۹۸۹۳۴۱
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

فخرالدینی: قهرمان شدن پرسپولیس قطعی نیست

میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: قهرمان اعلام کردن پرسپولیس در صورت نیمه کاره ماندن مسابقات لیگ برتر منطقی نیست.

خبرگزاری تسنیم: میلاد فخرالدینی با اشاره به تعطیلی دو ماهه مسابقات لیگ برتر و دوری بازیکنان از تمرینات گروهی و بازی‌های رسمی گفت: شرایط واقعا سخت است و بازیکنان هم از فرم مطلوب بدنی خارج شده‌اند. تمرین انفرادی قابل قیاس با تمرین گروهی نیست و باید دید این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. اگر هم قرار است لیگ ادامه پیدا کند امیدوارم هیچ بازیکنی مصدوم نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا موافق انجام ادامه بازی‌های لیگ برتر است؟» عنوان کرد: اگر با این وضعیتی که پیش آمده است، ادامه بازی‌ها انجام شود، لیگ برتر کیفیت گذشته را نخواهد داشت. در این صورت نهایتا می‌خواهند سه هفته به تیم‌ها فرصت آماده‌سازی بدهند که این فرصت بسیار کم است، این در حالی است که بازیکنان از تمرینات گروهی و بازی‌های رسمی دو ماه دور بوده‌اند. فکر می‌کنم بهتر است لیگ را تمام کنند و چهار تیم بالای جدول را به عنوان نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان معرفی کنند.

فخرالدینی در پاسخ به این پرسش که «آیا در صورت نیمه‌کاره ماندن لیگ برتر نباید تکلیف قهرمان و سقوط‌کننده‌ها روشن شود؟» تصریح کرد: ۱۰ هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. خیلی از تیم‌ها ۱۰ امتیاز جلو بودند ولی در نهایت قهرمانی را از دست دادند. در فوتبال ایران بازی‌های آسان، سخت‌تر از بازی‌های سخت است و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. طبیعتا دیگر مدعیان هم برای قهرمانی شانس دارند و ۹ بازی کم نیست. من معتقدم قهرمان شدن پرسپولیس قطعی نیست و در پایین جدول هم نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

مدافع تراکتور در ارتباط با تمدید قرارداد ساکت الهامی با این تیم گفت: در فوتبال هر تیمی از لحاظ بازیکن و مربی ثبات داشته باشد، شانس زیای برای موفقیت خواهد داشت. من فکر می‌کنم تمدید قرارداد الهامی بهترین تصمیم بود و امیدوارم تراکتور فصل آینده بهترین نمایش را داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوس داشتنی با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمانیش قطعی نیست درست ولی شما با دو امتیاز اختلاف نسبت به شهر خودرو اسیایی شدنت قطعی ؟؟

      پاسخ ها

      • محمد

        عالی بود

    • بدون نام

      فقط قهرمانی استقلال قطعی است تو بس.خخخخخ

    • بدون نام

      ی روز ی استقلالی میره پیش ی پیشگو میگه ببخشید تیم ما کی قهرمان میشه بعد پیشگو ی نگاه به مرده میکنه میگه ببخشید ما پیشگویی بالای ی قرن بلد نیستم...........

    • بدون نام

      راست میگن بیشتر بازیکنان فقط دنبال توپ وپول بودن دیگه از درک وشعور خبری نیست یکی نیست بگه احمق اگر سوراختور(گاوآهن) فقط ۵ امتیاز اختلاف داشت چنین چرتی میگفتی درصورتی که پرسپولیس دوبازی ببره بقیه مساوی کند ودوبازی هم نتیجه نگیرد قهرمانه پس لطفآ هیسسسسسسسسس

    • مریانج

      یه ارزن عقلم آرزوست.فیزیک فوتبالی کمکی داره ولی عقل نوچ.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج