۹۸۶۸۸۵
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

تماس یورگن کلوپ با پدر امباپه

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول با پدر ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن تماس گرفته تا پسرش را برای پیوستن به سرخپوشان مرسی‌ساید متقاعد کند.

خبرگزاری تسنیم: طبق ادعای یک نشریه فرانسوی، باشگاه لیورپول رویای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را دارد و در این راستا تلاش‌های خود را آغاز کرده است. بر اساس گزارش نشریه « Le ۱۰ Sport»، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید با پدر امباپه ۲۱ ساله تماس گرفته و از علاقه‌اش برای پیوستن این بازیکن به لیورپول سخن گفته است.

گفته می‌شود رئال مادرید نسبت به خدمت گرفتن سادیو مانه از لیورپول علاقه‌مند است، بنابراین لیورپولی‌ها از حالا به فکر جایگزینی برای مهاجم سنگالی خود هستند و در صورت جدایی او از سرخپوشان مرسی‌ساید، سراغ به خدمت گرفتن کیلیان امباپه از لیورپول خواهند رفت. باشگاه لیورپول از پولی که در ازای فروش مهاجم سنگالی خود به دست خواهد آورد که رقمی در حدود ۱۵۰ میلیون پوند خواهد بود، برای خرید امباپه ۲۱ ساله از PSG استفاده خواهد کرد.

مدیران باشگاه لیورپول البته برای به خدمت گرفتن امباپه باید بودجه قابل توجهی را کنار بگذارند اما امیدوارند در راه جذب این بازیکن، اسپانسر جدیدشان یعنی کمپانی تولید پوشاک ورزشی «نایکی» که قرار است البسه این باشگاه را از فصل آینده تأمین کند، کمک‌شان کند تا بتوانند ستاره فرانسوی پاریسی‌ها را که گفته می‌شود ۲۵۰ میلیون پوند ارزش دارد را به آنفیلد بیاورند.

پیش از این نشریه «آ اِس» گزارش داده بود، پاریسی‌ها خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به کیلیان برای تمدید قرارداد می‌کنند که رد آن کار بسیار سختی خواهد بود، چون این پیشنهاد دستمزدی به ارزش ۵۰ میلیون یورو خالص در هر فصل است.

گفته می‌شود فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید هم در حال برنامه‌ریزی است تا در تابستان ۲۰۲۱ سراغ جذب امباپه از پاری‌سن‌ژرمن برود، زمانی که تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند. این دقیقاً همان استراتژی است که رئیس باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ادن اِزار از چلسی در تابستان ۲۰۱۹ به کار گرفت.

این مهاجم فرانسوی که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ تحت‌قرارداد پاری‌سن‌ژرمن است، این فصل در ۳۳ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن ۳۰ گل، ۱۷ پاس‌گل هم برای همی‌تیمی‌هایش ساخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      ام پابه یه خیار طلایی بهتون میده .خخخ..
      اخه بنده خدا ها خود. امباپه ده دفعه گفته اسطوره اش زیدان و رونالدوعه . و دوست داره تو رئال بازی کنه.

    • تع

      اره لیورپول خیلی زرنگه درپیت های خودش مثل مانه رو بندازه به رئال اونم با سن 29سال بعد بره هدف بهتر و جوانتر رئال یعنی امباپه روبگیره

    • بدون نام

      قطع ب یقین رئال میاد اخه لیورپور هم شد تیم یا فردوسی پورهم شدگزارشگر خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج