۹۷۲۸۴۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اوبامیانگ، بمب خبری تابستانه بارسلونا

روزنامه اسپورت کاتالونیا مدعی شد اوبامیانگ ستاره آرسنال تصمیم خود را برای انتقال به بارسلونا گرفته و به این منظور به باشگاهش آرسنال فشار خواهد آورد.

ورزش سه: روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا امروز روی جلد خود را به انتقال پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال اختصاص داده و با چاپ عکسی از او در صفحه اول خود مدعی شد اوبامیانگ تصمیم خود را برای ترک آرسنال و پیوستن به بارسلونا گرفته و تا پیش از تابستان به این منظور به آرسنال فشار خواهد آورد و از هیچ اقدامی برای اجرایی شدن انتقالش به نوکمپ دریغ نخواهد کرد.

اوبامیانگ، بمب خبری تابستانه بارسلونا

این در حالی است که اوبامیانگ پیش از این به صراحت اعلام کرده بود که از شرایط خود در آرسنال راضی است. با این حال روزنامه اسپورت می‌گوید بارسلونا از ماه ژانویه مذاکراتی با نمایندگان اوبامیانگ انجام داده و مدیران باشگاه کاتالان روی انتقال تابستانی او به نوکمپ حساب باز کرده‌اند.

بارسلونا به شدت به دنبال جذب مهره‌ای می‌گردد که بتواند در نقش شماره 9 برای این تیم بدرخشد و جایگزین بلندمدتی برای لوئیس سوارز پا به سن گذاشته و فعلا مصدوم باشد.

اسپورت در گزارش خود مدعی است مدیران بارسلونا بعد از بررسی گزینه‌های مختلف، اوبامیانگ را به عنوان گزینه اصلی خود در نظر گرفته‌اند و بعد از مذاکراتی که از ماه ژانویه تا امروز با نمایندگان این ستاره گابنی داشته‌اند مطمئن هستند که او قصد پیوستن به بارسا را دارد.

اسپورت به این ترتیب از اوبامیانگ به عنوان بمب خبری بارسلونا در تابستان آتی یاد کرده است. این روزنامه کاتالان در گزارش خود مدعی است که نزدیکان اوبامیانگ از چند ماه گذشته در یک شهر ساحلی در نزدیکی بارسلونا اقامت دارند و در این مدت به عنوان رابط باشگاه بارسلونا با او عمل کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بارسا باید دنبال هافبک خوب و بازیساز باشه راکیتیچ ویدال بوسکتس همشون پا به سن گذاشته و بی انگیزه شدند دی یونگ هم سر درگم بازی میکنه

    • بدون نام

      نیمار و اوبامیانگ و مسی و فاتی گریژمان و سوارز از اون سمت،،،6 تا قاتل ...تمام جام ها مال بارسا میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج