۹۸۱۹۲۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

چند بازیکن ساز جدایی را کوک کردند!

بعضی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس که مدام در ارتباط هستند و از وضعیت هم جویا می‌شوند، از شرایط باشگاه‌شان ناراضی هستند و حرف از جدایی زده‌اند.

خبرورزشی: با خبر شدیم این موضوع هوایی شدن بازیکنان در استقلال جدی‌تر است و بعضی از بازیکنان در صحبت‌های خودمانی گفته‌اند: «اینجا هم دیگر جای ماندن نیست و باید برویم.» عمده ناراحتی آن‌ها هم به خاطر بی‌ثباتی باشگاه و همین‌طور مشکلات عدیده مالی است که هر سال بیشتر و بیشتر می‌شود.

یکی از بازیکنان استقلال در محفلی دوستانه گفته است: «خسته شدیم از بس هر سال برای گرفتن پولی که حق‌مان است دعوا کردیم. هر روز استرس استرس که پول‌مان چه می‌شود؟ فصل تمام می‌شود و ما معمولاً ۴۰، ۵۰ درصد از پول‌مان را نگرفته‌ایم. بعضی باشگاه‌ها هستند که فصل تمام می‌شود با بازیکنان تسویه می‌کنند. اینجا ولی هم مشکلات ریز و درشت داریم هم مشکلات مالی.»

یکی دیگر از بازیکنان استقلال هم در این باره به خبرورزشی می‌گوید: «بی‌ثباتی در همه چیز وجود دارد. از زمین تمرینی بگیرید تا حضور آدم‌ها و... هر اتفاقی هم می‌افتد باشگاه درس نمی‌گیرد و هر سال می‌بینیم اوضاع بدتر می‌شود. بازیکنی داریم که به خاطر زمین تمرینی سه بار خانه عوض کرده. هر بار می‌گویند قرار است یک سال در فلان زمین تمرین کنیم. بچه‌ها نزدیک زمین خانه می‌گیرند. بعد محل تمرین عوض می‌شود.»

حضور در استقلال و پرسپولیس برای هر بازیکنی وسوسه‌انگیز است. درست است آن‌ها برای گرفتن پول خود مشکل دارند و در طول سال باید چند بار اعتصاب کنند و ۱۰ بار به باشگاه بروند و مدام دست به دامان مدیران شوند ولی از سوی دیگر در چشم هستند و درآمد‌های جانبی هم دارند.

منتها بعضی بازیکنان از این شرایط خسته شده‌اند. شنیدیم دو، سه بازیکن استقلال با ادامه این وضعیت دیگر تمایلی به ماندن ندارند، مخصوصاً اینکه بعضی از باشگاه‌ها هستند که هم پول خوب می‌دهند و هم به موقع پرداخت می‌کنند. در پرسپولیس هم همین‌طور.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اولا چرت ننویس دوما ب درک هرجا میخوان برن راه بازه

    • بدون نام

      آقایان شکم سیری زده به دلشان 50% قرارداد آنها حداقل یک میلیارد تومان است اونوقت دریافتی کارمند و کارگر در طول سال به 50 میلیون در بهترین حالت نمی رسد ، البته یکسال هم نیست و یک فصل هشت ماه بیشتر نیست

    • امیر

      ازینا زیاد اومدن رفتن.
      اینا بنده پول هستن.
      مهم اسم استقلال و پرسپولیسه که مانا هست
      ازین دوزاری ها زیادن

    • بدون نام

      کیسه ترکون

    • تمدن افتخار شیش ک میدونین

      خب از پرسپولیسم مینوشتی کیان هیچکس دوست نداره از پرسپولیس بره شما میخوایین واسه این مطلب از استقلالی‌ها عزیز فش نخورین پرسپولیس وهم اضاف کردین ک تو حاشیه ببرین .تو استقلال هم کسی نمیره الکی میگن پول بیشتر بگیرین کسی دیوانه نیست پرسپولیس استقلال ول کنه بره شعله زرد تیم لاشخورها درصورتی میرن بندازن بیرون مثلا ضایعات باشن شعله لاشخورم ک آشغالین جم کنن

    • بدون نام

      خیلی خوب نتیجه گرفتید ناز هم میکنید

    • بدون نام

      مثلا تیم مسعود خان رو هم قاطی میکنین تا بگین طرفدار این تیم حکومتی نیستین خیالتون راحت مردم از گشنگی زار بزنن مسعود خان ۱۰۰ ها میلیارد پول بیت المال رو میریزی تو جیب انسانهابه بی شخصیت بی آری مثل شجاع و ترابی

      پاسخ ها

      • ع.م

        آب که سر بالا بره ، قورباغه ابو عطا می خونه. مفت خورهای حکومتی و دولتی ، سرتون با کیسه تون گرم باشه ، تو کار بزرگترا دخالت نکنین.

    • مهرداد

      آقای نویسنده چرا اینقدر‌میخوای استقلال رو به حاشیه ببری با اخبار کذبت ؟هر روز داری فقط اخبار تخریبی از استقلال میزاری ولی تیمت هیچ‌خبری نیست ؟ چرا از تیم‌مجبوبت چندتا از این خبرا نمیزاری ؟

      پاسخ ها

      • آسمان

        دقیقا.

    • بدون نام

      چرا نمیگی بیرانوند به خاطر پول بیشتر رفت...علیپور و بشار هم گفتن احتمالا بریم...نعمتی هم انگار میخواد بره تراکتور...عالیشاه هم بازی نمیکنه میره...مهاجم سیاهتون هم احتمالا بره...شجاع هم پیشنهاد از چین داره...اصل حاشیه تیم شماست...هی گیر میدن استقلال...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج