اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۰۱۷۸
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

فلاحت‌زاده: وزیر، بدهی‌های استقلال را بدهد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی تیم باید پل ارتباطی میان بازیکن و مدیرعامل باشد و نباید اعتراضی به طور مستقیم صورت بگیرد.

ورزش سه: فرشاد فلاحت‌زاده بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و تغییرات اخیر این تیم گفت:‌ متاسفانه تغییرات آنقدر زیاد بوده که یک کادر مدیریتی وقتی خواست به تیم بیاید، بعد از مدت کوتاهی از باشگاه می‌رود. یک مدیرعامل باید باقدرت و با ارتباطات بالایی باشد و بتواند امکانات خوب از وزیر بگیرد، او باید بتواند به بهترین شکل بدهی‌ها را صاف کند و پرداختی‌های بازیکنان را بدهد. اینکه فیش‌های جعلی درباره بازیکنان خارجی تیم منتشر شود،‌ زیبنده یک باشگاه نیست.

او ادامه داد:‌ به نظر من وزارت ورزش باید ورود کند و بدهی‌های باشگاه را صاف کنند. و بعد از آن با انتخاب یک مدیرعامل، نظارت ویژه‌ای روی باشگاه داشته باشند اینکه دوباره بخواهیم وام و قرض بگیریم، اتفاقی خوبی نخواهد بود. بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم بعید است. چون این دو تیم مردمی و وابسته دولت است.

فلاحت زاده درباره احمد سعادتمند خاطرنشان کرد: من شناختی روی ایشان ندارم. من یک بار هم پایم را در باشگاه نگذاشتم. بعضی‌ها به باشگاه می‌آیند تا مربی جوانان و امید ویا سرپرست تیم بشوند. من به باشگاه نرفتم چون ناعدالت‌هایی در باشگاه دیدم که باعث شد خودم را از باشگاه جدا کنم. من شنیدم که سعادتمند آدم خوبی است. خدا کند مشاوران خوبی در کنارش باشند تا استقلال از این بحران خارج شود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره انتشار اخباری مبنی بر اختلاف بازیکنان و کادرفنی با مدیریت باشگاه استقلال گفت: ارتباط مدیرعامل با سرمربی است. بازیکنان نباید به طور مستقیم کاری انجام دهند. آن‌ها باید به سرمربی بگوید و سرمربی یک تیم باید پل ارتباطی میان بازیکنان و مدیرعامل باشد. فرهاد مجیدی در حال حاضر اولین سال مربی‌گری‌اش است و باید یک مدیرعامل قوی از کادر او حمایت کند که با سیاست و تدابیر ویژه بتواند روزهای خوبی را برای استقلال به ارمغان بیاورد.

او در پاسخ به این سوال که آینده استقلال را چطور می‌بیند، اظهار کرد:‌ آینده تیم استقلال زمان استراماچونی خیلی خوب بود. فرهاد مجیدی هم بازیکن بزرگی است و میان هواداران محبوبیت زیادی دارد. حضور آقای نامجو مطلق موجب شده روند رو به رشدی در تیم وجود داشته باشد. در حال حاضر چند بازیکن این تیم هم از مصدومیت خارج شده است. این مسائل به این بستگی دارد که اختلافات کنار گذاشته شود و مدیرعامل بتواند حمایت کند.

فلاحت‌زاده در پایان گفت: حضور پیشکسوتان که مثبت اندیش باشند، می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. بعضی دنبال این هستند با یک سری حرف‌ها خودشان را مطرح کنند. آقای روشن شاید زبانش تند باشد اما واقعیت را می‌گوید. باید از این واقعیت‌ها درس گرفت. ما هم نمی‌خواهیم اتفاق بدی برای استقلال بیفتد. اگر ایرادی هست باید جلساتی با پیشکسوتان برگزار شود تا نقطه نظرات به اشتراک برسد تا استقلال به موفقیت برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      چرا اونوقت؟؟؟؟!!!!!

    • بدون نام

      فکر کردی تا امروز خودتون بدهیهاتونو دادید؟ این بکی دوسال از پاداشهاس پرسپولیس برای پرداخت بدهی کیسه برداشت میشد و خود پرسپولیس هیچ امسال که دیگه از پاداشهای پرسپولیس خبری نیست و حودش هم بدهکاره باید دولت کمک کنه

    • DEZFUL shahyn

      تاحالا بابا مسعودتون همه بدهی هاتونه پرداخت کرده این یگی را هم پرداخت میکنه تا کیسه حکومتی ناراحت نشه

    • بدون نام

      مشکل دوباشگاه پرطرفداراستقلال وپرسپولیس رادولت حل کندوباعرضه سهام این دوباشگاه دربورس میتوان همه مردم راسهیم کرد!البته میتوان به بخش خصوصی برای فروش هم عرضه کرد!

    • حامد میرزاخانی

      به وزیر چه ربطی داره پیشکسوتای گردن گلفتش از جمله شما استین بالا بزنن

    • بدون نام

      به اندازه جیبشان خرج کنند و پول بیت المال را این دوباشگاه با عدم مدیریت و قراردادهای آبکی حروم می کنند

    • بدون نام

      پس تا حالا کی ساپورتتون می کرد.؟بابات؟

    • محمد‌علی

      داداش‌ کاری‌ به‌ این‌ تیم‌ نداشته باشه نمی خواد‌ پول بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج