۹۸۲۶۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لایو ۴نفره بهترین‌های ایتالیا در ستایش از فوتبال

۴ اسطوره فوتبال ایتالیا که در تیم های مختلف سری آ سابقه بازی و کاپیتانی دارند، در یک برنامه تلویزیونی به صورت همزمان حضور یافتند.

ورزش سه: در یکی از برنامه های تلویزیون اسکای اسپورت اسطوره های فوتبال ایتالیا حضور یافتند و درباره موضوع کرونا صحبت کردند. الکساندر دل‌پیه‌رو، فرانچسکو توتی، پائولو مالدینی و خاویر زانتی ۴ کاپیتان اسطوره ای تیم های مختلف سری آ در این برنامه حضور داشتند و درباره موضوعات مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا در کشور ایتالیا صحبت کردند.

آن ها که این تصویر تاریخی را رقم زدند، هر کدام پیام خاص خود را هم داشتند. پائولو مالدینی گفت: «من را پدر و مادرم در خانه تربیت کردند اما ورزش به من روحیه تیمی را آموزش داد و این که فقط به خودم فکر نکنم و اتفاق خوب را برای تمام آدم ها بخواهم و خودخواه نباشم.» زانتی هم عنوان کرد: «همانطور که مالدینی گفت باید روح بزرگ منشی داشته باشیم و در دسترس بقیه باشیم. باتوجه به این لحظات و روزهای سختی که در آن هستیم، همان روح تیمی یک چیز اساسی است. ما باید باهم متحد باشیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم».

توتی هم اظهار داشت: «ورزش تمام علاقه من است و از کودکی رویای بازی در مستطیل سبز را داشتم و برای آن بیشترین میزان انرژی را گذاشتم. فوتبال یک بازی تیمی است که در آن بهم کمک می‌کنیم و در زمین جوری برخورد می‌کنیم که به بهترین نتیجه برسیم و مشکلات را به بهترین حالت حل کنیم. فوتبال یک بازی ای است که حال تو را بهتر می‌کند.

دل‌پیه‌رو هم گفت: «فوتبال تمام زندگی من است. پر واضح است تمام چیزی که باعث شد من تعادل زندگی ام را حفظ کنم، همین ورزش است. باید گروهی زندگی کنیم و با آدم هایی که علاقه داریم و نداریم، باید باهم زندگی کنیم. مولفه های زیادی در زندگی مشترک وجود دارند. ما با تمام علاقه چیزی که می‌خواستیم (فوتبال) را انجام دادیم و این را تا بی نهایت ادامه خواهیم داد. ما هرچیزی که داریم را باید آماده فداکاری کنیم».

انتشار تصویر ۴ نفره این اسطوره ها در شبکه های اجتماعی نیز بازخود زیادی داشت و طرفداران آن ها صحبت های ستاره های سابق سری آ را با اشتیاق دنبال کردند.

لایو ۴نفره بهترین‌های ایتالیا در ستایش از فوتبال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج