اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۳۶۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاناوارو: همه مسی را دیدند، من اینیستا

ستاره اسبق ایتالیایی در گفت و گو با رسانه معتبر اسپانیایی در خصوص زیدان، اینیستا، کاسیاس و ام‌باپه اظهارنظر کرد.

خبرگزاری فارس: بازیکن اسبق رئال مادرید که دارنده توپ طلای جهان است در مصاحبه با رسانه آ.اس اسپانیا به موضوعاتی مثل ضربه سر زیدان به سینه ماتراتزی، اینیستا، ام باپه و کاسیاس پرداخت.

فابیو کاناوارو به رئال مادرید توصیه کرد که باید ستاره فرانسوی سن ژرمن را خریداری کند. وی گفت: رئال مادرید به بازیکنانی چون کیلیان ام باپه نیاز دارد، ستاره ای جوان که می خواهد جا پای کریستیانو رونالدو بگذارد. البته به نظرم خریداری او برای رئال اصلا ساده نیست زیرا که پاریس نیازمند پول نیست که بتوان با پول آنها را راضی کرد. آنها اتفاقا جاه طلب هم هستند و می خواهند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیز بشوند.

در سال ۲۰۰۶ در اواخر بازی فینال جام جهانی آلمان بین ایتالیا و فرانسه درگیری تاریخی بین زیدان و مارتزاتزی رخ داد که باعث اخراج کاپیتان فرانسه شد. تاکنون که بیش از ۱۴ سال از آن واقعه می گذرد اظهارنظرهای زیادی گفته شده که هر کدام از زوایای مختلفی است.

کاناوارو اما کسی که در میدان حضور داشت و در تیم ملی ایتالیا رقیب زیدان بود نظر متفاوتی دارد. وی در خصوص اتفاق سال ۲۰۰۶ گفت: من بی نهایت احترام برای زیدان قائلم، چیزی که او در فوتبال بدست آورده عالی است ولی به نظرم او در آنجا اشتباه بزرگی کرد. این باعث شرم است که ببینی در آخر بازی چنین کاری را می کند. به نظرم باید هر چیزی که شده بود را ول می کردند، اصلا تقصیر ماتراتزی هم نبود و به نظرم تقصیر هر دوی آنها بود. من هنوز خاطرم است صدای آن اتفاق را که خیلی خشن هم بود.

دارنده توپ طلای سال ۲۰۰۶ دنیا به تمجید از اینیستا پرداخت و اظهار داشت: او استایل و نحوه بازی مخصوص به خودش را داشت، شما نمی توانید که عاشق بازی کردن اینیستا نشوید. او یک بازیکن تمام و کمال بود، یک مرد فروتن که من واقعا دوستش دارم. همه به نظرم محو تماشای مسی شدند ولی من بازی اینیستا را می دیدم.

کاناوارو در خصوص کاسیاس نیز گفت: من ارتباط خوبی با ایکر دارم، ما ۳ فصل عالی کنار هم گذراندیم. همیشه سر به سر هم می گذاشتیم و او معمولا عصبانی می شد و سر من داد می زد.

فابیو کاناوارو که به دنیای مربیگری وارد شده و اکنون مربی باشگاه گوانژوی چین است ۳ سال از سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ در رئال مادرید بازی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج