جاباما
۹۸۳۰۳۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

ستاره پرسپولیس هم‌بازی محمدی یا قلی‌زاده؟

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس بابت فروش مهدی ترابی مبلغی حدود ۳۰ درصد از اصل قرارداد را به دست می‌آورد و این بند در قرارداد ستاره ملی‌پوش گنجانده شده است.

خبرورزشی: مهدی ترابی، ملی‌پوش پرسپولیس همواره پیشنهاداتی از کشورهای خارجی داشته، اما ترجیح داد به قول خودش فرصت پوشیدن پیراهن تیم محبوب دوران کودکی خودش (پرسپولیس) را از دست ندهد. با این وجود، ظاهراً ستاره شماره ۹ پرسپولیس، هنوز هم تمایل دارد در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد. در قرارداد او با سرخ‌ها، بندی وجود دارد که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، می‌تواند این تیم را ترک کند. موضوعی که مدیران باشگاه پرسپولیس با آن مشکل دارند و به‌دنبال حذف کردن این بند از قرارداد مهدی ترابی هستند. البته این بازیکن موافق حذف این بند از قراردادش نیست و همه چیز در این خصوص را به مدیر برنامه‌هایش واگذار کرده است.

حالا به واسطه درخشش زایدالوصف مهدی ترابی در لیگ نوزدهم توجه تیم‌های حاشیه خلیج فارس به او جلب شده، اما جالب اینجاست که شنیدیم احتمال دارد ستاره پرسپولیس همبازی میلاد محمدی در خنت بلژیک یا علی قلی زاده در شارلوا شود. قلی‌زاده از دوران بازی در سایپا رفاقت دیرینه‌ای با مهدی ترابی داشته و این رابطه تا همین الان هم ادامه دارد. به تازگی ترابی در مصاحبه‌ای تلویزیونی از قلی زاده به عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن فوتبال ایران یاد کرده است. همچنین ترابی در اردوهای تیم ملی همواره با میلاد محمدی هم‌اتاق بوده است. بازیکنی که در تیم خنت بلژیک بازی می‌کند و یکی از بهترین‌های این تیم در فصل اخیر بوده است. سران دو باشگاه بلژیکی هم ظاهراً از عملکرد بازیکنان ایرانی خود راضی هستند مضاف بر اینکه رئیس باشگاه شارلوا نیز یک ایرانی است. از سوی دیگر شنیده می‌شود علی قلی زاده و میلاد محمدی نیز تلویحاً از مهدی ترابی نزد مدیران باشگاه خود تعریف کرده‌اند و...

فراموش نباید کرد که این شاید آخرین فرصت ترابی برای لژیونر شدن باشد و چه بسا او نخواهد این فرصت را از دست بدهد. البته گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس بابت فروش مهدی ترابی مبلغی حدود ۳۰ درصد از اصل قرارداد را به دست می‌آورد و این بند در قرارداد ستاره ملی‌پوش گنجانده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو شارلوا

    • بدون نام

      چه بلاهایی سر پرسپولیس میارن . بعد از بحران مدیریتی که هر روز یکی میشه مدیر عامل و تعویض سه مربی در یکسال و پرداخت نکردن حقوق بازیکنان و مربیان خارجی و پرونده‌های فیفا ، حالا نوبت حراج بازیکنان شده . جرم پرسپولیس قهرمانیه

    • jalil. salari

      ستاره؟؟؟؟؟ خخخخخخ

    • حسینی

      بازم بازار گرمی لنگیا شروع شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج