اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۵۷۴۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

عربستان صلاحیت خرید باشگاه نیوکاسل را ندارد

یکی از مدیران شبکه تلویزیونی «بین اسپورت» قطر اعلام کرد مدل اقتصادی فوتبال در صورت فروش باشگاه نیوکاسل انگلیس به عربستان در خطر خواهد بود.

خبرگزاری مهر: یکی از مدیران شبکه تلویزیونی «بین اسپورت» قطر اعلام کرد مدل اقتصادی فوتبال در صورت فروش باشگاه نیوکاسل انگلیس به عربستان در خطر خواهد بود.

«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان در حالی اقدام به خرید باشگاه نیوکاسل انگلیس کرده است که شبکه بین اسپورت قطر به تیم های انگلیسی در این زمینه هشدار داد.

روزنامه الوطن قطر در این ارتباط نوشت: «شبکه بین اسپورت به عنوان یکی از اصلی ترین شرکای تلویزیونی فوتبال انگلیس از باشگاه های لیگ برتر خواسته است تا درباره خرید صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان در نیوکاسل تحقیقات بیشتری به عمل بیاورند.

صندوق عربستان مهمترین بخش در معاملات خرید باشگاه است که تقریبا ۳۰۰ میلیون پوند (۳۶۲ میلیون دلار) ارزش دارد. این صندوق اکنون با پیش پرداخت ۱۷ میلیون پوندی (۱۹.۵ میلیون دلار) به مالک باشگاه نیوکاسل، معامله را نزدیک به پایان کرده است.

بین اسپورت که صاحب حق پخش بسیاری از مسابقات ورزشی در دنیا است، مقامات سعودی را متهم می کند که در پشت پرده شبکه «بی آوت کیو» قرار دارد که بعد از بحران سیاسی در خلیج فارس در سال ۲۰۱۷، پخش بسیاری از رویدادهای ورزشی از جمله لیگ برتر انگلیس را سرقت می کرد.

«یوسف العبیدیلی» مدیر اجرایی شبکه بین اسپورت با ارسال نامه ای به باشگاه های لیگ برتر انگلیس از آنها خواست تا تحقیق کنند که آیا مدیران، مقامات و دیگر نمایندگان عربستان صلاحیت دارند مالک نیوکاسل باشند یا خیر.

العبیدیلی گفت: درخواست من بر اساس کارهایی است که دولت سعودی در گذشته انجام داده و در تلاش برای سرقت منافع تجاری باشگاه های شما بوده است. فکر می کنم شما هم موافق این موضوع باشید. اگر این معامله نهایی شود، اغراق نیست که بگوییم مدل اقتصادی فوتبال در معرض خطر است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا سوختی

      پاسخ ها

      • ابراهیم البو

        این جماعت همیشه سوزش دارن چون خودشون هیچ نیستن

    • بدون نام

      واقعا چرا بی عرضگی خودتون رو با تخریب دیگران میخواید توجیه کنید مگه عربستان اولین باره که امتیاز یک باشگاه رو میخواد بخره هرچند که الان میخواید انگ طرفداری از عربستان رو میخواید بزنید ولی برید خودتون رو درست کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج