adexo3
۹۸۶۳۰۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فصل آینده هم بدون تماشاگر شروع شود؟

اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور تماشاگران را عاملی در جهت شیوع دوباره بیماری تلقی کند، نه تنها فصل جاری بلکه هفته‌های آغازین فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر نیز بدون حضور تماشاگران و در استادیوم‌های خالی انجام خواهد شد!

خبرورزشی: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه بدهد، هفته‌های باقی مانده از فصل جاری پیکار‌های لیگ برتر، اواخر اردیبهشت یا خرداد آغاز خواهد شد و مسابقات طی برنامه‌ای فشرده جلو می‌رود تا تکلیف قهرمان مشخص شود. بدون شک اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، احتمال حضور تماشاگران در استادیوم بسیار اندک است و این مسابقات در ورزشگاه‌های خالی برگزار خواهد شد.

در همین رابطه شایعه عجیبی از داخل باشگاه استقلال به گوشمان رسید که اگر به حقیقت بدل شود، شرایط فوتبال ما را تا حد قابل ملاحظه‌ای تحت تأثیر قرار خواهد داد. برخی از مسئولان استقلال مدعی بودند از زبان کارمندان فدراسیون و سازمان لیگ شنیده‌اند، اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور تماشاگران را عاملی در جهت شیوع دوباره بیماری تلقی کند، نه تنها فصل جاری (البته در صورت برگزاری) بلکه هفته‌های آغازین فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر نیز بدون حضور تماشاگران و در استادیوم‌های خالی انجام خواهد شد! البته این مسئله در حد شایعه بوده و هنوز هیچ کس آن را به صورت رسمی تأیید نکرده است، چون ابتدا باید تکلیف این فصل مشخص شود.

البته ذکر این نکته هم ضروری است که فدراسیون فوتبال ایتالیا چندی قبل اعلام کرد جدا از هر اتفاقی که برای پیکار‌های این فصل سری A رخ بدهد، مسابقات فصل آینده نیز تا اواخر سپتامبر (اوایل مهر) بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله فصل بعد هم بدون تماشاگر باید باشه. البته به شرطی که پرسپولیس قول بده شرکت نکنه و یا اینکه با ده امتیاز منفی شروع کنه تا شرایط قهرمانیه کیسه مهیا بشه. در غیر اینطورت فصل بعد هم باید لغو شود چون به صلاح نیست و جان مردم در خطر است!!!

    • محبوب

      به جای اینکه این فصل کنسل شود و فصل آینده شروع شود فصل آینده کنسل شود و این فصل تمام شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج