adexo3
۱۰۳۷۳۷
۲۸ نظر
۵۴۶۳
۲۸ نظر
۵۴۶۳
پ

منفورترین ستاره های هالیوود (۱)

همه ستاره های مشهور هالیوود در میان مردم آمریکا و در دنیا محبوبیت ندارند و دلیل نفرت مردم از بعضی از آنها کاملاً مشخص و توجیه پذیر است. از جاستین بیبر گرفته تا لیندزی لوهان هر کدام به دلیل سوء مصرف مواد مخدر و رفتارهای نامناسب با طرفداران و ... مورد نفرت مردم قرار گرفته اند.

منفورترین ستاره های هالیوود (1)

برترین ها: همه ستاره های مشهور هالیوود در میان مردم آمریکا و در دنیا محبوبیت ندارند و دلیل نفرت مردم از بعضی از آنها کاملاً مشخص و توجیه پذیر است. از جاستین بیبر گرفته تا لیندزی لوهان هر کدام به دلیل سوء مصرف مواد مخدر و رفتارهای نامناسب با طرفداران و ... مورد نفرت مردم قرار گرفته اند. در زیر به چند نفر از آنها اشاره کرده ایم:

جاستین بیبر

این خواننده نوجوان اخیراً با رفتارهای عجیب و غریب و نظرات و حرف های نمک نشناسانه اش موجب حیرت و عصبانیت طرفداران و دیگر مردم قرار گرفته است. ظاهراً بیبر می خواهد ثابت کند که دیگر ستاره نوجوان نیست و بزرگ شده؛ او اخیراً اینطور گفته: «می خوام به اونایی که ازم متنفرن بگم من عاشقتونم. مرسی از اینکه با تنفر از من ازم حمایت می کنین. وقتی رو صفحه یوتیوب من پیام های نفرتتون رو می نویسین، به من برای هر پیامتون پول میدن. بنابراین بخاطر نفرت از من بهم پول می رسونین.»

منفورترین ستاره های هالیوود (1)

مدونا

در حالیکه مدونا به رسوایی هایش ادامه می دهد، بسیاری از مردم معتقدند که وقت آن رسیده که مدونا بزرگ شود و لباس تنش کند! در صدر افرادی که از او متنفرند التون جان قرار دارد که می گوید: «چرا مدونا مث یه کابوس می مونه؟ تور کنسرت هاش فاجعه بود و این فاجعه مخصوص مدوناست... اون شبیه زنای بدکاره شده. متأسفم.»

منفورترین ستاره های هالیوود (1)

کاترین هایگل

کاترین هایگل از فیلم Knocked Up اخراج شد و سریال محبوب تلویزیونی "آناتومی گری" را ترک کرد و از آن پس در فیلم های سینمایی پرفروش بازی کرد. شکی وجود ندارد که کاترین خودش را در هالیوود بدنام کرده و خودش هم این را می داند. او می گوید: «من هیچ وقت محبوب مردم آمریکا نبودم، چون فکر می کردم این همون چیزیه که اونام ازم می خوان باشم. ولی وقتی دهنمو باز کردم دیدم مشخصه که من محبوب مردم آمریکا نیستم.»

منفورترین ستاره های هالیوود (1)

جان مه یر

این خواننده جوان عاشق جذاب ترین زنان هالیوودی شد و خیلی از آنها را ترک کرد، ولی این رفتار او و بددهنی او باعث شد که در میان مردم منفور شود. او می گوید: «تنها چیزی که می خوام اینه که برگردم پیش اونائی که دوستشون داشتم.» یکی از نزدیکان جان مه یر می گوید: «جان قلب نداره و به هیچ کس جز خودش اهمیتی نمیده. اون خیلی خودخواهه و فقط نگران خودشه.»

منفورترین ستاره های هالیوود (1)

جنیفر لوپز

در شهری که خودشیفتگی بر آن حاکم است، جنیفر جزو نسل های ویژه خودشیفتگان است. یکی از نزدیکان او می گوید: «اون خودشو خیلی دوست داره، و این خیلی وحشتناکه. اون اصلاً فروتنی از خودش نمیده که یه خواننده ست. اون در مورد خودش، فیزیکش و ظاهرش وسواس داره و واقعاً یه عفریته ست.» حتی ماریا کری خواننده مشهور و محبوب هالیوود هم معتقد است که جی. لو. خیلی خودش را می گیرد و می گوید: «ترجیح میدم با یه خوک رو سن بخونم تا با اون! مطمئن باشین هرگز با جنیفر لوپز دوئت انجام نمیدم.»

منفورترین ستاره های هالیوود (1)

کریستن استوارت

وقتی تصاویر خیانت کریستن استوارت به نامزدش رابرت پتینسون (با روپرت ساندرز، کارگردان فیلم سفیدبرفی و شکارچی) منتشر شد، طرفداران آنقدر از کریستن عصبانی شدند که کریستن ماه ها از دید عموم مردم پنهان شد و خبری از او نشد. او در نامه ای سرگشاده از همه مردم و از رابرت پتینسون عذرخواهی کرد و گفت: «من از همه بخاطر اینکه اینقدر عصبانیشون کردم عذر می خوام. نیتم این نبود.» با آنکه راب او را بخشید، ولی مردم او را نبخشیدند.

منفورترین ستاره های هالیوود (1)

گوئینث پالترو

گوئینث سالها به مردم و کسانی که در صنعت سرگرمی هستند فخر فروخته و همه معتقدند که او زن خودخواهی است. او همیشه می گوید: «من واقعاً تو کارم معرکه ام. آدمای جالب و خوب می دونن این قضیه رو و فقط همینه که مهمه.» او اغلب اوقات تظاهر به چیزهای که حقیقت ندارند می کند و نظرات و حرف های احمقانه ای تحویل مخاطب می دهد، برای مثال او یک بار در مورد یک نوع سوپ آماده گفته بود: «ترجیح می دم بمیرم ولی نذارم بچه م سوپ آماده بخوره.» شاید سبک زندگی او که در وبسایتش (Goop.com) هم توضیح داده اینطور باشد.

منفورترین ستاره های هالیوود (1)

کریس براون

از وقتی که کریس براون نامزدش ریحانا (ریانا) را قبل از مراسم گرمی ۲۰۰۹ کتک زده، تبدیل به یکی از منفورترین شخصیت های هالیوودی شده است. این خواننده آر اند بی در مورد آن اتفاق اینطور می گوید: «اون شب عمیق ترین افسوس زندگی من بود و بزرگترین اشتباهمو مرتکب شدم.» با آن که بعد از آن ریحانا با او آشتی کرد، ولی بسیاری از افرادی که در صنعت موزیک کار می کنند، به او اعتماد ندارند، و شاید دلیلش این باشد که او ادعا می کند خودش قربانی واقعی است.

منفورترین ستاره های هالیوود (1)

جسی جیمز

جسی جیمز که یکی از ستاره های تلویزیونی بود، از وقتی شنیده شد که به ساندرا بولاک خیانت کرده از چشم مردم افتاد و حرفایی که او می زد همه چیز را بدتر می کرد: «هر کی دلش بخواد می تونه نظرات چیپ راجع به من بده و بگه من بابای افتضاحی هستم و نازی ام و چرندیات دیگه بگه. ولی من خودم می دونم چجور آدمی هستم و این برام کافیه.»

منفورترین ستاره های هالیوود (1)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطیما

      باورم نمیشه کسی از کاترین هگل متنفر باشه، اون عالیه

    • بدون نام

      مدونا رو گفته (تازه شبیه زنای بدکاره شده )خب بوده و هست

    • AM1R

      به جز کاترین هایگل با بقیه موافقم

    • کمند

      کاترین هایگل موقع فیلم سازی خیلی بد دهنه وخیلی فخر فروشی میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        eeee?!?!?شما چند تا فیلم باهاش ساختین؟!؟!؟

    • اسمان هشتم

      مدونا که فیلمهای ... موجوده..جالبه خودشو از نسل ادمهایی اسطوره ای مثل مایکل جکسون می دونه..نادون..

    • سحر

      من عاشق جنیفر لوپزم ، عالیه این زن عالی

    • زهرا

      فقط با اولی موافقم. چون تا اونجا که می دونم بقیه تو تمام وبلاگ ها و.... کلا نت خیلی طرفدار دارن. حتی مدونا

    • بدون نام

      به جز جنیفر لوپز با بقیه موافقم

    • lind

      فقط ج ن ی ف ر

    • جواد

      چرت نگو. همشون محبوبن

      پاسخ ها

      • فاطمه

        کی میگه اره خیلی جاستین و جنیفر و ایی حالم از این دوتا بهم می خوره مدونا و ایی چندش ها

    • Ghazi

      هرکی گفته جی.لو منفوره خودش از آدمای منفوره چون حسوده!! اون واقعا یه ستاره س
      اما بقیه موارد درسته!!!

    • محمد

      آهاي ايراني ها چرا از اين بازيگرها حمايت ميكنيد
      مثبت يا منفي زدن هر نظر چه معني ميده؟؟؟

      نه خدا وكيلي شما ميريد با اين ها عكس مي اندازيد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا شمام قضیه رو جدی نگیر برادر یه خبر سرگرمیه جدی که نیس...اگه شد ،بله عکسم میندازیم چرا که نه

      • سامان

        نه پس بیاییم با تو عکس بندازیم؟؟

    • Alireza Xed

      پس مردم آمریکا اونقدم که میگن خرفت نیستن...
      ایول نه خوشم اومد....

    • بدون نام

      +تام کروز

    • بدون نام

      ببخشید
      راسل کروز
      همین الان یادم اومد اشتباه کردم.عذاب وجدان گرفتم.الکی تهمت میزنیم به ی بنده خدا
      ما که ندیدیم نون گندم ولی شنیدیم از دهن مردم

    • بدون نام

      هر کسی توی کاری شرکت کنه که امام زمان دوست نداره خودش یک نوع دشمنیه.این ها اگر بد اند حداقل دو رو نیستند بازیگران ایرانی قبول میکنند مثبت ترین نقش را با بهترین حجاب داشته باشند اما در پس پرده از همه منفور تر هستند

    • ikh

      کی این چرندیاتو گفته؟

    • ساناز

      نیست که التون جان خیلی درستکاره به مدونا گفته بدکاره

    • maede

      ممنوون مجله جوونم

    • صادق

      واقعا واستون متاسفم که قصد دارین با این مطالب مسخره مارو از خواننده ها و بازیگرانی که سال هاست کار میکنن و حتی شاید باهاشون خاطره داریم دور کنیین،نه آقا ما اینجوری از چهره های معروف به قول خودتون هالیودی متنفر نمیشیم،از خودتون متنفریم!

    • مریم

      اهای شماهایی که از جنیفر لوپز خوشتون میاد و عاشقشین...منم قبلا طرفدار پروپاقرصش بودم ولی وقتی از همه جا متوجه اخلاقش با اطرافیانش شدم ازش متنفر شدم..اون به خاطر این که دستیار ارایشگر وفادارشو به خاطر این که دستیاره بهش گفته بود یکم اضافه وزن داری باید کم کنی با عصبانیت اخراج کرد...بخاطر این که یک خدمتکار درخواست امضاء از او کرده اخراج کرد و ازش شکایت کرد.....وکلی دیگه که حوصله ندارم بنویسم..اگه میخواین واقعا با منفور ترین سلبریتی ها اشنا شین تو گوگل سرچ کنین خودخواه ترین افراد مشهور یا یه همچین چیزی....ماریا کری در صدر لیسته...تعجب نکنین مطالبی توش هست که چشمتون رو روشن میکنه...اگه میخاین طرفدار کسی بشین بهتره شخصتشو هم بشناسین....:::....:::...

    • محمد

      کلا تمام پولدارها خودخواهند اصلا جواب ادم و نميدن هىچ توجهى نميکنند فقط خودشون

    • 3teez

      کریستین استوارت با کریس براون رو موافق نیستم اصلا نباید تو این لیست باشن
      جی لو رو هم 50 در صد موافقم

    • التون جان

      التون جان نفس من بیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج