۹۹۰۵۷۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

واکنش اورا به جنجال بزرگ ۹ سال قبل سوارز

پاتریس اورا بعد از حدود ۹ سال به یک اتفاق جنجالی در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول در سال ۲۰۱۱ واکنش نشان داد.

ورزش سه: پاتریس اورا بعد از حدود ۹ سال به یک اتفاق جنجالی در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول در سال ۲۰۱۱ واکنش نشان داد.

لوئیس سوارز، مهاجم کنونی باشگاه بارسلونا قبل از حضور در این تیم برای لیورپول توپ می زد. این ستاره اروگوئه ای در سال ۲۰۱۱ و در جریان بازی بین دو تیم لیورپول و منچستر یونایتد به مدافع چپ شیاطین سرخ یعنی پاتریس اورا توهین کرد.

بعد از این اتفاق اتحادیه فوتبال انگلیس لوئیس سوارز را مقصر تلقی کرد و این بازیکن علاوه بر محرومیت با جریمه نقدی ۴۰ هزار پوندی روبرو شد. علی‌رغم محکومیت در نظر گرفته شده برای سوارز اما باشگاه لیورپول و هواداران این تیم در آن زمان از مهاجم شان حمایت کردند که در نوع خود کاری عجیب به نظر می رسید.

واکنش اورا به جنجال بزرگ ۹ سال قبل سوارز

جیمی کرگر که عضوی از تیم آن زمان لیورپول بود سال گذشته از پاتریس اورا بعد از ۹ سال عذرخواهی کرد. موضوعی که حالا واکنش اورا را به همراه داشته است. مدافع سابق منچستریونایتد در این باره گفت: " در پایان قضیه لوئیس سوارز همه چیز را پذیرفت و ۸ بازی نیز محروم شد. به یاد دارم که بعد از آن اتفاق لیورپولی ها با پیراهنی که روی آن درباره حمایت از سوارز نوشته بود وارد زمین شدند.

سوارز به جرم نژادپرستی محکوم شده بود و اینکه آنها از او حمایت می کردند برایم گیج کننده و ناراحت کننده بود."

اورا در ادامه گفت: " با این حال وقتی من بعد از ۸ سال عذرخواهی جیمی کرگر را دیدم کمی متعجب شدم. او گفت که آنها در آن روز اشتباه کردند و از من عذرخواهی کرد. واقعا من را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد که به عنوان یک باشگاه فوتبال به لیورپول احترام بگذارم.

با این وجود من هیچ وقت درباره آن اتفاق صحبت نکردم و حتی در آن سال سوارز را به عنوان بازیکن سال انتخاب کردم. من هرگز سوارز را یک فرد نژادپرست نمی‌دانم چرا که به طور دقیق او را می شناسم. حتی وقتی با لباس یوونتوس مقابل بارسا در فینال لیگ قهرمانان بازی کردیم با او در تونل ورزشگاه صحبت کردم. من سریعا همه چیز را بخشیدم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج