۹۸۴۷۶۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ربیع‌خواه: به‌زودی بدون حرف‌وحدیث پوکر می‌کنیم

بازیکنان پرسپولیس این روزها تمرینات سفت‌وسخت خود را دنبال می‌کنند تا درصورت دریافت مجوز از ستاد مبارزه با کرونا برای آغاز تمرینات گروهی، آمادگی لازم را برای ادامه رقابت‌های لیگ داشته باشند.

فرهیختگان: بازیکنان پرسپولیس این روزها تمرینات سفت‌وسخت خود را دنبال می‌کنند تا درصورت دریافت مجوز از ستاد مبارزه با کرونا برای آغاز تمرینات گروهی، آمادگی لازم را برای ادامه رقابت‌های لیگ داشته باشند. هرچند هنوز هم خیلی‌ها معتقدند شانس تعطیلی لیگ به همان اندازه‌ای است که ادامه یافتن لیگ شانس دارد و همین موضوع نوعی سردرگمی را بین ورزشکاران و کادرفنی تیم‌ها به وجود آورده است. با این حال پرسپولیسی‌ها می‌گویند اگر بنا به لغو مسابقات باشد باید قهرمانی به این تیم برسد، چراکه اکنون با ۱۰ امتیاز اختلاف در صدر جدول هستند. هافبک بی‌حاشیه این تیم نیز همین عقیده را دارد. گفت‌وگو با محسن ربیع‌خواه را در ادامه می‌خوانید.

از حال و هواي اين روزهایت بگو. كجا تمرين مي‌كني؟

در این روزهای کرونایی کشور، همه در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و سعی می‌کنم به غیر از موارد ضروری از خانه خارج نشوم و حتی تمریناتم را هم در خانه انجام می‌دهم تا از فرم ایده‌آل خارج نشوم.

دلت برای فوتبال تنگ شده است؟

واقعا دوری از فوتبال برایم خیلی سخت است. ما فوتبالی‌ها با فوتبال و هواداران‌مان زندگی می‌کنیم و این روزها برایمان به‌سختی می‌گذرد. حالا فقط دعا می‌کنیم که این ویروس کنترل شود تا بتوانیم تمرینات خود را آغاز کنیم و در ادامه همه دوباره به کوران مسابقات برگردیم و هیجان به جامعه بازگردد. خیلی دلتنگ فوتبال هستم.

می‌گویند ممکن است از اواسط ارديبهشت تمرينات با مجوز ستاد مبارزه با کرونا آغاز شود. به‌نظرت وقت مناسبي برای شروع تمرینات هست یا اینکه بهتر است بیشتر منتظر بمانیم؟

از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم و هنوز خبری از باشگاه به ما اعلام نشده است، اما امیدوارم این شرایط کرونایی خیلی زود جمع‌وجور شود و بتوانیم بدون استرس و با خیالی راحت در تمرینات حاضر شویم. البته قطعا مسئولان سازمان لیگ این موضوع را درنظر می‌گیرند که ما مدت‌هاست تمرین درست و حسابی نداشته‌ایم و باید فرصت مناسبی به ما داده شود تا بتوانیم خودمان را برای ادامه رقابت‌ها آماده کنیم. فکر می‌کنم زمان سه تا چهارهفته‌ای برای همه تیم‌ها لازم باشد.

يكي از احتمالاتی که درصورت عدم صدور مجوز ازسوی ستاد کرونا برای شروع تمرينات درنظر گرفته می‌شود تعطيلي ليگ نوزدهم است. به‌عنوان بازیکن تیم صدرنشین موافقي؟

من نمی‌توانم درخصوص تعطیلی یا ادامه لیگ صحبت کنم اما در هر صورت ما مثل سایر تیم‌های لیگ برتری زحمت کشیده‌ایم و لیگ را تا هفته بیست‌ویکم پشت‌سر گذاشته‌ایم با این تفاوت که پرسپولیس بابت زحمات بیشتری که کشیده در رتبه اول جدول قرار دارد و توانسته‌ایم اختلاف امتیاز خوبی هم با رقبای‌مان ایجاد کنیم و شانس اول قهرمانی فصل نوزدهم هستیم. به‌نظر من عدم برگزاری بازی‌های باقی‌مانده نوعی اجحاف در حق پرسپولیس و هوادارانش است. ما امیدواریم با بهبود شرایط بازی‌ها آغاز شده و ما هم بدون حرف‌وحدیث به پوکر قهرمانی برسیم.

پرسپولیسی‌ها معتقدند که درصورت ادامه پیدا نکردن لیگ برتر باید به‌عنوان قهرمان لیگ نوزدهم معرفی شوند. به‌نظرت این درخواست منصفانه است؟

اگر منصفانه نیست که پرسپولیس را با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش قهرمان اعلام کنند، شما به من بگویید چه تیمی را باید قهرمان لیگ برتر معرفی کنند؟ آنهایی که دم از انصاف می‌زنند لطفا به این سوال من پاسخ دهند تا ما هم متقاعد شویم.

برخی بر این باورند که بهتر است لیگ بدون اعلام تیم قهرمان خاتمه پذیرد؟

این عادلانه نیست و ما هم زحمت کشیده‌ و اختلاف امتیاز بالا با رقبایمان ایجاد کرده‌ایم. من فکر می‌کنم بهتر است درخصوص این موارد صحبت نکنیم چون احتمالا لیگ به‌زودی از سر گرفته می‌شود و ما هم بدون حرف‌وحدیث قهرمان می‌شویم.

اين روزها همه منتظر راي كميته استيناف براي بازي با سپاهان هستند. به‌نظرت راي كميته انضباطي تاييد مي‌شود یا اینکه شما مجاب می‌شوید مقابل سپاهان بازی کنید؟

من فکر می‌کنم اتفاقات بازی با سپاهان خیلی شفاف و واضح بوده و نیازی به این همه بررسی ندارد. ما تا اصفهان رفتیم و حتی در ورزشگاه هم حضور پیدا کردیم و حدود یک‌ساعت منتظر تیم میزبان ماندیم، حتی داوران هم در زمین حاضر شدند و این را همه ایران دیدند. حالا نمی‌دانم با چه بهانه‌ای می‌خواهند سه امتیاز را از ما بگیرند و حکم به برگزاری مجدد بازی بدهند. قانون در این خصوص به‌صراحت گفته تیمی که در زمین حاضر نمی‎شود باید سه بر صفر بازنده بازی باشد و این رای در کمیته انضباطی هم تایید شد و فکر می‌کنم کمیته استیناف هم آن را تایید کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • RaDO

      نپکی پوکر پیشکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج