۹۸۱۵۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئیس باشگاه ایتالیایی: اجازه نمی‌دهم تیمم بازی کند!

رئیس باشگاه برشا گفت: اگر بازی‌های سری‌آ ادامه پیدا کند، اجازه نمی‌دهم تیمم بازی کند.

طرفداری: رئیس باشگاه برشا می‌گوید در صورت ادامه پیدا کردن بازی‌های سری‌آ در فصل جاری، اجازه نمی‌دهد تیمش بازی کند. احتمال شروع سری‌آ از ۳۱ می (۱۱ خرداد) مطرح شده است.

به گزارش Giornale di Brescia، ماسیمو سلینو، رئیس باشگاه برشا در مورد احتمال از سر گیری بازی‌های سری‌آ گفت: باز هم تکرار می‌کنم اگر تصمیم بگیرند بازی‌ها ادامه پیدا کنند، من اجازه نمی‌دهم تیمم بازی کند. من نمی‌خواهم کسی را تحریک کنم. اگر بخواهند می‌توانند ما را جریمه کنند و امتیازات مان را کسر کنند. من همه مسئولیت این کار را برعهده می‌گیرم.

برشا و برگامو بیشترین آسیب را در بحران کرونا دیده اند و خیلی از مردم این منطقه به خاطر ابتلا به این بیماری جان شان را از دست دادند. سلینو در ادامه گفت: به نظرم خیلی‌ها مغرورانه رفتار می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند از این موقعیت به نفع خود بهره ببرند. لوتیتو (رئیس باشگاه لاتزیو) می‌خواهد تیم‌ها به زمین برگردند؟ من تنها به کسانی گوش می‌دهم که لیاقتش را دارند. حتی به نظرم او نماینده باشگاه لاتزیو هم نیست.

لوتیتو فقط رئیس هیئت مدیره باشگاه است. به نظرم فدراسیون فوتبال و شخص گابریله گراوینا هم باید بیشتر به فکر مشکلات اقتصادی باشگاه‌ها باشند و کمتر در برنامه‌های تلویزیونی ظاهر شوند. جدی می‌گویم. بگویید بیایند و در برشا قدم بزنند. آن زمان می‌بینند چه اتفاقی در حال افتادن است. من نمی‌خواهم از این موقعیت سوءاستفاده کنم. از سقوط به دسته پایین‌تر هم نمی‌ترسم. چون می‌دانم در این صورت هم ورشکسته نمی‌شویم و دوباره به سری‌آ برمی‌گردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج