۹۸۷۹۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

علیپور: بعضی‌ها دوست ندارند در پرسپولیس بمانم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانم سر سرپرست باشگاه شلوغ است و نمی‌تواند با علی علیپور تماس بگیرد، اما چطور ایشان وقت دارد با همه ارتباط بگیرد و زنگ بزند، اما به علیپور که می‌رسند وقت ندارند؟

خبرورزشی: اغراق نیست اگر بگوییم علی علیپور در سال‌های اخیر کوچکترین حاشیه‌ای برای پرسپولیس نداشته است. او تنها کسی بود که توانست کمبود مهدی طارمی را پس از جدایی این ستاره پُر کرده و با گل‌های تماشایی و حساس خودش در لیگ برتر و آسیا به پرسپولیس کمک کند. علی علیپور در حال حاضر بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ مسابقات لیگ برتر است، اما هیچ ادعا و ادا و اطواری ندارد.

ساده و راحت فوتبال بازی می‌کند، گل می‌زند و بسیار هم کم‌حاشیه است. بهترین گلزن سال‌های اخیر پرسپولیس بار‌ها نیز از سوی برخی هواداران احساسی مورد اعتراض قرار گرفته، اما هرگز پای خود را از دایره ادب خارج نکرده است. در آخرین شهرآورد پایتخت هم وقتی پس از گلزنی به سبک شیخ دیاباته شادی کرد بلافاصله در همان زمین چمن آزادی و به کمک فرهاد مجیدی از تماشاگران استقلالی عذر خواست تا نشان دهد خیلی اهل حاشیه و کری‌خوانی نیست، حال آنکه او ۳ مرتبه موفق به گل زدن در تاریخ بازی‌های قرمز و آبی شده است.

علی علیپور چند روز پیش مصاحبه مفصلی با روزنامه خبرورزشی انجام داد و به صراحت اعلام کرد مخلص هواداران پرسپولیس است و هرگز نمی‌تواند محبت آن‌ها را فراموش کند، اما خودش هم زن و بچه و خانواده دارد. مهاجم اول پرسپولیس در آن مصاحبه بلند از اتفاقاتی که در پرسپولیس تجربه کرده حرف زد و...

دیروز، اما بار دیگر با علی علیپور هم‌کلام شدیم که ببینیم آیا کسی از باشگاه پرسپولیس با او تماس گرفته است یا نه؟ مهاجم مازندرانی پرسپولیس با همان لحن قبلی به ما گفت: همین‌قدر به شما بگویم که آقای رسول‌پناه به‌عنوان سرپرست باشگاه هیچ تماسی با من نداشته است. البته یکی از اطرافیان باشگاه تماس گرفت که من هم گفتم افراد دیگر و مدیریت باشگاه باید به فکر باشند.

وی ادامه داد: من می‌دانم سر سرپرست باشگاه شلوغ است و نمی‌تواند با علی علیپور تماس بگیرد، اما چطور ایشان وقت دارد با همه ارتباط بگیرد و زنگ بزند، اما به علیپور که می‌رسند وقت ندارند؟ من همین‌جا می‌گویم اگر آقای رسول‌پناه واقعاً با من کار دارد لطفاً خودش زنگ بزند و اگر هم خیلی سرش شلوغ است و نمی‌تواند، این کار را به دیگران واگذار نکند، چون من هم کار و تمرین دارم!

علی علیپور که به نظر می‌رسید هنوز از برخی اتفاقات ناراحت و دلخور است، افزود: من نمی‌خواهم اسمی بیاورم. من نه ادعای بازوبند و کاپیتانی دارم و نه بزرگتری در پرسپولیس، اما چه دوست داشته باشند و چه نداشته باشند ۶ سال در پرسپولیس توپ زدم. منتی ندارم و هر آنچه هم که امروز دارم مدیون تیم پرسپولیس و هوادارانش است ولی حرمت من را باشگاه حفظ نکرد. در گذشته و در رختکن یا حین تمرینات برخی اوقات با آقاسیدجلال به عنوان کاپیتان و بزرگتر همه ما، درباره این مسائل صحبت‌هایی داشته‌ام و او هم مثل یک برادر به درددل‌هایم گوش داده است. امروز هم اگر حرفی می‌زنم به این خاطر است که چنین رفتار‌هایی تکرار شده و می‌شود که قشنگ نیست.

وقتی از علیپور پرسیدیم منظورش جلسه با بزرگتر‌های تیم در غیاب اوست، به ما گفت: همه بچه‌ها و همبازیانم عزیز و برادر من هستند. من کلی گفتم و شخص خاصی منظورم نیست. این بازیکنانی هم که به‌عنوان بزرگتر دعوت شدند همگی از لحاظ سنی از من بزرگتر هستند و احترام همگی هم واجب است. روی صحبت من با آن‌هایی است که دوست ندارند علی علیپور در پرسپولیس بماند. با همه تماس گرفتند، جلسه گذاشتند و نظر خواستند به‌جز من! شما اسم این رفتار را چه می‌گذارید؟

مهاجم اول پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: من قبلاً هم در مصاحبه با خبرورزشی یادآوری کردم که اهل حاشیه و جنجال یا خدای‌ناکرده کلاس گذاشتن برای تیم محبوبم پرسپولیس نیستم. دنبال جلسه گذاشتن با مدیران باشگاه نیستم و در ۶ فصل حضورم در این تیم به اندازه یک سال یک بازیکن هم پول نگرفتم و اعتراضی هم نداشتم، اما یکسری رفتار‌ها جالب و قشنگ نیست.

هزار بار گفتم و هزار بار دیگر هم می‌گویم اول مدیون خدا، بعد هم هواداران پرسپولیس و تلاش‌های خودم هستم و این موضوع را فراموش نمی‌کنم، اما بعضی‌ها دوست ندارند علی علیپور در این تیم بماند. بعد از آن مصاحبه من پیام‌های محبت‌آمیز زیادی از هواداران پرسپولیس داشتم که متوجه خیلی چیز‌ها شدند. خیلی‌ها هم گفتند نمی‌دانستند من کمترین مبلغ را در ۶ سال گذشته گرفته یا اینکه به خاطر ۶۰ میلیون تومان پول مراسم عروسی‌ام قراردادم را ۳ ساله تمدید کرده‌اند. حالا همین هواداران از من می‌پرسند چه‌خبر از باشگاه؟ من هم جوابی ندارم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلیا نه بعضی ها..... بدترین بازیکن تمام ادوار پرسپولیسی بخدا

    • سجاد خیاط

      خدایی علیپور عزیز بازیکن بی حاشیه و خوب ماست لطفا نرنجانید او پرسپولیسی واقعی و تمام عیار و قدیمی پرسپولیس کبیر است

    • بدون نام

      گمشو بابا

    • علی خزائی

      آی خبری اینا رو درباره علیپور گفتی ،اگه درباره مسی یا رونالدو میگفتی آره قبول بود نه درباره علیپور که تو نیمفصل 10بار گفت میخوام جدا بشم بعد مدیر عامل پول داد اونهم موند بعد این گل میزنه گل خراب نکنه گل زدنش پیشکش هنوز چیپش فراموش نشده ،هوادارو دق میده تا یه دروازه خالی رو گل میکنه اینا اگه برن خارج پیشرفت نمیکنن بدنبل پول بیشترن ا یه تیم عربی

    • یونس

      ازالان بهانه هاتو شروع کردی ک بری،
      خواسی بری دیگ بهانه تراشی چرا اخه علیپور

    • بدون نام

      مهدی دادرس ( کمیته استیناف ) مردی که عضو مافیا ومهندسی فوتبال برا ی لونگه ،تا حالا بدون انجام بازی برا لونگ جام آورده (سوپر جام ولیگ پارسال وامسال )

    • ایرانم روزی اباد میشود که .........

      علیپور جان تو براما عزیزی هر تصمیمی هم بگیری قابل احترام است

    • علیپور

      علیپور شما تو تیم پرسپولیس بمان

    • بدون نام

      به عنوان یک پرسپولیسی و همشهری علیپور دقیقا یادم میاد که علی بابت عروسی خودش مشکل مالی داشت که مدیرعامل وقت از علیپور سواستفاده کرده و قرارداد سه ساله بست با کمترین دستمزد که سال بعد یه اپشنهایی بهش اضافه کردن در صورتی که بیشترین امتیاز علیپور با گلهایش برای تیم بدست آورد

      پاسخ ها

      • mkgddkutvb

        آره،منم باهات موافقم به عنوان یه پرسپولی۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰آتشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج