۹۸۷۷۴۱
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

زنوزی: برای فوتبال ایران افشاگری کردم نه خودم

مالک باشگاه تراکتور تبریز می‌گوید که افشاگری‌های او در خصوص پرونده‌های این باشگاه در فیفا برای فوتبال ایران بوده است نه خودش.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور تبریز در خصوص افشاگری اخیرش در ارتباط با پرونده‌های این باشگاه در فیفا و افراد مرتبط با این پرونده‌ها عنوان کرد: کلیات را می‌گویم و واقعیت اینجاست که اینجا (تراکتور) بخش خصوصی بوده و همه چیز حساب و کتاب دارد. نمی‌توانم ببینم که هم پول بازیکن را داده‌ایم و هم رسید پرداختی‌های ما در پرونده بازیکن وجود ندارد. باید این مسائل را بررسی کنیم.

وی افزود: باید این را بگویم که من مدیر باشگاه دولتی نیستم که امروز باشم و فردا نباشم و حتی اگر مالک باشگاه تراکتور هم نباشم، هوادار این تیم هستم و موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنم. افشاگری کردم، چون دولتی نیستم و از جیب خودم هزینه می‌کنم. در مصاحبه‌ای هم گفتم که باشگاه‌ها بیایند و این مسئله را به صورت حقوقی و کارآگاهی بررسی کنند که چگونه ما همیشه محکوم می‌شویم. ما بخش زیادی از پول استوکس را پرداخت کرده بودیم و ۱۵، ۱۶ درصدی هم که مانده بود، جرایم او بود که بار‌ها درباره بی انضباطی‌اش اخطار داده بودیم، اما هیچکدام از این‌ها در پرونده نیست.

مالک باشگاه تراکتور که با برنامه فوتبال برتر صحبت می‌کرد، اظهار داشت: اینکه من روی این مسئله دست گذاشتم و افشاگری کردم، برای این است که از جیب هزینه می‌کنم، اما بازهم به خاطر خودم نبود و برای فوتبال ایران بود. من این جریمه‌ها را یا پرداخت می‌کنم یا نمی‌کنم، اما نمی‌گذارم تراکتور مثل بقیه محروم شود. من افشاگری کردم تا بگویم ببینید عده‌ای فوتبال ایران را به کجا می‌برند. برخی می‌آیند و مثلاً افشاگری می‌کنند که فلانی جوجه دلال است، اما می‌خواهم بگویم مشکل این دلال‌ها نیستند، بلکه مشکل بالاتر است. فوقش ۱۰، ۱۵ درصد از بازیکن می‌گیرد و تمام می‌شود، اما این اتفاقات در جای بالاتری رخ می‌دهد و سیستماتیک است.

زنوزی در خصوص ورود نهاد‌های نظارتی گفت: من که بخش خصوصی هستم، خواهش می‌کنم نهاد‌های نظارتی و امنیتی بیایند و ابتدا از پرونده‌های ما بررسی کنند. ما خصوصی هستیم، اما باشگاه‌هایی که دولتی‌اند و از جیب ۸۰، ۸۵ میلیون نفر هزینه می‌کنند، تکلیف‌شان چیست؟ تا چشم باز می‌کنیم، می‌بینیم چه پرونده‌هایی علیه فوتبال ایران باز شده که یک نمونه‌اش پرونده ۶ میلیون یورویی سرمربی سابق تیم ملی است. بنده به عنوان هوادار تراکتور و هوادار فوتبال ایران می‌خواهم که نهاد‌های نظارتی ورود کنند تا ببینیم در این فوتبال چه خبر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس از اسپانسر پول درمیاره

    • بدون نام

      یک بار هم افشاگری کن و بگو این همه پول رو از کجا آوردی؟

    • بدون نام

      بوی الرحمانت بلند شده اقای زنوزی ایشالا بزودی میری پشت میله ها

    • بدون نام

      فقط بگو این همه پول خرج کردی از کجا اوردی نکنه هدایتی دوم هستی

    • ایرانی

      فقط میخواستی مظلوم نمایی کنی و فرافکنی!!!!

    • سرخ

      افشاگری كن پول از كجا آوردی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول و از کجا میارن؟ این چه سئوالی شما میپرسید

    • بدون نام

      تا دو تیم فاسد حکومتی با پول بیت المال جولان میدهند این خس و خاشاکها واق واق خواهند کرد همه اینهایی که از افشاگری زنوزی میسوزن همگی از خس و خاشاک مکتب فاسد پیروزی و استقلال هستند به امید نابودی تیم پیروزی و استقلال و احیای حقوق پایمال شده تیمهای شهرستانی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج