۹۹۵۰۸۸
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

هزینه‌های بادیگار ویلموتس را فدراسیون می‌داد!

با وجود آنکه تاج و علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال مدام تاکید داشتند قرارداد ویلموتس عالی بسته شده و نسبت به قرارداد کی‌روش، قرارداد بهتری است اما در عمل یکسری شرایط را پذیرفته بودند که کلا قرارداد را به نفع مربی بلژیکی می‌کرد.

خبرآنلاین: هر روز اخبار جدیدتر و عجیب‌تری از همکاری جنجالی مارک ویلموتس و دستیارانش با فدراسیون فوتبال ایران منتشر می‌شود. آخرین خبر این بود که او در فیفا به ایران اتهام کلاهبرداری و دست بردن در قرارداد مورد توافق را زده است. حالا هم خبری از فدراسیون به بیرون درز کرده که شنیدن آن برایتان عجیب خواهد بود. مارک ویلموتس به اصرار همسرش، همراه با یک بادیگارد به ایران سفر می کرد.

او برخلاف مصاحبه‌هایش که می‌گفت ایران کشور امنی است، در عمل بادیگارش را به خود چسبانده بود و بدون او هیچ جا نمی‌رفت! این فرد سرجه بورلی نام داشت و قبلا در رقابت‌های توردودفرانس(معتبرترین رقابت های دوچرخه سواری جهان در کشور فرانسه) و کنار دست دوچرخه سواران دیده می‌شد. بورلی همزمان با حضور ویلموتس در ایران، به تهران سفر کرد و در تمرینات کنار زمین می‌ایستاد و چهارچشمی همه را می‌پائید تا مبادا خبرنگاران و عکاسان حاضر، به ویلموتس حمله نکنند!

هزینه‌های بادیگار ویلموتس را فدراسیون می‌داد!

اما بد نیست بدانید هزینه‌های بادیگارد شخصی ویلموتس در ایران را هم فدراسیون فوتبال می‌داد! هزینه پروازهای فرست کلاس(که مدام همراه با ویلموتس در حال سفر به خارج از ایران بود)، هزینه هتل و هزینه غذای بادیگارد او را فدراسیون پرداخت می کرد. با وجود آنکه تاج و علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال مدام تاکید داشتند قرارداد ویلموتس عالی بسته شده و نسبت به قرارداد کی‌روش، قرارداد بهتری است اما در عمل یکسری شرایط را پذیرفته بودند که کلا قرارداد را به نفع مربی بلژیکی می کرد.

البته که تاج در چند مصاحبه گفت ویلموتس مربی نجیبی بود اما این مربی نجیب زاده، در حال حاضر از فدراسیون شکایت کرده و خواهان دریافت غرامت 6 میلیون یورویی همراه با دستیارانش است. اخیرا هم مهدی تاج اعلام کرد به زودی درباره این قرارداد افشاگری می کند تا روی مخالفان کم شود اما از زمان بازگشت به ایران به طور کامل سکوت کرده است. امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون و ساکت دبیر کل سابق هم که در پروسه انتقال این مربی به ایران نقش کلیدی داشتند، درباره این قرارداد عجیب ویلموتس حرفی نمی‌زنند.

نکته اینجاست مراسم استقبال از این مربی در تهران هم مثل مراسم استقبال از روسای جمهور خارجی برگزار شد و فدراسیون برای چند روز گرانترین مرسدس بنز تشریفات و بهترین و گرانترین سوئیت هتل پارسیان را اجاره کرد که هزینه زیادی روی دست آنها باقی گذاشت! در نهایت هم با وجود فسخ قرارداد این مربی، دو میلیون یورو در ترکیه به صورت نقدی به این مربی دادند تا او بی سابقه ترین دستمزد زندگی خودش را دریافت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چین ، قاتل بین المللی

      کاپیتالاسیون فقط قدیم ها بد بود ولی الان خیلی خوب و شیک و مد روز هستش . خطای گذشتگان داره تکرار میشه و نفرین و لعنتش فقط برای اونا مونده . مردم نفس ندارن از حقشون دفاع کنن بعد ویلموتس درپیت و پیزوری از حمله ما میترسه . اینم یه خفت دیگه که توسط تاج و وزیر به گردن مردم افتاد .

    • مجتبی

      اونوقت یک‌میلیون وام کرونا میدن به ملت با منت که بعدا از حسابت کم‌هم میکنن.یعنی حساب و کتاب خوب واسه مردم میکنن تا قرون آخر همه چیت رو حساب میکنن .یعنی این سازمان بازپرسی الان کجاست دقیقا کارش چی هست وقتی مملکت صاحب نداشته باشه بهتر از این‌هم‌نمیشه

    • بدون نام

      شاه های قاجار شرف داشتن به تاج. تاج اگر اون زمان شاه بود کل ایران رو تقدیم میکرد بعدم میگفت بهترین معاهده رو نوشتم

    • بدون نام

      باید تاژ محاکمه شوند ؟ وتمام حسابهای بانکی خودش وخانواده اش در ایران وخارج بررسی شود تا در نرفته است!؟

      پاسخ ها

      • امین فرزانه

        لعنت به این مسولین

    • بدون نام

      آقای تاج خیلی امشب طلب مغفرت کن. همینا رو دیده کیروش که پول زور میخاد. استراماچونی میگن تو ایتالیا دستفروشی میکنه، بیمه اش رد نشه نفهمن رفته سرکار. که پول از استقلال بابت فصل بعد بگیره

    • بدون نام

      عجب بخور بخور و حیف و میل بیت المالی راه افتاده تو این مملکت. خدایا بدادمون برس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج