۹۸۸۳۹۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اینتر، ناینگولان و پریشیچ را برمی‌گرداند

یک رسانه معتبر ایتالیایی از تمایل اینتر برای برگرداندن دو تن از بازیکنانی که تابستان سال گذشته به تیم‌های دیگر قرض داد، خبر داده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه گاتزتادلواسپورت، باشگاه اینتر از بازگشت راجا ناینگولان و ایوان پریشیچ پس از پایان حضور قرضی‌شان در تیم‌های کالیاری و بایرن مونیخ استقبال می‌کند.

هر دوی این بازیکنان تابستان سال گذشته به دلیل قرار نداشتن در برنامه‌های تاکتیکی آنتونیو کونته قرض داده شدند و از قضا در تیم‌های جدیدشان عملکرد خوبی داشتند، طوری که اینتر را مجاب کرده‌اند آنها را برگرداند. مائورو ایکاردی هم جزو دیگر بازیکنانی بود که اینتر قرض داد و به پاری‌سن‌ژرمن رفت. نراتزوری اما ظاهراً هنوز هم نسبت به برگرداندن این مهاجم آرژانتینی که فصل گذشته حواشی زیادی ایجاد کرد، بی‌میل است.

طبق ادعای گاتزتا، کونته نسبت به دادن فرصتی دیگر به پریشیچ و ناینگولان دافعه ندارد و به نظر می‌رسد که می‌‌خواهد سیستم تاکتیکی‌‌اش را با آنها هم تست کند. ضمن اینکه ورود کریستین اریکسن به اینتر در ماه ژانویه سرمربی تیم را برای گنجاندن این هافبک دانمارکی در ترکیب اصلی، ناچار به ایجاد یکسری تغییرات تاکتیکی کرده که به ناینگولان و پریشیچ هم اجازه می‌دهد در ترکیب حضور داشته باشند.

ناینگولان در کالیاری عملکرد خوبی داشته اما بعید است که تیم منطقه ساردینیا بودجه لازم برای خرید این هافبک بلژیکی را داشته باشد. پریشیچ هم در بایرن مونیخ ۲۲ بازی رسمی انجام داده و در آنها ۵ گل زده و ۸ پاس گل داده است. در مورد بایرن مونیخ هم هیچ ضمانتی وجود ندارد که حاضر باشد برای خرید این این هافبک کروات ۲۰ میلیون یورو بپردازد.

در مورد ایکاردی داستان متفاوت است و حتی اگر پاری‌سن‌ژرمن حاضر نشود ۷۰ میلیون یوروی لازم برای قطعی کردن قراردادش را بپردازد، باز هم در تیم کونته جایی نخواهد داشت و مستقیماً به فروش گذاشته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج