۹۸۹۵۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ونی آدامز:

آرسنال نباید اوبامیانگ را بفروشد

تونی آدامز، کاپیتان سابق آرسنال، معتقد است که با توجه به شرایط این تیم، احتمال زیادی دارد که پیر امریک اوبامیانگ در تابستان این باشگاه را ترک کند.

ورزش سه: تونی آدامز، کاپیتان سابق آرسنال، معتقد است که با توجه به شرایط این تیم، احتمال زیادی دارد که پیر امریک اوبامیانگ در تابستان این باشگاه را ترک کند.

توپچی‌ها در دومین فصل بعد از جدایی آرسن ونگر هم نتایج خوبی کسب نکردند و پیش از توقف رقابت‌ها به دلیل شیوع کرونا، در رتبه نهم جدول لیگ برتر قرار داشتند. این در حالی است که اوبامیانگ در این فصل هم درخشان ظاهر شد و ۱۷ گل برای توپچی‌ها به ثمر رساند که تقریبا نیمی از گل‌های این تیم در لیگ برتر است.

اکنون باشگاه‌هایی مانند چلسی و بارسلونا به دنبال به خدمت گرفتن او هستند و آدامز معتقد است که با توجه به شرایط آرسنال، بعید نیست که این ستاره گابنی را از دست بدهند.

او به اسکای اسپورتس گفت:" کاملا امکان‌پذیر است که او برود. من اصول آرسن ونگر را دوست داشتم. اگر فروش بازیکنی به سود باشگاه بود، او این کار را می‌کرد. او از این نظر قوی بود و تیم هر فصل در چمپیونزلیگ حضور داشت اما چیزی بر سر راه خرید‌ها بود- بنابراین ما به باشگاهی تبدیل شدیم که بهترین بازیکنانش را می‌فروشد.

اگر من مربی تیم بودم، می‌گفتم که اوبامیانگ را به هیچ قیمتی نفروشید. ما نیاز داریم که بازیکنان جدید از آکادمی اضافه شوند و بهترین بازیکنان‌مان را حفظ کنیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج