adexo3
۹۸۴۷۸۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پایان قرنطینه فوتبال، با فاصله‌گذاری هوشمند!

با بهتر شدن وضعیت به نظر می‌رسد از ۱۵ اردیبهشت مجوز انجام ورزش‌های فردی داده خواهد شد و پس از ان باید منتظر اجازه به تیم‌های برای شروع تمرینات باشیم.

خبرآنلاین: از اواسط اسفندماه و با شیوع ویروس کرونا اعلام شد که انجام هرگونه ورزشی در محیط آزاد غیرمجاز است.

اتفاقی که جنجال‌های بسیاری به پا کرد. المپیک لغو شد و در داخل کشورمان بازی پرسپولیس و سپاهان بلوایی به پا کرد ولی شرایط در نهایت طوری شد که با همه گیر شدن این بیماری تمام فعالیت‌های ورزشی لغو شدند و هنوز هیچ تصمیم جدیدی درباره‌شان گرفته نشده است. ولی حالا خبرهای امیدوارکننده تری شنیده می شود.

با گذشت نزدیک به دوماه به نظر می‌رسد با بهتر شدن اوضاع قرار است به زودی مجوز انجام ورزش‌های فردی در محیط آزاد داده شود.

در آخرین نشست کمیته ورزش ستاد ملی مقابله با کرونا بار دیگر درباره میزان خطر و سطح احتمال ابتلا به کرونا در فعالیت‌های ورزشی و حتی استخرها بحث شده که این میزان کمتر از سه درصد بوده است. برای همین پس از بازگشایی اماکن تجاری کم کم نوبت رسیده به بازگشایی مکان‌های ورزشی. بزودی و احتمالا از نیمه فروردین اجازه ورزش انفرادی با نگارش مقررات مربوط به این دست فعالیت‌ها صادر می شود.

البته ورزش‌های تیمی هم‌چنان تعطیل است و به همین دلیل تیم‌های ورزشی نمی‌توانند تمرینات خود را آغاز کنند. ورزش‌های فردی هم فعلا قرار است با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی آزاد شوند.

انجام ورزش‌های گروهی در فاز بعدی قرار دارد و اگر شرایط به خوبی پیش برود احتمالا در پایان ماه مبارک رمضان به تیم‌ها اجازه فعالیت داده شود و شروع مجدد لیگ برتر هم به نظر می‌رسد پس از نیمه خرداد باشد.

در میان همه رشته های ورزشی جنجال بر سر ادامه لیگ فوتبال به دعواهای رنگی بدل شده است. تیم ها به هم تهمت می زنند و مسئولان‌شان از بدترین واژه‌ها برای هم استفاده می کنند.

یکی آن دیگری را به عادت ارسال کاپ با پیک کرده، دیگری طعنه می زند که یک دهه است جام نبردید و تیم های دیگر هم نمونه هایی از این دست را تکرار می کنند. یکی می گوید بازی های امسال را روی لیگ بعد بیاندازید و تیم های مدعی صعود از لیگ برتر تهدید به انحلال کرده اند.

در این شرایط برای چند هفته پایانی به نظر می رسد بازی‌ها تا نیمه تیرماه و بدون تماشاگر برگزار می شود و بلافاصله ۴۵ روز بعد لیگ آینده اش احتمالا آقاز خواهد شد چون بازی‌های انتخابی جام جهانی در پیش روی تیم‌هاست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایگ فوتبال باید انجام بشه همینطور که همه مشاغل در حال انجام هستن

      پاسخ ها

      • سعید سرخ

        دقیقا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج