۹۷۱۴۸۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

وعده هایی که بازیکنان پرسپولیس را ناامید کرد

حضر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در محل تمرین امروز این تیم نه تنها باعث امیدواری بازیکنان نشده بلکه آنها را در آستانه سال نو دچار نگرانی کرده است.

خبرگزاری فارس: امروز برای اولین بار اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در تمرین این تیم حاضر شدند تا در خصوص اتفاقات رخ داده در این چند روز با بازیکنان و کادر فنی این تیم صحبت کنند.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه و رئیس هیات مدیره، مهدی محمد نبی و مهرداد هاشمی در این دیدار در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه با بازیکنان صحبت کردند. وی در بخشی از صحبت هایش خطاب به بازیکنان گفت:خیلی خوشحالم که در جمع شما هستم. قبول مسئولیت در این وضعیت در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس اصلا آسان نیست و اعضای هیئت مدیره این مسئولیت را بر عهده من گذاشتند. ما چند پرونده در فیفا داریم که باید آنها را مدیریت کنیم اما اولویت اصلی باشگاه پرداختی به شماست.

البته رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت های خود مباحثی را مطرح کرد که همین موضوع باعث گلایه و ناراحتی بازیکنان شده است.وی در خصوص مسائل مالی به گونه ای از مشکلات صحبت کرده که بازیکنان بابت دریافت مطالبات خود دچار بی انگیزگی شدند و حتی در طول تمرین امروز در این خصوص با هم صحبت می کردند.

این طور که به نظر می رسد در صحبت های سرپرست جدید پرسپولیس نشانی از شرایط خوب مالی نبوده است و او تاکید کرده که این باشگاه بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان بدهی دارد و برای پرداخت آنها ملزم است. از دیدار امروز مدیران پرسپولیس با بازیکنان این حکایت وجود دارد که بازیکنان با روحیه ای بهم ریخته به تعطیلات یک هفته ای رفتند و برای بهتر شدن شرایط، گل محمدی خیلی کار راحتی در پیش ندارد.

البته باشگاه پرسپولیس به بازیکنان وعده پرداخت بخشی از مطالبات تا قبل از اتمام سال را داده اند اما باید دید این باشگاه می تواند به قول خود عمل کند یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      لعنت به مفسدان دروغگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج