adexo3
۹۸۴۱۰۱
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

نوری: اسکوچیچ باید به ملوان حق رشد بدهد

مالک باشگاه ملوان گفت: امیدوارم توافقات لازم در این زمینه بین ما و اسکوچیچ صورت گیرد.

خبرگزاری میزان: پژمان نوری در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد برگزاری نخستین جلسه رسیدگی به باشگاه‌های بدهکار اظهار داشت: جلسه خوبی بود مخصوصا برای باشگاه ملوان زیرا ما درگیر دو پرونده پاچنکو و دراگان اسکوچیچ هستیم.

وی در مورد کاهش دستمزد بازیکنان در لیگ ایران گفت: من فقط در مورد فوتبال ایران و تیم خودمان می‌گویم زیرا بازیکنان ما دستمزد زیادی ندارند و همین که بتوانیم قراردادهای بازیکنان را پرداخت کنیم برای ما کافی است زیرا لیاقت بازیکنان بالا است. باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا به تعهدات نسبت به بازیکنان پایبند باشد. زیرا مبالغ ناچیز است.

مالک باشگاه ملوان در خصوص حق رشد اسکوچیچ به این باشگاه گفت: همان‌طور که دنبال حق رشد بازیکنان برای حضور در اروپا هستیم و با توجه به اینکه اسکوچیچ هم کارش را از ملوان آغاز کرده، بابد حق رشد خود را به ملوان بدهد. امیدوارم توافقات لازم در این زمینه بین ما و او صورت گیرد.

نوری در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: به دلیل سلامتی بازیکنان و تماشاگران مسابقات تعطیل شده است، اما شروع مجدد مسابقات انگیزه بازیکنان را کم خواهد کرد، زیرا به دلیل هشت هفته باقیمانده باید بدنسازی کنند که از نظر روحی و روانی کار را سخت می‌کند. امیدوارم برای مسابقات زمان کافی در اختیار تیم‌ها بگذارند تا با آمادگی کامل پا به مسابقات بگذاریم‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمرد پرسپولیسی

      برعکس میگی استاد !!! این ملوان است که به اسکوچیچ مدیون است وبعد از اسکوچیچ که دارید سیر قهقرایی طی می کنید، بخصوص در زمان شما ها ، بروید با چراغ روشن ودر روز هم بدنبال یکی مثل اسکوچیچ بگردید .

      پاسخ ها

      • ایران فقط ملوان

        آقای پرسپولیسی :ملوان قبل ازاسکوچیچ ملوان بودوکلی افتخارات...این ملوان بودکه همیشه توهمه تیمهاولیگهابازیکن داشت، رفتن اسکوچیچ باعث قهقهرارفتن ملوان نبوداین بی پولی وتنهایی ملوان بوداززمانی هم شروع شده که تمام پولهای دولتی خرج قرمزوآبی وزردشدبرادرعزیز....
        یه تیم بازیکن سازوپرافتخارالان بایدلنگ پول سفرش باشه !!!!!

      • دونالد ترامپ

        اخه شما تا وقتي که دولت ازتون حمايت نميکرد که همتون حسرت رکوردهاي قهرماني ملوان رو ميخورديد به ملوانم سالي بيست ميليارد بودجه ميرسيد الان صدر جدول بود ولي ما در بدترين شرايط هم با بازيکن سازي،به فوتبال ايران خدمت کرديم با انصاف

      • دونالد ترامپ

        اگه بودجه دولتي شما رو ملوانان داشتند الان صدر ليگ بودن با کلي پرورش استعداد

    • بابک

      پیر مرد پرسپولیس. ملوان اون موقع ک شما چاییتو فوت میکردی و تو نعلبکی میریختی تا دهنت بوف نشه ملوان بوده. کابوس سوگولیهای پایتخت و همه تیم ها. اون چیزی ک باعث شده ملوان ب این روز بیفته تنهایی این تیم و مشکلات مالیه. شما هم لطفا نظرات کارشناسیه خودنو نگهدار واسه تیم حودت

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        اينها بايد دهنشون رو اب بکشن اسم ملوان رو بيارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج