۹۹۶۲۳۰
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

‌می‌خواستند کی‌روش را وسط جام ملت‌ها اخراج کنند!

مازیار ناظمی امروز در بخشی از صحبتهایش با خبرنگاران، درباره یک موضوع مهم در صحبت کرده است. اینکه صحبتهای کارلوس کی‌روش در حاشیه جام ملتها ممکن بود منجر به اخراج او شود که وزیر جلوی این کار را گرفت.

آی اسپورت : مازیار ناظمی امروز در بخشی از صحبتهایش با خبرنگاران، درباره یک موضوع مهم در صحبت کرده است. اینکه صحبتهای کارلوس کی‌روش در حاشیه جام ملتها ممکن بود منجر به اخراج او شود که وزیر جلوی این کار را گرفت.

ناظمی گفته است: «وقتی کی روش قبل از بازی مقابل عمان در جام ملت‌ها علیه مقامات کشور و خارج از حوزه فنی خود حرف زد، خیلی‌ها همان شب به وزیر گفتند او را برکنار کند و حشمت مهاجرانی بیاید، ولی سلطانی فر با درایت عمل کرد.»

برای اینکه بدانیم صحبتهای کی‌روش چه چیزی بوده باید به تاریخ ۲۷ دی ماه سال ۹۷ رجوع کنیم. سرمربی وقت تیم ملی، در اولین جلسه تمرینی تیمش بعد از بازی با عراق، شدیدا از وزارت ورزش گلایه کرد و گفت: «آقای تاج دستورات خاصی از وزیر ورزش و جوانان گرفته بود که قرارداد من را تمدید نکند.

اگر این مطلب را آن زمان(قبل از تمدید قرارداد با تیم ملی) می‌دانستم هرگز نمی‌ماندم. نمی‌خواستم کاری بر خلاف میل آقای وزیر انجام دهم. او ادامه‌ داد: آقای تاج چند بار به من گفت‌ دلیل این که وزارت از فدراسیون حمایت نمی‌کند این است که او به دستورات وزارت عمل نمی‌کند. برای من عقلانی نیست که ماندنم باعث لطمه خوردن تیم‌ ‌ملی یا فدراسیون شود. جناب آقای دکتر سلطانی‌فر به هر دلیلی برنامه یا گزینه‌های دیگری دارند.»

مصاحبه‌ای برای ابقای کی‌روش؟

دو سه روز بعد از صحبتهای کی‌روش بود که مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای اعلام کرد تنها هدف وزارت ورزش موفقیت تیم ملی است و کی‌روش بهتر است فقط درباره مسائل فنی صحبت کند نه موارد دیگر.

خبرورزشی در آن مقطع و در گزارشی مدعی شد بعد از صحبتهای کی‌روش، دستور اخراج سرمربی تیم ملی، از تهران به امارات مخابره می‌شود منتهی تاج بعد از صحبتی که با کی‌روش داشته، در مصاحبه‌ای از وزارت ورزش دلجویی می‌کند تا اینگونه مانع اخراج سرمربی تیم ملی شود. حالا باید دید حرفهای مهدی تاج مانع اخراج کی‌روش شد یا وزیر شخصا تصمیم گرفت قید کنار گذاشتن سرمربی تیم ملی را بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران

      با اخراج کی روش فوتبال ایران نابود کردید

      کی روش مردم دوست دارند همانطور که عادل فردوسی پور دوست دارن هردو درکارشان حرفه ای بودن

    • TNT2

      بعد یه چیز جالب اخه مرد حسابی مگه معلوم نشد مترجم کیروش اشتباه کرده ..بعد هنوز هم داری از روی عقده از اون مصاحبه میگی؟ادم پر رو عوض عذر خواهی از کیروش که بهش تهمت زدید ..داری لطفهای سلطانی فر ومیگی که اخراجش نکرد؟

    • بدون نام

      چ فرقی داشت وسط جام یا اخرجام ،وزارت ورزش ب هدفش رسید ،حذف شدیم،بعداز ده سال رنکینگ اولی اسیا رو دادیم دست ژاپن،کی روشم که رفت،ویلموتس هم صد میلیارد یک ماهه برد،

    • چین ، قاتل بین المللی

      ای کاش اتفاق میوفتاد . شاید ژاپن رو میبردیم

      پاسخ ها

      • TNT2

        برو توهم دیدم وقتی رفت چطور از بحرین و عراق هم باختید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج