۹۹۵۰۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بختیاری‌زاده: بی‌نظم باشیم، تلفات کرونایی می‌دهیم

پیشکسوت استقلال در خصوص شروع لیگ و شرایط موجود در فوتبال ایران صحبت کرد.

بانک ورزش: سهراب بختیاری زاده در خصوص شروع لیگ اظهار داشت: به هر حال وزارت بهداشت بهتر می تواند در این رابطه تصمیم گیری کند اما کار، کار سختی است و به یک برنامه ریزی منظم نیاز دارد. در صورتی که در تمرینات و بازی ها نظم نداشته باشیم، قطعا شروع بازی ها تلفات کرونایی می دهد. باید همه چیز بر اساس نظم و برنامه ریزی باشد.

وی در ادامه افزود: هر باشگاهی بر اساس منافع خود در خصوص شروع لیگ نظر دارد. تیم های پایین جدول دوست دارند لیگ برگزار نشود و تیم های بالای جدول نظر به ادامه لیگ دارند. اما با این حال همه باشگاه ها نگرانی خاص خودشان را دارند و از این که اتفاقی برای بازیکنان شان بیافتد می ترسند.

بختیاری زاده در خصوص انتقاد هواداران استقلال به محمود فکری به دلیل اظهار نظرش در مورد اعلام قهرمانی پرسپولیس گفت: باید یاد بگیریم به تفکرات هم احترام بگذاریم. فکری یکی از با سابقه ترین بازیکنان استقلال بوده و هواداران نباید هیچ وقت بازی های خوب او را فراموش کنند. او هم نظر خودش را گفته و این مسئله هیچ چیز از ارزش های او را کم نمی کند.

مدافع اسبق استقلال در ارتباط با این که آیا پرسپولیس می تواند به عنوان تیم قهرمان معرفی شود گفت: اصلا چنین چیزی منطقی نیست و در بازی های باقی مانده ممکن است خیلی اتفاقات رقم بیافتد. از کجا معلوم پرسپولیس دچار غرور نشود؟ زیبایی فوتبال به این است که تا لحظه آخر نمی توانی آن را پیش بینی کنی و ممکن است در لحظه آخر لیگ ما هم اتفاقاتی خلاف پیش بینی ها رقم بخورد.

بختیاری زاده در ارتباط با فوت متین فوتبالیست جوان مستعد ایران گفت: اتفاق خیلی تلخی بود و فقط امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد. اما تا جایی که من متوجه شدم او در تمرینات گروهی حضور نداشته که کرونا بگیرد. اما به هر حال اگر لیگ شروع شود، باید تمرینات با نظم و نظارت خاصی برگزار شود. در غیر این صورت آمار کرونا در فوتبال مان بالا می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج