adexo3
۹۹۳۲۳۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت انتقال بیرانوند به بلژیک

وکیل دروازه‌بان پرسپولیس گفت: به محض اینکه مرزها باز شود، «علیرضا بیرانوند» برای حضور در تست‌های پزشکی باشگاه آنتورپ به بلژیک سفر خواهد کرد.

ایرنا: علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه قبلی قرار بود که بلافاصله پس از اتمام لیگ به بلژیک برود و در تست‌های پزشکی تیم آنتورپ شرکت کند اما شیوع ویروس کرونا در جهان برنامه‌ها را تغییر داد و حتی ابهاماتی را در مورد این انتقال ایجاد کرد.

در همین راستا «مصطفی سلیمانی» وکیل بیرانوند روز دوشنبه در این خصوص در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این قرارداد با باشگاه بلژیکی بسته شده و ۱۵۰ هزار دلار بلافاصله پس از عقد قرارداد به پرسپولیس پرداخت شد. ۲۵۰ هزار دلار بعد از حضور در تست پزشکی و ۲۰۰ هزار دلار دیگر بعد از صدور مجوز بازی بیرانوند برای تیم بلژیکی به پرسپولیس پرداخت می‌شود. اما موضوع کرونا موجب شد تا حضور در تست‌های پزشکی به تاخیر مواجه شود.

وی افزود: به باشگاه بلژیکی نامه زدم و به محض اینکه اجازه سفر گرفتیم و شرایط عادی شد، بیرانوند در تست‌های پزشکی باشگاه بلژیکی شرکت خواهد کرد.

وکیل «علیرضا بیرانوند» اضافه کرد: طبق بندی که در قرارداد بیرانوند وجود داشت، ۷۰۰ هزار یورو کامل به پرسپولیس می‌رسد. البته در صورتی که پرسپولیس کمتر از ۷۰۰ هزار یورو می‌گرفت درصدی از انتقال بعدی بیرانوند هم به پرسپولیس می‌رسید اما مشکلات مالی باشگاه موجب شد تا این شرط اجرا نشود و از انتقال بعدی چیزی نصیب پرسپولیس نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سالار

      این راسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج