adexo3
۹۸۸۶۳۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پنجعلی: همه دیدند سپاهانی‌ها به زمین نیامدند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال راجع به دیدار سرخ‌پوشان برابر سپاهان گفت: نمی‌شد غیر از این رای دیگری صادر کرد، همه ایران دیدند سپاهانی‌ها به زمین نیامدند.

ایرنا: محمد پنجعلی در خصوص اعلام رای کمیته استیناف در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس و تایید پیروزی ۳ بر صفر سرخپوشان اظهار داشت: واقعا رای مشخص بود. غیر از این نمی‌شد رایی صادر کرد. فکر کنم خود اصفهانی‌ها هم برابر وجدان خود، می‌دانند که رای درست بود. در ضمن یکی از بازیکنان سپاهان هم گفته بود که اراده‌ای برای بازی نداشتند.

وی در مورد درگیری لفظی که بین افشین پیروانی و امیر قلعه نویی پیش آمده است نیز گفت: آن مسئله دیگر تمام شد و نباید به آن پرداخت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود اختلاف ۱۰ امتیازی این تیم با تیم دوم جدول، می توان سرخپوشان را قهرمان دانست، تاکید کرد: نمی‌شود گفت پرسپولیس قهرمان است اما بازی‌های ساده‌تری در پیش رو دارد. ضمن اینکه تیم‌های مدعی هم باید با هم بازی کنند.

پنجعلی درباره شائبه حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس گفت: واقعا روی چه حسابی این حرف ها را می‌زنند؟ چطور آن زمانی که در همین فصل پرسپولیس به همه مدعیان باخت این حرف‌ها نبود.

وی در پایان در مورد اینکه آیا مشکلات مالی تیم‌های پایه پرسپولیس حل شده یا خیر، خاطرنشان کرد: از یک سال و نیم پیش تا الان فقط ۱۵ درصد دریافتی داشته‌ایم. ظاهرا بدهی تیم‌های پایه عددی نیستند؛ البته مدیران باشگاه گفته‌اند که اسپانسر می‌آید تا مشکل تیم‌های پایه نیز حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاشاسین تراکتور

      بابا پنجعلی خخخخ

    • خسته ازتبعیض

      اخه این بابا چرا ازبازی داماش نمیگه که چهارساعت پادرمیانی کردن وگرنه داماش هم حاضر به بازی نبود چون میدونستن که حریف قدری نیست ولی اینحا دنبال بهانه ای بودن که به یه برد بی دردسر برسن...درضمن وزیر ورزش واذنابش سربزنگاه به تیم سوگلی کمک میکنن چندتا باخت هم واسه ردگم کنی هست...

    • چین ، قاتل بین المللی

      خیلی ممنون . خوش گذشت . فقط شما مونده بودی که حرف نزده . حرفاتونو زدین . هجمه راه انداختین . هتاکی کردین . هوچیگری کردین و دعوا رو مال خود کردین . بسه دیگه . این قضیه حداقل یه خوبی داشت . اونم این بود که سطح ادب و فرهنگ بعضی به اصطلاح پیشکسوت ها نمایان شد .

    • بدون نام

      همه دیدند محمدعلی پیروانی چگونه بازیکنا ن راباچه سرعتی اززمین مسابقه خارج میکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج