اجتماعی پرداخت شده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دست آقای تاج و وزیر ورزش و مازیار ناظمی و ... درد نکنه واقعا !!!!! ابله ترین و بی سوادترین آدم دنیا هم نمی تونست چنین قرداد ترکمن چایی ببنده و شک نکنید ویلموتس تا قرون آخر این هشت میلیون یورو را میگیره همون طور شفر و برانکو و ... میگیرند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینایی که این قرارداد های نجومی را با پول ملت بدبخت و زیر خط فقر مانده ، بستن یا خائنند یا بشدت احمق .
        باید خودشون جمع شن پول این یارو رو بدن.

    • صادق

      لعنت به ظالم

    • توماس

      ویلموتس‌ها می آیند و می روند سوال اینجاست این مدیران بی‌لیاقت در نهادهای مختلف و نه تنها در ورزش قرار است تا کی ماندگار باشند . نه حتی بود و نبودشان که بودنشان سراسر ضرر است .

    • بدون نام

      آقای وزیر حاضر نبود به کیروش برای قراداد سه ساله کمتر از سه میلیون یورو بدهند گناه اش این بود در رده بندی فیفا ایران اول بود .حالا آقای وزیر فقط با این جرائم مربیان خارجی حال کن.

    • دیار ابلهان

      فقط موندم این نکنی که میرسد به زن و بچتون چی از کار در اومدن.

    • بدون نام

      آخه خدارو خوش می ادش حالا اگر ایرانی بگذاریم ماهی پنج میلیون نومن بدبم مگه چی می شه

    • بدون نام

      آقا این فوتبال بی صاحب رو تعطسل کنید پولش رو خرج مداوای مردم کنید

    • بدون نام

      اونوقت کارگر برا یه حقوق ساده ومفت باید لگد مال بشه

    • دل افروز

      دمت گرم آقای تاج به آیت میگن اقتصادمقاومتی من هم کارگرساده هستم هرروز می رم سرد دکه کارگری کار پیدانمیکنم برمیگردم خونه اجاره خونه بچه مدرسه ای خداازتون نگذره

    • بدون نام

      وقتی هیچ مدیری پاسخگو نیست، وقتی هرکس هرکاری کرد، کسی کاری نداره، وقتی یه دلال پست میگیره، وقتی امثال کریمی، دایی، مهدوی‌کیا، هاشمیان بیرون هستن وامثال عرب وفتحی وکفاشیانها پست میگیرن، همینه. به قول کریمی تا شما هستید، این فوتبال واین مردم روز خوش نمی بینن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج