adexo3
۹۹۱۱۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لابی با وزیر و وکیل برای حضور در پرسپولیس

افراد مختلف با سوابق و گرایش‌های متفاوت برای رسیدن به صندلی مدیرعاملی یا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس لابی‌های سنگینی را آغاز کرده‌اند.

خبرورزشی: باشگاه پرسپولیس بیشتر از ۵۰ روز است که بدون مدیرعامل پیش می‌رود و هیئت مدیره این باشگاه هم ناقص است و تنها ۳ عضو دارد. شرایطی که برای شرکت دولتی دیگر بی‌قانونی محض است، اما وزارت ورزش هنوز برای انتخاب اعضای جدید به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

همین مسئله باعث شد تا در چند وقت گذشته شاهد مسائل مختلف باشیم؛ از جمله اینکه افراد مختلف با سوابق و گرایش‌های متفاوت برای رسیدن به صندلی مدیرعاملی یا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس لابی‌های سنگینی را آغاز کرده‌اند که اکثر آن تا الان بی‌نتیجه مانده است. ماجرا وقتی جالب می‌شود که می‌بینید برخی از این افراد که مشغول لابی هستند یا سابقه مدیریت خوبی ندارند یا اصلاً مدیر ورزشی نبودند و با این حال شروط عجیب و غریبی برای کمک به پرسپولیس می‌گذارند.

وقتی دقت بیشتری می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که بخش اعظمی از این افراد بیشتر به فکر منافع شخصی خودشان هستند تا منافع پرسپولیس. در این وضعیت، این سؤال مطرح می‌شود که اگر مدیریت در باشگاه پرسپولیس سود مادی و معنوی برای اشخاص ندارد چرا بعضی‌ها به هر دری می‌زنند تا به این صندلی‌ها برسند؟

متأسفانه تا امروز اراده‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان برای سر و سامان دادن به وضعیت اسفناک مدیریت در باشگاه پرسپولیس دیده نشده و در این بین خیلی‌ها با لابی‌گری دنبال رسیدن به صندلی‌های مدیریت باشگاه پرسپولیس هستند.

برخی چهره‌ها هم در حال لابی هستند که اگر نام‌شان رسانه‌ای شود، قطعاً در فضای مجازی با استقبال سرد و شاید متفاوتی از سوی هواداران مواجه شوند. افرادی که قبلاً امتحان خود را پس دادند و کاملاً ناموفق بودند، اما همچنان در عطش بازگشت به تیم می‌سوزند. آن‌ها با وزیر و وکیل و افراد سیاسی لابی می‌کنند تا شاید برای خود جایی در هیئت مدیره باز کنند. باید دید لابی کدام طیف قوی‌تر است و در نهایت چه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج