۹۹۳۰۲۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آذری: باید ایرادات اساسنامه فدراسیون برطرف شود

عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت : ابتدا باید ایرادات اساسنامه توسط اعضای مجمع برطرف و سپس به فیفا فرستاده شود اما ظاهرا اساسنامه تدوین شده توسط هیچ یک از اعضای مجمع دیده نشده است و قرار است مستقیم به فیفا ارسال شود.

خبرگزاری ایلنا: برنامه " ورزش بدون ویرایش " با موضوع آغاز یا تعطیلی لیگ برتر فوتبال در ارتباط تلفنی با سعید آذری ، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان روانه آنتن رادیو گفت و گو شد.

سعید آذری در ابتدا نسبت به خبر مخالفت باشگاه فولاد خوزستان با تعطیلی لیگ واکنش شان داد و گفت : با استناد به صفحه اینستاگرام من ، فولاد خوزستان اولین باشگاهی بود که مدیرعامل و سرمربی آن با وجود ۴ برد پیاپی ، تصمیم به تعطیلی گرفتند.

وی تاکید کرد : سلامت بازیکنان بسیار مهمتر از پیروزی و قهرمانی است و خبرعدم رضایت باشگاه برای تعطیلی صحت ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره برنامه باشگاه در شرایط فعلی گفت : تمام تصمیمات باشگاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، بر اساس پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا و مسئولان وزارت بهداشت بوده است.

آذری در پاسخ به سوالی درباره زمان آغاز فعالیت لیگ فوتبال توضیح داد : در شرایط فعلی با همه گیری جهانی ویروس ، اگر نهادهای مرجع مبارزه با کرونا ، درباره شروع مسابقات فوتبال ضمانتی ارائه دهند ، فولاد خوزستان با توجه به اعلام نظر این مراجع اقدام به بازگشایی مسابقات خواهد کرد.

وی از رفتار ساده انگارانه جامعه در برابر ویروس کرونا انتقاد کرد و گفت : به نظر می رسد لازم است به جای مبارزه با کرونا ، با طرز تفکر و رفتار خودمان در مقابل این شرایط برخورد و مبارزه کنیم.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در ادامه برنامه " ورزش بدون ویرایش " رادیو گفت و گو اظهار کرد : با توجه به اینکه از آخرین تمرین تیم ها بیش از دو ماه گذشته است ، برای آغاز مسابقات به ۸ هفته تمرین متوالی نیاز است تا ورزشکاران به سطح قابل قبولی از آمادگی جسمانی برسند.

به عقیده آذری اگر تمرینات دو ماهه برای بازیکنان تیم ها در نظر گرفته نشود و آماده سازی پیش از مسابقات ، در کوتاه و فشرده ۲۰ روزه انجام شود ، شاهد آسیب دیدگی سرمایه های انسانی و دارایی های ارزشمند باشگاه خواهیم بود و همچنین عمر ورزشی مطلوب یک بازیکن کاهش خواهد یافت.

وی تاکید کرد : اگر مسئولان این حوزه می توانند پروتکلی را طراحی کنند که با در نظر گرفتن مسائل بهداشتی ، قهرمان فوتبال کشور دوران آمادگی جسمانی استاندارد خود را طی کند و سپس وارد فاز مسابقه شود ، سیاستگذاری های لازم را انجام دهند اما این توانایی را ندارند نباید با سلامت و آینده ورزشی بازیکنان و سرمایه باشگاه ها بازی کرد.

این مدیر ورزشی درباره چگونگی پرداختی باشگاه در شرایط فعلی گفت : زمانی که شرایط فورس ماژور در قرارداد پیش بینی شده باشد ، باشگاه می تواند با وقوع وضعیت خاص ، قرارداد را یک طرفه فسخ کند اما وقتی این بند در قراردادها وجود ندارد ، تصمیم گیری در این باره یک مقوله معرفتی و دوطرفه است و بهتر است باشگاه ها دستمزد افراد را تا زمان انجام وظایفشان پرداخت کنند.

آذری خاطر نشان کرد : در شرایط فعلی کسی نمی تواند مدعی شود اگر در یک تیم برزیلی یا کره ای بازی می کرد می توانست دستمزد بگیرد چرا که این موضوع یک وضعیت جهان شمول است و باشگاه و اعضای تیم باید به تفاهم اخلاقی برسند.

وی در پایان مصاحبه تلفنی با رادیو گفت و گو به موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال اشاره و تشریح کرد : نخستین کسی که برای تغییر اساسنامه اقدام و ۱۰ امضا جمع کرد من بودم . در ابتدا عده‌ای جبهه گیری کردند اما پس از آن به این نتیجه رسیدند که بدون اصلاح اساسنامه امکان برگزاری انتخابات وجود ندارد.

بر اساس گفته های اذری ، در تدوین اساسنامه مسیر به صورت بر عکس طی می شود . به این معنا که بر اساس قاعده ابتدا باید اساسنامه توسط اعضای مجمع مطالعه و ایرادات آن برطرف و سپس به فیفا فرستاده شود اما ظاهرا اساسنامه تدوین شده توسط هیچ یک از اعضای مجمع دیده نشده است و قرار است مستقیم به فیفا ارسال شود . در این حالت فیفا اساسنامه را پس از برداشتن ایرادات ، تصویب خواهد کرد و مجمع در برابر کار انجام شده قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا تو چرا اینقدر خودت را مطرح میکنی و خود را اگاه به مسایل میدانی دندان برای ریاست فدراسیون فوتبال تیز کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج