۹۹۳۰۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رضایت رادو، مهم‌تر از جذب سنگربان جدید

جدایی بیرانوند از پرسپولیس قطعی است اما مدیران باشگاه هنوز برنامه‌های خود برای پر کردن جای خالی این بازیکن را اعلام نکرده‌اند.

خبرگزاری میزان: در شرایطی که لیگ ایران همچنان بدون تکلیف باقی مانده و همه منتظر ادامه مسابقات هستند، مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز تکلیف جایگزین بیرانوند را مشخص نکرده‌اند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول این تیم با آغاز رقابت‌های فوتبال راهی بلژیک خواهد شد. او در حال حاضر منتظر حضور در تست پزشکی تیم جدید خود است و قرار شده بعد از پایان شیوع کرونا راهی کشور بلژیک شود.

جدایی بیرانوند از پرسپولیس قطعی است اما مشخص نیست که مدیران باشگاه چه برنامه‌ای برای پر کردن جای خالی این بازیکن درون دروازه تیم خود خواهند داشت. در حال حاضر با حضور رادو و درخشش این دروازه‌بان در این فصل، خیال گل‌محمدی تا حدود زیادی از درون دروازه راحت است. با این حال سرمربی سرخپوشان از مدیران باشگاه درخواست کرده که یک دروازه‌بان درجه یک را به تیم اضافه کنند.

نکته مهم اینجاست که دروازه‌بان‌هایی مانند رشید مظاهری و پیام نیازمند با تیم‌های خود قرارداد دارند و قطعا حضورشان در پرسپولیس منتفی خواهد بود. به همین دلیل در روز‌های گذشته شایعاتی در خصوص بازگشت دوباره علیرضا حقیقی به پرسپولیس شنیده می‌شود و حتی می‌گویند مدیران باشگاه مذاکراتی را با این دروازه‌بان داشتند.

گفته می‌شود حقیقی که به خودش لقب «پسر پرسپولیس» داده، قصد بازی در لیگ ایران را ندارد و در پایان لیگ راهی اروپا شود. دروازه‌بان سابق تیم ملی بعد از مصدومیتی که داشت، راهی ایران شد و در نهایت با نساجی قرارداد بست. حقیقی قصد دارد بعد از پایان قرارداد خود دوباره راهی لیگ سوئد شود و به همین دلیل به احتمال فراوان پیشنهاد سرخپوشان را رد می‌کند.

نکته دیگر اینجاست که دروازه‌بان کروات پرسپولیس از شرایط مالی خود در این تیم بسیار ناراحت است و از طرفی شنیده می‌شود که با چند پیشنهاد خوب هم روبرو شده است. در شرایطی که جدایی بیرانوند قطعی است و از طرفی هیچ دروازه‌بان مطرحی هم در لیگ، آزاد نیست. مدیران باشگاه چاره‌ای ندارند جز اینکه رضایت این دروازه‌بان کروات را مانند بشار رسن به دست بیاورند تا بیش از این، دست‌شان درون دروازه در پوست گردو نماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج