adexo3
۹۹۲۴۷۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

آشتیانی: نباید به حقوق مدیران عامل ایراد گرفت

مدیرعامل سابق استقلال نسبت به حقوق درخواستی منتشر شده از سوی احمد سعادتمند واکنش نشان داد.

ورزش سه: مدیرعامل سابق استقلال نسبت به حقوق درخواستی منتشر شده از سوی احمد سعادتمند واکنش نشان داد. امیررضا واعظ آشتیانی در این باره گفت: من نمی دانم چرا این موضوع اینقدر مهم شده است، وقتی در فوتبال یک بازیکن معمولی حداقل ۵۰۰ میلیون پول می گیرد فکر نمی کنم حقوق ۱۵ میلیون چیز چندان عجیبی باشد.

او ادامه داد: شما ببینید مدیرعامل نباید رایگان کار کند، باید حقوقش را بگیرد تا این انگیزه و فکر باز را برای حل مشکلات مالی داشته باشد. من فکر می کنم بحث حقوق در مورد مدیرعامل استقلال بحث چندان خوبی نیست.

مدیرعامل سابق استقلال در مورد اینکه گفته می شود بهتر است مدیر یک باشگاه وضعیت مالی خوبی داشته باشد و نیازی به پول باشگاه نداشته باشد هم گفت: من این را قبول ندارم، چه بسیار مدیرانی که وضع مالی شان خوب بود ولی بازهم در این باشگاه به دنبال درآمدزایی بودند و چه بسیار مدیرانی که وضع مالی خوبی نداشتند و از کنار این باشگاه به همه چیز رسیدند. شما ببیند یک مدیر اگر کارش را بلد باشد می تواند مشکلات را حل کند و این به وضع مالی اش ربطی ندارد.

وی افزود: شما ببینید رقم قرارداد مدیران ورزشی در خارج از ایران بسیار قابل توجه است و فکر نمی کنم مدیران ورزشی ما حقوق چندان زیادی بگیرند و اصلا پرداختن به این مسائل درست نیست.

آشتیانی در پایان در مورد اینکه گفته می شود مدیران عامل شرکت های دولتی نمی توانند بیشتر از ۲۰ میلیون حقوق دریافتی داشته باشند هم گفت: بله این قانون وجود دارد ولی خیلی از مدیران در غالب کارانه یا اضافه کار حقوق های بیشتری می گیرند و به نوعی این قانون را دور می زنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      ما هم نمیخایم مفتی کار کنن ولی سوال اینه بازدهی این مدیران چقدره آخه که این همه حقوق هم میخان؟این بدهی و ‌... هیچ جامی هم برای باشگاه نیاوردن

    • کامران

      وقتی خط فقر زندگی کارگری رسیده به ۹ میلیون تومان واقعا دستمزد ۱۵ میلیونی مدیر عامل زیاد نیست.البته این مدیر عاملهای دولتی که با پارتی امدند مفت هم گرانند.

    • بدون نام

      بله پانزده ملیون برای مدیر عامل چیزی نیست ولی معلمی که مدیر عامل ها را پرورش میدهد باید رسانه ملی چندین شبانه روز بگویند حقوق فرهنگیان15/اضافه می شود آیا بشود یا نشود

    • بدون نام

      بازیکن حداقل بازی میکند ولی مدیران به غیر بدهکار کردن باشگاه ها کاری دیگر هم میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج