۹۸۷۵۸۵
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

سپاهان اراده‌ای برای بازی با پرسپولیس نداشت

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تاکید کرد رای آنها درباره پرونده دیدار سپاهان و پرسپولیس قطعی است.

ورزش سه: رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تاکید کرد رای آنها درباره پرونده دیدار سپاهان و پرسپولیس قطعی است.

علیرضا صالحی در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه ورزش اظهار کرد: بعد از گستردگی ویروس کرونا در کشور و تصمیماتی که از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و به تبع آن سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و دیگر بخش‌ها از جمله فدراسیون فوتبال گرفته شد، تصمیم بر این بود تا مسابقات بدون حضور هواداران انجام شود که بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در تاریخ چهارم اسفندماه ۹۸ نیز از این قاعده مستثنی نبود.

او با بیان اینکه پس از تاریخ اعلام شده تمام مسابقات ورزشی و به ویژه فوتبال بدون حضور تماشاگران برگزار شد، ابراز کرد: قرار بود دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ برگزار شود، اما بخاطر تاخیری که تیم سپاهان در حضور در ورزشگاه داشت و بنابر اعلام این تیم مبنی بر ازدحام تماشاگران‌شان مقابل هتل محل اقامت، تصمیم بر این شد تا مسؤولان برگزاری مسابقه بر اساس آئین‌نامه برگزاری بازی‌ها، این دیدار را با ۳۰ دقیقه تاخیر برگزار کنند.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ادامه داد: با وجود فیلم‌هایی که ملاحظه شد و ما بررسی کردیم، ازدحام به شکلی نبود که خروج از هتل قابل کنترل نباشد، چراکه نیروی انتظامی و یگان ویژه در آنجا حضور داشتند و تدابیر لازم را برای خروج تیم به سمت اتوبوس و ورزشگاه انجام داده بودند.

صالحی یادآور شد: آنچه در گزارش‌ها و به ویژه آنچه که ناظر یا نماینده فدراسیون برای ما نوشته، یک تعلل از سوی تیم سپاهان برای اعزام به ورزشگاه وجود داشته است؛ این تاخیر به وجود می‌آید و زمانی هم که تیم وارد استادیوم می‌شود، علی‌رغم اینکه از آنها خواسته شده از محل ورود به ورزشگاه اقدام به گرم کردن بازیکنان خود کنند تا مشخص شود اراده عملی برای انجام بازی وجود دارد، اما سپاهانی‌ها با این وجود مبادرت به انجام بازی نکرده و مجددا در زمین مسابقه هم حاضر نشدند.

او تاکید کرد: بخاطر این اتفاقات پرونده انضباطی تشکیل شد و کمیته انضباطی نتیجه بازی را ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کرده و ۱۵۰ میلیون تومان هم باشگاه سپاهان را جریمه می‌کند؛ ضمن اینکه سپاهان در نخستین میزبانی بعدی، از سهمیه بلیت فروشی ۵۰ درصدی نیز محروم خواهد بود.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در بررسی‌هایی که روز گذشته انجام شد و پنج‌شنبه هفته گذشته نیز جلسه‌ای با حضور نمایندگان دو باشگاه داشتیم، اظهارات دو طرف را شنیدیم و در نهایت امروز آن قسمت از جریمه محرومیت ۵۰ درصد از بلیت فروشی را حذف کرده، اما سایر موارد را به تایید رساندیم.

صالحی عنوان کرد: با حکم امروز، تیم سپاهان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل پرسپولیس بازنده اعلام شد و ۱۵۰ میلیون تومان هم باید جریمه‌اش را پرداخت کند که این رای از سوی کمیته استیناف قطعی شده و تغییر نمی‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      .
      بدو بیا ما تو زمینیم خرسی
      واسه همه نیومدنات مرسی
      واسه همه کششیهات مرسی
      واسه اون سه امتیاز مرسییییییی
      وایییییییییی
      سپاهان اصفهان
      سوراخ نصف جهان
      قایم شدی تو رختکنو
      هستی شما مبتلا
      تیم من جنتلمنه جنتلمه
      پرسپولیسم عشق منه عشق منه

    • بدون نام

      حالا شله زردا هم مثل اون ضلع دیگه مثلث حقیر تاس میتونه یک میلیارد دیگه خرج کنه پرونده رو بکشونه کاس تا در سطح بین المللی هم باعث خنده بشن خخخخخخخخخخخخ

    • مومنی

      روشن ترین و عادلانه ترین حکم صادره را مشاهده نمودیم. واقعا قرار بود غیر از این باشد؟. ممنون از کمیته انضباطی و استیناف.

    • رامین

      حقمون بود، چقد وایسادیم بیان نیومدن،، جامو بدید بابا بریم پی زندگیمون

    • بدون نام

      ترسوها باید کلا از لیگ حذف شن

    • بدون نام

      لیگ برتر جای ترسوها نیست بجز نتیجه 3بر0 باید برن دسته پایین تر

    • بدون نام

      باز هم عدالت کاملا اجرا نشد چون حکم عادلانه اینه که علاوه بر سه بر صفر شدن باید کل هزینه های پرسپولیس کبیر پرداخت میشد و تیم شله زرد به ی دسته پایین تر سقوط میکرد و سلطان مافیا که مقصر تمام این اتفاقات بود باید تا چند سال از مربیگری محروم میشد

    • بدون نام

      متاسفم برای مدیران باشگاه سپاهان که فریب مافیای شیاد را خوردن .

    • بدون نام

      نترسید بابا، همش مال شماست. همه چیز مال لنگه. به جام های اسنپی تون بچسبید. هفت تا جام دارید، دو تاش جلو نفت تهران از هم پاشیده که تو یه نیم فصل چهار تا مربی عوضکرده بود و با حمید درخشان بردیدش، یکیش جلو تیم دسته دومی داماش بود. دو تاش هم اصلا بازی نکردید و جام بردید.

    • hm@

      دادرس طوری میگه برن ازکاس شکایت کنن مابرنده ایم که انگار مدیرعامل لونگ هست.ازچهاربازی اخیر دوتیم سه بازی تحت تاثیر ونظرمستقیم کمیته انضباطی به نفع تیم سوگلی اعلام شده ودرتنها بازی عادی دوتیم سپاهان درتهران براحتی برنده شد.اگر بازی شرافتمندانه وحساس استقلال وسپاهان هم بارای کمیته سه صعر بنفع هریک ازدوتیم میشدان تیم بجای تیم حکومتی قهرمان میشد ولی..... چه کردی بافوتبال ما مسعود.....

    • علی

      شما علاوه بر این رای ها تیم سپاهان رو به رده پایینتر سقوط بکنید
      ۳ بر ۰‌ فایده نداره اونها همینطوری هم ۳ تا ۴ می خوردند از پرسپولیس

    • کیسه زباله آبی

      جالبه.....
      تو زمین حاضر نمیشن،اونوقت وقتی بازی سه بر صفر میشه شروع میکنن به جارو جنجال و شکایت و شکایت کشی که آی داد آی ببداد،برسید که حق شله رو خوردن.
      خب عزیز من مثل بچه آدم میومدی تو زمین و‌مردونه بازی میکردی،بالاخره یا میبردی یا میباختی

    • بدون نام

      حالااین لنگیهای آویزون می گن قلعه نوعی مافیااگرمافیابودالان سه برهیچ به نفع تیم سپاهان بودمافیا تیم آویزون شماکه همیشه به وسیله تیم ملی ومربی ها با سرپرست لنگی که درتیم ملی بودن بازیکن میگر فتید یا می گفتیدگل نزنید یاببازیدو....خداخواست که معلوم بشه کدام تیم مافیای هستند.

    • عاشق استقلال

      آفرین بر وزیر ورزش که پرسپولیسیه

    • بدون نام

      حق به حق دار رسید تا شما باشید دیگه فرار نکنید به امید مافیا بازی که هر وقت عشقتون کشید بازی کنید وای که الان قیافتون دیدن داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج