adexo3
۹۹۲۸۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رونالدو: ۵ ستاره نسل من، شایسته توپ طلا بودند

رونالدوی برزیلی در لایو اینستاگرامی با دل‌پیرو به پنج بازیکن هم‌نسل خود اشاره می‌کند که معتقد است شایسته دریافت توپ طلا بوده‌اند.

ورزش سه: رونالدوی برزیلی که سابقه بازی در ایتالیا با پیراهن اینترمیلان را دارد در گفتگو در یک لایو اینستاگرامی با الساندرو دل‌پیرو رقیب آن سالهایش در یوونتوس می‌گوید پنج بازیکن از هم‌نسلانش لیاقت دریافت توپ طلا را داشته‌اند.

رونالدو: ۵ ستاره نسل من، شایسته توپ طلا بودند

رونالدو که در سالهای 1997 و 2002 موفق به دریافت دو توپ طلا شده در این گفتگو با دل‌پیرو می‌گوید علاوه بر خود او، پائولو مالدینی، فرانچسکو توتی و رائول گونزالس از رئال مادرید شایسته دریافت توپ طلا بوده‌اند.

رونالدو در این لایو اینستاگرامی گفت:" من معتقدم چهار بازیکن بودند که شایسته دریافت توپ طلا بودند ولی این اتفاق برایشان نیفتاد. الساندرو دل‌پیرو، پائولو مالدینی، فرانچسو توتی و رائول".

رونالدو البته در ادامه این گفتگو نام هم‌تیمی‌اش در تیم ملی برزیل، روبرتو کارلوس را هم به این فهرست اضافه کرد و گفت:" البته روبرتو کارلوس را هم اضافه می‌کنم. او دو بار پشت سر من در توپ طلا در رتبه دوم قرار گرفت".

رونالدو و دل‌پیرو در ادامه درباره مساله حساسی برای هواداران اینتر صحبت کردند. اسکودتوی 2002 که اینتر در آخرین هفته فصل در روز 5 مه درحالیکه می‌توانست قهرمان لیگ شود با شکست 4-2 مقابل لاتزیو از قهرمانی بازماند. بازی‌ای که بسیار جنجالی شده و با شایعات زیادی همراه بوده است.

رونالدو در این گفتگو گفت:" من معتقدم روز 5 مه ما خودمان مصر باخت اینتر بودیم. هیچکس در این ماجرا دخالت داشت چون ما صدرنشین جدول بودیم و لاتزیو هیچ انگیزه‌ای نداشت. قبل از شروع بازی اتفاقات زیاد و عجیبی افتاد مثل این شایعه که الساندرو نستا می‌خواهد به اینتر بیاید. از این گذشته ما زیادی راحت و از خود مطمئن وارد بازی شدیم و این اشتباه بزرگی بود چون لاتزیو بازیکنانی داشت که می‌توانستند زهر خودشان را بریزند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج