۹۷۰۲۶۷
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

عربشاهی: اعضای هیات‌مدیره خودشان باید بروند

استعفا یا برکناری محمدحسن انصاری فرد که نیمه های شب گذشته رسانه ای شد حالا انتقادهای تندی از سوی پیشکسوتان باشگاه نسبت به وزیر و هیات مدیره برانگیخته است.

ورزش سه: ضیا عربشاهی بازیکن سابق پرسپولیس و همبازی قدیمی محمدحسن انصاری فرد در پاسخ به این اتفاق گفت:" آقای وزیر! اگر دست به این کار بزنید(برکناری انصاری فرد) ما پیشکسوتان پرسپولیس آرام نمی نشینیم و به وزارتخانه می آییم."

انصاری فرد در حالی از پرسپولیس استعفا داد که گفته می شود در جلسات مکرر هیات مدیره به عنوان مدیرعامل حضور نداشته است. عربشاهی در این رابطه گفت:" نمی دانم مگر می شود هیات مدیره بدون حضور مدیرعامل تشکیل جلسه بدهد. انگار داریم به دوره آخرالزمان می رسیم وهمه چیز خوفناک شده است. هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد و بدون حضور مدیرعامل تصمیم می گیرد."

هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره همبازی سابقش گفت:" آقای انصاری فرد دوازده سال پیش مدیرعامل پرسپولیس بود و عملکرد قابل قبولی هم داشت. اتفاقا در روزی که آقای دکتر سلطانی فر به وزارت رسید من ، محمدحسن انصاری فرد و چند تا از پیشکسوتان دیگر با ایشان دیدار کردیم. در همان جلسه به ایشان گفتیم مدیران ما نباید قهرمان های ملی را فراموش کنند. انصاری فرد یک قهرمان ملی است؛ او سال های سال برای پرسپولیس و تیم ملی کشورش بازی کرده و افتخار آورده است. من می گویم او یکی از مدیران فوتبالی و کاربلد است که دوازده سال پیش خودش را ثابت کرده است."

او افزود:" انصاری فرد در واقع به خانه خودش آمد و باشگاه را با انبوهی از بدهی از مدیران قبلی تحویل گرفت؛ مدیرانی که معلوم نشد پول های لیگ قهرمانان آسیا و اسپانسر را چکار کرده اند. آن ها پول یک مربی که برای تیم زحمت کشیده، هفت قهرمانی آورده و ۴۰ میلیون ایرانی را خوشحال کرده است ندادند و برانکو را مجبور کردند برخلاف میل باطنی اش از پرسپولیس شکایت کند. من می دانم برانکو ایران را به اندازه کرواسی کشورش دوست دارد. آنقدر به او دروغ گفتند تا عصبانی اش کردند."

عربشاهی همچنین گفت:" آقای عرب از کجا آمد مدیرعامل شد. چرا گرشاسبی را که یک مدیرفوتبالی موفق بود را برداشتند. من عرب را از چهل سال پیش می شناختم و آرزویش بود که کنار ما عکس بگیرد آن وقت او می شود مدیرعامل پرسپولیس و به برانکو دروغ می گوید که پول در چمدان است یا می گوید پول را به بازیکنان دادم در حالی که بازیکنان هم پولی نگرفتند. پس اینهمه پول کجا رفته است؟ آقای عرب ۵۰۰ هزار دلار به جونیور که یک ریال هم نمی ارزید داد."

او افزود:"آقای وزیر ، محمد حسن انصاری فرد بعد از گرشاسبی تنها مدیرعاملی بود که ورزشی بود و کارنامه قابل قبولی هم داشت. هواداران هم دوستش داشتند و پیشکسوتان هم حامی او بودند. این تنها سالی بود که تمام ارکان باشگاه پرسپولیسی های واقعی بودند و انصاری فرد با این حجم از بدهی ها ایستاد و کار کرد. من به آقای وزیر و هیات مدیره می گویم چرا خود شما نمی روید با اینهمه اتفاقاتی که افتاده است و انصاری فرد باید باشد."

شماره ۱۴ پرسپولیس در تیم طلایی دهه شصت در ادامه با اشاره به حضور رسول زاده در هیات مدیره پرسپولیس گفت:" آقای وزیر رسول زاده از کجا آمده است؟ آقای دکتر سلطانی فر فامیل بازی و رفیق بازی دیگر بس است. من از جانب پیشکسوتان پرسپولیس می گویم که همه از محمدحسن انصاری فرد حمایت می کنیم. آقای وزیر اگر انصاری فرد را برداری ما بلند می شویم و می آییم وزارت."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا وقتشه قبل از اینکه دشمنان وزیرنشان باعث نابودی پرسپوایس بشن پیشکسوتها خودی نشون بدن و غیرتی که ازشون به یادگار مانده رو به نمایش بزارن سکوت مساویست با خیانت به مکتب پرسپولیس بزرگ

      ما هواداران
      از تمام اسطوره هامون تقاضای حمایت داریم

    • بدون نام

      وزیر ضعیف و بی لیاقت

    • بدون نام

      الان ثابت شد که پرسپولیس تیم مردمیه نه حکومتی . روسیاهی برای کسانی که به تیم محبوب و مردمی پرسپولیس انواع و اقسام تهمتها را زدن

    • بدون نام

      وزیر پوست اسقلال رو کند مشی حرات نحرد با وزیر عو بگه اما اللن ببین پشت پرده چه قدرت مافیایی داره دم وزیر رو تهدید میکنن

      پاسخ ها

      • ح_ ن

        معلوم بودبعدازاستقلال نوبت پرس پولیسه،،

      • سجاد خیاط

        تو اول برو تایپ کردن یاد بگیر همرو غلط غلوط نوشتی

      • کیسه سوراخ آسیا

        استاد این متنی که نوشتی رو لطف کن زیرنویس فارسیشم بذار.

    • بدون نام

      درود بر شرفت

    • بدون نام

      دمت گرم ما پشتتیم

    • بدون نام

      دروغ بسه دیگه، وزیر بی لیاقته

    • بدون نام

      عرب برو گمشو

    • انصاریفرد

      ای کاش همه مثل تو بودن..... عشقی... پرسپولیس نابودکردن...

    • بدون نام

      آفرین آقای عربشاهی هیئت مدیره خودشان باید بروند نه قدوسی نه انصاری فرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج