adexo3
۹۸۹۲۸۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

فریبا: دو ستاره استقلال را زیر سؤال بردند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اتفاق اخیری که درباره واریز مطالبات دیاباته و میلیچ رخ داد گفت که با این کار شخصیت باشگاه زیر سؤال رفت.

خبرگزاری تسنیم: بهتاش فریبا درباره حواشی بوجود آمده برای باشگاه استقلال، اظهار داشت: در شرایطی که روزی ۱۰۰ نفر در ایران به دلیل ویروس کرونا جان‌شان را از دست می‌دهند، ترجیح می‌دهم درباره فوتبال حرف نزنم. فوتبال یکی از بهترین، جنجالی‌ترین و هیجان انگیزترین ورزش‌ها است و قطعا بدون فوتبال نمی‌دانیم چه کار کنیم، اما هیچ چیزی بالاتر از سلامتی نیست.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا، انجام معمولی‌ترین کار‌ها سخت شده است. در این مدت کمتر درباره فوتبال حرف زدم و بیشتر از پزشکان و پرستاران برای فداکاری‌های‌شان تشکر کردم. هیچ چیزی بالاتر از سلامتی نیست که بخواهیم درباره‌اش حرف بزنیم، حالا می‌خواهد استقلال باشد، تیم ملی یا تیم‌های دیگر.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه با انتقاد از حواشی مختلف برای باشگاه استقلال گفت: در این شرایط حرفی از فوتبال نمی‌ماند؛ اگر چه در استقلال اتفاقات زیادی می‌افتد. تنها فتو شاپ کردن رسید واریز پول ندیده بودیم که دیدیم. با این کار، شخصیت باشگاه دو ستاره را زیر سؤال بردند.

فریبا خاطرنشان کرد: سعادتمند مدیرعامل استقلال گناهی ندارد، چون تصور می‌کرد هوادار خارج نشین کمک کرده است. در گذشته بار‌ها اتفاق افتاده که هواداری در خارج از کشور بخواهد به استقلال و پرسپولیس کمک کند. وقتی یک نفر مدعی می‌شود که می‌خواهد به عنوان مثال طلب وینفرد شفر را بپردازد، کسی نمی‌گوید این کار را نکن. شخصی که رسید جعلی داده و با فتو شاپ دروغ گفته فرد بی‌شخصیتی بوده است. باشگاه باید پیگیر این مسئله باشد و با او برخورد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه واقعا باید رد بدی

    • علی

      مگه رو کیسه ستاره داره؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو برو فکری برای ستاره جعلی خودتون کن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج