adexo3
۹۹۶۲۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آقای وزیر! ما هم از پس اداره سرخابی‌ها برمی‌آییم

حتما می‌دانید که وزیر فعلی ورزش‌وجوانان توانسته رکورد جابه‌جایی مدیران سرخابی را جابه‌جا کند و در دوره ایشان حدودا هر چهارماه، یک مدیر استقلال یا پرسپولیس تغییر کرده‌اند.

فرهیختگان: حتما می‌دانید که وزیر فعلی ورزش‌وجوانان توانسته رکورد جابه‌جایی مدیران سرخابی را جابه‌جا کند و در دوره ایشان حدودا هر چهارماه، یک مدیر استقلال یا پرسپولیس تغییر کرده‌اند. ماحصل این همه تغییر هم چیزی جز افزایش بدهی‌ها و شکایات داخلی و خارجی نبوده است. حال بماند که سهام دو باشگاه زیان‌ده (که خیلی‌ها می‌گویند مطابق قانون باید ورشکسته اعلام شوند) قرار است در بورس هم عرضه شود!

البته بحث ما فعلا نمایش درآمدزا جلوه‌دادن سرخابی‌ها نیست. صحبت درباره عملکرد مدیران دو باشگاه در طول سال‌های اخیر است، مدیرانی که اخیرا مشخص‌شده بعضا حقوق بسیار چشمگیری حتی بیشتر از نمایندگان مجلس می‌گیرند و البته برای افزایش بدهی‌های باشگاه با هم در رقابت هستند. شیوه فعالیت‌شان هم تقریبا نخ‌نما شده؛ به‌طور رسمی اعلام می‌کنند بدهی فلان بازیکن یا مربی را پرداخت کرده‌اند اما نمی‌گویند که مبلغ مذکور از کجا تهیه شده است. وانمود می‌کنند که برای باشگاه پول آورده‌اند اما آیا حقیقت دارد؟

کافی است نگاهی به اخبار رسانه‌ها در ماه‌های اخیر بیندازید؛ قرض ۱۵میلیاردی مدیرعامل پرسپولیس از کارگزار برند که قرار بوده به باشگاه سود برساند. بدهکاری ۷میلیاردی استقلال به عضو سابق هیات‌مدیره با دیرکرد روزی ۵۰میلیون تومان. پول قرض دادن مسئول استقلالی به عضو هیات‌مدیره پرسپولیس. پرداخت مطالبات خارجی‌های استقلال از طریق یک هوادار (که البته مشخص شد پولی پرداخت نشده و رسیدها جعلی بودند)، تهیه ۱۵۰هزار دلار برای عقد قرارداد پرسپولیس با استوکس با کمک یک هوادار. قرض کردن مدیر استقلال از یک هوادار برای پرداخت بخشی از مطالبات میلیچ و دیاباته و ....

شیوه کار را یاد گرفتید؟ کافی است شما مدیر باشگاه باشید و افراد متمول را بشناسید که پرداخت مبالغ میلیاردی برایشان سخت نباشد و برای کسب شهرت یا گرفتن سمت با شما همکاری کنند و البته خیال‌شان هم راحت باشد که در قالب قرض به شما پرداخت می‌کنند و اگر به‌موقع پس ندادید سودش را از شما می‌گیرند. اگر هم کسی را پیدا نکردید نباید نگران باشید، کافی است برند باشگاه را به‌طور کامل واگذار کنید (اتفاقی که درجای دیگر مشابهش را پیدا نمی‌کنید) تا شرکت‌های دیگر از نام باشگاه شما سود کنند و درصدی هم به شما اختصاص دهند. اگر بازهم کم آوردید همانی را بگویید که همه می‌گویند؛ بدهی‌ها برای گذشته است و به ما ربطی ندارد.

حالا سوال از وزیر ورزش‌وجوانان این است که مدیران و اعضای هیات‌مدیره سرخابی‌ها که اکثرا هم از دوستان و آشنایان هستند، در سال‌های اخیر چقدر برای باشگاه درآمدزایی کرده‌اند؟ پول قرض کردن از این و آن و واگذاری برند باشگاه به دیگر شرکت‌ها چندان کار دشواری نیست و احتمالا ما هم با این شیوه بتوانیم از پس اداره سرخابی‌ها برآییم. آقای وزیر! روی ما هم حساب کنید. قول می‌دهیم حقوق ۱۳ یا ۲۵ میلیون تومانی هم نخواهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج