۹۹۵۳۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چراغ بوندس‌لیگا را یک کره‌ای روشن کرد

رقابت‌های بوندس لیگای ۲ در حالی آغاز شد که اولین گل این بازی‌ها را پس از تعطیلی طولانی‌مدت توسط یک مهاجم کره‌ای به ثمر رسید.

ورزش سه: رقابت‌های بوندس لیگای ۲ در حالی آغاز شد که اولین گل این بازی‌ها را پس از تعطیلی طولانی‌مدت توسط یک مهاجم کره‌ای به ثمر رسید.

به‌هرحال پس از کش‌وقوس‌های فراوان همان‌طور که انتظار هم می‌رفت این آلمان و مشخصاً اتحادیه فوتبال آلمان یا همان بوندس لیگا بود که با ازسرگیری رقابت‌های فوتبال به‌نوعی چراغ اول را در بین کشورهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا فوتبال خود را به حالت تعلیق درآورده بودند، روشن کرد.

عصر امروز فوتبال آلمان با برگزاری ۱۱ بازی در بوندس لیگای ۱ و ۲ یک‌بار دیگر فوتبال را به خانه‌های علاقه‌مندان به این ورزش آورد، هرچند که تماشای بازی‌ها بدون تماشاگر تا حدی سخت به نظر می‌رسد، اما هر چه است از بی فوتبال خیلی بهتراست.

اما از نکات جالب‌توجه در بین ۱۱ بازی امروز می‌توان به دیدار دو تیم نهم و هشتم بوندس لیگای ۲ بین "یان رکنزبورگ" و "هولشتاین کل "اشاره کرد جایی که مهاجم کره‌ای و ۲۷ ساله تیم "هولشتاین" توانست اولین گل پسا کرونای فوتبال آلمان را در دقیقه ۳ این دیدار به ثمر برساند.

چراغ بوندس‌لیگا را یک کره‌ای روشن کرد

این در حالی است که از جمع 22 بازیکن حاضر در این دیدار به‌جز گلر یونانی "هولشتاین کل"، "لی جائه سون" تنها بازیکن خارجی حاضر در زمین بود و همچنین می‌توان گفت او پس از "لی دونگ گوک" مهاجم 41 ساله کره‌ای که اولین گل کی لیگ (لیگ گره جنوبی) را هفته گذشته به نام خود به ثبت رسانده بود در فوتبال آلمان نیز اولین گل با پای یک کره‌ای به ثمر رسیده شد.

چراغ بوندس‌لیگا را یک کره‌ای روشن کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج