adexo3
۹۷۸۴۹۱
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

قلعه‌نویی – سپاهان؛ یک گام تا نقطه پایان

همکاری دو ساله پرافتخارترین مربی لیگ برتر با باشگاه محبوب نصف جهان در یک‌قدمی پایان قرار دارد.

خبرورزشی: امیر قلعه‌نویی که همچنان با پنج قهرمانی در تاریخ لیگ برتر پرافتخارترین مرد نیمکت‌های رهبری در فوتبال باشگاهی ایران است، در دومین سال از دومین تجربه هدایت باشگاه سپاهان هم نتوانست رؤیای رسیدن به قهرمانی ششم را برای زرد‌های نصف جهان برآورده کند و اختلاف دورقمی سپاهانی‌ها با پرسپولیس امید‌ها برای پایان بخشیدن به سال‌های دور از جام را کمتر از همیشه کرده است.

با این اتفاق تمایل باشگاه اصفهانی برای ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی هم کمتر از همیشه به نظر می‌رسد، چون با وجود اینکه تنها یکی دو ماه از اتمام سال دوم قرارداد و آزاد شدن این مربی باقی مانده، مدیران باشگاه سپاهان هیچ تمایلی به آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد از خود نشان نداده‌اند. این اتفاق از آن منظر جالب توجه است که سپاهان به عنوان یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای پیش‌رو در بازار نقل و انتقالات همواره با توجه خاص به این‌گونه موارد از مدت‌ها قبل براساس استراتژی مدیریتی خود مذاکره با مربیان و بازیکنان مد نظر برای سال آتی را در دستور کار قرار می‌داد و امتناع فعلی آن‌ها از مذاکره با قلعه‌نویی حکایت از تصمیمات جدید برای سکان رهبری این تیم پرطرفدار در نصف جهان دارد.

مسلماً در این تصمیم ناکامی امیر در رساندن سپاهان به صدر جدول، آن هم با تمام ریخت و پاش‌های صورت گرفته تأثیر زیادی داشته و انتظار از این مربی برآورده نشد، به خصوص که سپاهان با پرسپولیس در صدر جدول اختلاف فاحشی پیدا کرد و حتی شروع دوباره لیگ هم مشخص نمی‌کند که قلعه‌نویی بتواند دوباره تیمش را به کورس قهرمانی بازگرداند. تنها نقطه امید برای ادامه این همکاری به قهرمانی سپاهان در جام‌حذفی برمی‌گردد که آن هم با توجه به شرایط فعلی و قرعه یک‌چهارم با استقلال غیرقابل پیش‌بینی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بوی پول از استقلال به دماغ امیر لابی باز خورده

    • بدون نام

      داستان جدایی قلعه نوعی خیلی محرمانه هستش چونکه قلعه نوعی مخالف عدم حضورسپاهان درمقابل پرسپولیس بود واینکه چرا یک ارگان خاصی دستورداده که بازی نباید برگزارشود !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش ول کن از ترسش بازی نکرد چه دوغی چه کشکی

    • ع،ر

      دقیقآبه‌تیپ‌هم‌میخوردن‌‌جرزن‌اب‌زیر کار.

    • کیسه تِرِکون

      با توجه به اینکه اخلاق گروهبان قندعلی، با زنوزی مالک تراکتور سازی سازگاری بالایی داره، پیشنهاد میکنم ، زنوزی ، گروهبان قندعلی رو برای تراکتورش استخدام کنه!! اینجوری در و تخته با هم جور میشه و سیاستهای زنوزی-قندعلی در مقابله با سرور و خار چشم مشترکشون «پرسپولیس کبیر» سریع‌تر پیش می‌ره و صد البته که با هم به زمین گرم خواهند خورد!! خخخ
      پول نفت (ببخشید مفت) هم که تو دست و بال زنوزی زیاده. قندعلی هم که تخصص دومش بعد از بالا رفتن از دکل سرورش، مصرف پول در مقیاس میلیون دلاری هست! کاری که سر سپاهان درآورد و مدیران سپاهان هم فریبش رو خوردند و نتیجه اش را هم دیدند!! در مورد زنوزی هیچ ملاحظه ای ندارم. ذاتش عین قندعلی هست. ولی حیف از آبرو و اعتبار مدیران و تیم سپاهان که به دست گروهبان قندعلی و دارو دسته اوباشش، لجنمال شد!!

    • بدون نام

      کدوم ریخت وپاش ریخت وپاش سپاهان که یک هشتم پیروزی هم نبود

      پاسخ ها

      • کیسه تِرِکون

        فکر می‌کنی اگه پرسپولیس رو با نام «پیروزی» بخونی، از آجر و قرب پرسپولیس کم می‌کنه و به ارزش و اعتبار تیم نکبت تو اضافه میشه!!
        سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست
        قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود

        حمایت تیم تو هست و سرور همیشگیتون!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج