adexo3
۹۸۰۷۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گوچی، دومین گلزن برتر هلند پس از هونتلار

سایت فاکس اسپورت هلند در گزارشی به بررسی عملکرد مهاجمان حاضر در مسابقات این فصل لیگ این کشور پرداخته است.

فرهیختگان: سایت فاکس اسپورت هلند در گزارشی به بررسی عملکرد مهاجمان حاضر در مسابقات این فصل لیگ این کشور پرداخته است. در این گزارش ۱۰ مهاجمی که کمترین زمان را برای به ثمر رساندن هر گل نیاز داشته‌اند معرفی شده‌اند که در رده دوم نام رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی زوله دیده می‌شود.

گوچی در این فصل موفق شده هر ۱۰۲ دقیقه یک گل برای تیمش به ثمر برساند و عملکرد قابل قبولی را به ثبت رسانده است. در بخشی از گزارش این سایت آمده است: «با وجود اینکه قوچان‌نژاد در این فصل بیشتر نیمکت‌نشین زوله بوده اما هنوز هم یکی از سریع‌ترین مهاجمان از لحاظ گلزنی است. او تنها ۷۱۱ دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفته اما در همین زمان کم موفق شده هفت گل وارد دروازه حریفان کند که به طور متوسط در هر ۱۰۲ دقیقه یک گل به جای گذاشته است. البته او بخش عمده‌ای از این موفقیت را مدیون درخشش در دیدار برابر والویک است. او در نخستین حضورش با پیراهن زوله موفق شد در طول تنها ۳۲ دقیقه چهار بار دروازه حریف را باز کرده و به برد پرگل ۶ بر ۲ تیمش کمک کند.»

در رده نخست این فهرست نیز کلاوس یان‌هونتلار، مهاجم آژاکس قرار دارد که در ۳۶ سالگی هنوز هم یک گلزن قهار است. هونتلار در طول ۸۳۹ دقیقه‌ای که این فصل پیراهن آژاکس را به تن کرده هشت گل زده و به طور میانگین هر ۹۳ دقیقه یک گل را به ثبت رسانده است. این دومین فصل پیاپی است که او در این زمینه بهترین رکورد را به ثبت می‌رساند. هونتلار فصل قبل برای به ثمر رساندن هر گل تنها به ۸۳ دقیقه زمان نیاز داشت. البته او تنها بازیکن آژاکس نیست که در این فهرست قرار گرفته است. داوید نرس، وینگر برزیلی این تیم با متوسط یک گل در هر ۱۰۶ دقیقه در رتبه سوم قرار گرفته و کوئینسی پرومس، مهاجم هلندی که در این فصل از سویا خریداری شده توانسته در هر ۱۲۵ دقیقه یک گل برای تیمش به ثمر رسانده و جایگاه پنجم را تصاحب کند.

گوچی شروع خوبی در بازگشت به لیگ هلند داشت و پیش‌بینی می‌شد بتواند دوران طلایی حضورش در هیرنفین را تکرار کند. پوکر او در نخستین بازی‌اش برای زوله نوید روزهای خوبی را برای این مهاجم پا به سن گذاشته می‌داد، اما در ادامه کمتر توانست برای تیمش مفید باشد و پس از چند بازی حضور در ترکیب اصلی، نیمکت‌نشین شد و جایش را به نفراتی چون لنارت تی و مایک فن‌دوینن داد. با این حال او همچنان بهترین گلزن تیمش در این فصل محسوب می‌شود.

هونتلار اگر چه در ۳۶ سالگی همچنان مهاجمی زهردار است، اما بازی در تیم بزرگی همچون آژاکس قطعا در فرصت‌های گلزنی که برای او ایجاد می‌شود بی‌تاثیر نیست. گوچی ۳۲ ساله اما در تیمی توپ می‌زند که برای بقا تلاش می‌کند و در شرایط فعلی تنها به لطف تفاضل گل بهتر و بالاتر از فورتونا سیتارد رده شانزدهمی که در منطقه سقوط قرار دارد، ایستاده است. در حالی که هنوز هشت هفته تا پایان مسابقات این فصل لیگ هلند باقی مانده است زوله کار سختی برای بقا دارد. دو تیم والویک و دن‌هاگ شانس زیادی برای ماندن در لیگ ندارند و رقابت برای حضور در دیدار پلی‌آف سقوط بین چهار تیم فورتونا سیتارد، زوله، توئنته و ونلو خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج