adexo3
۹۸۱۱۴۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

نه تعلیق جام حذفی قطعی است، نه تعطیلی لیگ

ادامه رقابت‌های لیگ برتر در حالی معطل دستور ستاد مبارزه با کرونا مانده که این روزها شایعه تعطیلی و لغو جام حذفی نیز منتشر شده است تا این‌طور به‌نظر برسد که با ادامه همین روند، فوتبال باشگاهی در فصل جاری و لیگ نوزدهم نیمه‌کاره رها خواهد شد

فرهیختگان: ادامه رقابت‌های لیگ برتر در حالی معطل دستور ستاد مبارزه با کرونا مانده که این روزها شایعه تعطیلی و لغو جام حذفی نیز منتشر شده است تا این‌طور به‌نظر برسد که با ادامه همین روند، فوتبال باشگاهی در فصل جاری و لیگ نوزدهم نیمه‌کاره رها خواهد شد اما به‌واقع این‌طور نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حال فراهم کردن شرایط هستند تا هرچه سریع‌تر لیگ جاری با رفع شرایط فعلی از سر گرفته شود.

اظهارنظر غیرمسئولانه کار سازمان لیگ را سخت کرد!

در حالی تدابیر خاصی برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر اندیشیده شده که یک اظهارنظر غیرمسئولانه از طرف یک شخص نیمه‌مسئول که فقط به‌عنوان کارشناس داوری و ناظر داوری رقابت‌های لیگ برتر شناخته می‌شود، اوضاع را پیچیده کرد. حیدر سلیمانی در این خصوص گفته بود قرار است چهار تیم اول بر حسب برخی فاکتورها انتخاب شوند و برای پایین‌جدولی‌ها هم ۲ تا ۳ دیدار در زمین بدون تماشاگر برای مشخص شدن تیم‌های سقوط‌کننده برگزار شود. البته این اظهارنظر خیلی زود توسط فدراسیون فوتبال تکذیب و اعلام شد هیچ تصمیمی درمورد توقف رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی اتخاذ نشده است. اوضاع به‌گونه‌ای است که به این سادگی‌ها نمی‌توان درباره آینده جام حذفی و لیگ تصمیم‌گیری کرد و مدیران فدراسیون نیز تصمیم دارند تا جایی که امکان دارد برای انجام این کار صبر کنند.

همه آماده‌باش!

برخی بر این باورند که با کاهش شیوع و عادی شدن شرایط از تقریبا یکی، دو ماه دیگر، دستور آماده‌سازی تیم‌ها برای سه هفته صادر شود و پس از آن ابتدا ۹ هفته باقی‌مانده لیگ برتر به‌صورت فشرده و هر ۴ روز یک‌بار و سپس ۴ دیدار باقی‌مانده جام حذفی در دستورکار قرار بگیرد.

پیگیری‌ها از فدراسیون فوتبال تا اینجا نشان می‌دهد نه خبری از تعطیلی قطعی لیگ برتر هست و نه تعلیق جام حذفی، هرچند برخی تیم‌ها اعلام کرده بودند به‌شدت با برگزاری فشرده هفته‌های باقی‌مانده مخالف هستند اما چاره‌ای پیش‌روی سازمان لیگ نیست و اگر هر دو رقابت در دستورکار باشد، از سوی دیگر فرصت پایانی آن تا قبل از ازسرگیری مجدد لیگ قهرمانان آسیا باشد، باید هر ۴ روز یک‌بار ۹ هفته باقی‌مانده را نیز برگزار کرد.

نه استقلالی‌ها نگران باشند نه پرسپولیسی‌ها!

نکته قابل‌توجه این است که با شایعه تعلیق ادامه رقابت‌های حذفی حالا برخلاف پرسپولیسی‌ها این هواداران استقلال هستند که از این تصمیم گلایه کرده و آن را به ضرر این تیم می‌دانند. تا دیروز سرخ‌ها که تیم محبوب‌شان با اختلاف در صدر جدول قرار دارد نسبت به لغو لیگ برتر بیمناک بودند و این‌طور ادعا می‌کردند که پرسپولیس در آستانه چهارمین قهرمانی پیاپی قرار دارد اما حالا این آبی‌ها هستند که ادعا می‌کنند با این وضعیت که استقلال از شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است، این تیم می‌تواند با یک برنامه‌ریزی خوب جام حذفی را فتح کند تا فصل را بدون جام به پایان نبرد. بنابرین و با اخباری که از آن خبر دادیم فعلا جای نگرانی برای هیچ‌کدام از طرفداران دو تیم وجود ندارد و آنها می‌توانند با برگزاری احتمالی هر دو رقابت لیگ و حذفی بر سر ادعای خود درخصوص قهرمانی تیم‌های محبوب خود منتظر ادامه آن باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جام حذفی که زیاد اهمیتی نداره لغو کنید و قهرمان ایگ برنده جام حذفی هم اعلام کنید رقابت هم حساستر و هم زیباتر میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرح جالبیه که جام حذفی انجام نشه چون بازیهای لیگ که مهمتر هم هست با فشردگی انجام میشه و با وجود خطر کرونا جام حذفی ریسک رو بالا میبره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج