۹۷۳۴۰۱
۳۰ نظر
۵۰۰۷
۳۰ نظر
۵۰۰۷
پ

رسول‌پناه: انصاری‌فرد، کالدرون را فراری داد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه هیچ برنامه ای برای شکایت از برانکو ندارد و این دروغی است که محمدحسن انصاری فرد گفته و علاوه بر این، او برای فراری دادن کالدرون هم هر کاری توانست، انجام داد.

خبرگزاری ایرنا: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه هیچ برنامه ای برای شکایت از برانکو ندارد و این دروغی است که محمدحسن انصاری فرد گفته و علاوه بر این، او برای فراری دادن کالدرون هم هر کاری توانست، انجام داد.

مهدی رسول پناه در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی درباره ادعای محمد حسن انصاری فرد مبنی بر اینکه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواستار شکایت این باشگاه از برانکو ایوانکوویچ شده است، اظهار داشت: هیات مدیره باشگاه مصوبه‌ای در مورد شکایت از برانکو ندارد. این دروغ محضی است که انصاری فرد گفته و آن را تکذیب می کنیم.

وی افزود: بحث وزیر ورزش هم چیز دیگری بود. ما در هیات مدیره گفتیم که باید از برانکو تقدیر کنیم، اما انصاری فرد گفت آن‌قدر برانکو، برانکو نگویید و او را بزرگ نکنید اما شک نکنید ما حالا هم طلب برانکو را پرداخت خواهیم کرد و هم از او تقدیر هم می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: انصاری فرد روز اول هم برای آرامش به تیم نیامده بود. او از همان ابتدا راه های مختلفی را امتحان کرد تا خود را به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه مطرح کند. همان زمان هیات مدیره شروط خود را به او گفت. بحث بدهی‌ها و مسائل دیگر هم گفته شد. انصاری‌فرد قول داده بود تا همه این مشکلات را برطرف کنند اما از هفته پنجم به بعد بحث ناسازگاری با گابریل کالدرون پیش آمد و هر کاری کرد تا کالدرون را فراری دهد. شرط اصلی کالدرون هم برای بازگشت به پرسپولیس اخراج مدیر عامل بود.

رسول پناه افزود: او می‌گفت انصاری فرد دروغگو است، اما هیات مدیره به او اعلام کرد خط قرمز ما مدیرعامل باشگاه است. انصاری فرد هر کاری کرد تا کالدرون برود، چون معتقد بود موفقیت این مربی به نام هیات مدیره و مدیران قبلی نوشته می‌شود و همان شبی هم که این مربی رفت، به من زنگ زد و گفت مژده بده که کالدرون رفت.

رسول پناه درباره اینکه انصاری‌فرد گفته هیات مدیره خواستار برکناری حسین قدوسی از روابط عمومی باشگاه شده است، تاکید کرد: این کمترین حق هیات مدیره است. ما از او خواهش کردیم تا قدوسی را کنار بگذارد اما او گفت قدوسی خط قرمز من است. ما هم گفتیم پرسپولیس خط قرمز ماست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که آیا وزیر ورزش دستور برکناری قدوسی را صادر کرده بود، تصریح کرد: وزیر به هیچ عنوان در جریان این موضوع نبود و همه این مسائل بهانه بود تا فرار کنند. همان روزی که انصاری فرد استعفا کرد، چک باشگاه شهر خودرو برگشت خورده و همان روز حکم جلب انصاری‌فرد هم به خاطر یک مساله دیگر صادر شده بود.

وی ادامه داد: انصاری فرد باید پاسخگو باشد. او فقط با قرض باشگاه را اداره کرده است. آمار موجودی باشگاه را تا تاریخ ۲۵ اسفندماه در آورده ایم و فقط ۷۰۰ هزار تومان در حساب باشگاه موجود است. درآمدزایی انصاری فرد فقط قرض بوده است.

رسول پناه در مورد آخرین وضعیت آنتونی استوکس نیز گفت: نمی دانیم این بازیکن کجاست. انصاری فرد ۱۵۰ هزار دلار برای جذب این بازیکن از یک نفر قرض کرده بود و حالا او هر روز به باشگاه می آید و گرفتن پولش داد و بیداد می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حکمی

      انصاری فرد خیلی خیانت کرد،یکی ازخیانتهاش هم فراری دادن کالدرون بود،پیشکسوتها به هیچ عنوان موافق مربی خارجی نیستند میخوان مربی ازخودشون باشه،وهمیشه اینجور آدمها چه پرسپولیس چه استقلال،تیم رونابود کردند.

      پاسخ ها

      • ایرانیم ازنوع اصلش.

        نکنه توخودرسول پناهی که برای خودت کامنت گذاشتی.

      • گل پسر

        چرا مانع ازاین شدید که اقای انصاریفر در یک برنامه ورزشی شرکت کنه و راجع ب این مسائل صحبت کنه.. شما مصاحبه میکنید بدون حضور انصاریفر. واین از نظر اخلاقی، قانونی، شرعی، عرفی، درست نیست.. یک جور از گذشته باشگاه صحبت میکنید انگار سالهاست از رگ گردن ب باشگه نزدیکتر هستید. ـلطفا در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنید مردم قضاوت میکنن..

      • بدون نام

        آخه چرااابازیکن ومربی خارجیییی تاکی بایدخسارت بدیییییید تاکییییی

    • بدون نام

      باید انصاری فرد بیاد از خودش دفاع کنه .این آدمهای جدید که اوندن تو باشگاه چرا یا مدیر عامل همکاری نکردن برای اینکه خودشون رئیس بشن

    • محمدصفری

      نه خیرجانم اقای دندان پزشک اگرتوراست میگوئی چراهمان موقع نگفتی خودتی مردم خیلی بهترازتو میفهمن تمام پازلهاراکه کنارهم میزاریم اززمانیکه دندان پزشک اقای وزیرامدمعلوم بودکه مآموریت داشت که شمارابه سرمنزل همان مدیرعاملی برساند چرااینقدردروغ

    • بدون نام

      مکتب باشگاه پیروزی عبارت است از دروغگویی و هزینه!!

      پاسخ ها

      • محمد

        سوراختوری چطوری!!!!

      • @

        ها بابا حتما اون فتل فتوشاپ نماده راستگوییه

      • بدون نام

        برو به کار باشگاهتون برس عزيز دل برادر نميخواد در مورد سرورت نظر بدي

    • صدرا اقبال

      به این رسول پناه نادان بگید .چکی برگشت میخوره چندماه طول میکشه تا حکم جلب صادر بشه نه همون روز. پس نتیجه میگیریم اصل دروغگو و کذاب ایشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انیشتین میگه بازداشت ب خاطر مساله دیگه ای بوده.

    • ارتش سرخ

      اقای رسول پناه خودتم بهتر میدونی که اندازه یک درصد انصاریفرد هم نزد هوادارا نه شناخته شده ونه ارزش داری اصلا کی هستی تو.نه پیشکسوت نه هوادا ر قبولت ندارند.

    • بدون نام

      رسول پناه دروغگو اگه راست میگی چرا رودررو صحبت نمی کنید؟شما برو به همون دندانپزشکی خودت برس نه اینکه با حمایت وزیر اومدی پرسپولیس

    • بی نام

      رسول پناه چی زدی؟!!!وای بر شماها که مدیری از جنس فوتبال رو با توطئه و مکر برکنارکردید.عواقبش بعد ها برای پرسپولیس مشخص میشه.ناکارآمدی و سومدیریت تو ایران و فوتبال ما بیداد میکنه.شماها رو فقط به خدا میسپارم که چهار چرخ باشگاه بزرگ پرسپولیس رو فلج کردید.

    • بی نام

      همشون دروغگو هستن

    • علی

      اخ دندونم درد گرفت

    • بدون نام

      اخه این پناه کیه که داره با پررویی تمام در مورد انصاری فرد که از پیشکسوتان پرسپولیس هست صحبت میکنه
      جناب پناه مناه هرکه هستی برا خودتی

    • تیتک بل

      عجب پس اینم ذاتش مثل افشین پیروانی بود

    • اثی

      همه از هم دروغ گوتر وحقه بازترهستید
      اگه راست میگیداعلام کنیدچقدرحقوق ومزایاازپرسپولیس میگیرید.
      دولت روحانی واحمدی نژاداین باشگاه را نابودکردند
      کدوم یک ازشرکت وارگانهای دولتی این همه مدبروهیات مدیره عوض میکنند

    • بدون نام

      مشخصه و مزخرف میگی حناتون رنگی نداره دندون پزشک

    • ایرانم نابود شد

      خوشم میاد حنای این دندونپزشک رنگی نداره

    • شایان

      همه ی حرف های رسول پناه دروغه اقای کالدرون کل تیم رو داشت به هم می ریخت میگفت من مدیر عامل و .... باید خودم بیارم و داشت عالیشاه و بازیکن های بزرگ دیگه رو فراری میداد که با اومدن انصاری فر اون بازیکنان موندن تو تیم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای پناه کشورما ب خوربخورهرچقدرمی
        خواهی ببرولی بزارتیم پرسپلیس ارامش داشته باشه انهایی که بردندچکارشون کردندازدزدمیگیرن شاه دزدمی بره الله برکت الله

    • بدون نام

      ماعاشقان سرخابیها همه سرکاری هستیم اینا همشون دروغگوهستن .اگر راست میگن چرا تا حالا یکی وبخاطر این همه بدیهیهای سنگین بازخواست نکردن.مابدبختیم وزودباورمیکنیم.

    • بدون نام

      پرسپولیس بجایی رسیده که امثال رسول پناه باید بیان ادارش کنند.
      مطمئن باش تا ۱۴۰۰ دوام نمیاری.
      انصاری فرد از جنس پرسپولیس بود.

    • بدون نام

      ما از یحیی راضی هستیم خدا خیرت بده انصاریفرد

    • کفایت

      این یکی از کارهای انصاری فر بود . حالا کم کم بقیه اش روو میشه که ایشون چه دسته گلهایی به آب داده . البته هواداران تیمها کاملا در جریان تخلفات مدیران هستن . علیرغم مدیران ورزشی که فکر میکنن مردم کور هستن و نمیبینن و نمیفهمن ، ولی مردم خیلی باشعورن .

    • بدون نام

      احتمالا استراماچوني رو هم انصاريفرد فراري داده
      آقاي رسول پناه شما آخر حاشيه ايد لطفا ازاين حرفا نزنيد مردم .....نيستند

    • وحید

      از نظر من بعد برانکو ،کالدرون بهترین مربی بود که باعث موفقیت پرسپولیس میشد.
      اما حیف شد که بخاطر نداشتن مدیر عامل خوب از دستش دادیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج