۱۱۲۱۸۴۵
۶ نظر
۵۰۹۷
۶ نظر
۵۰۹۷
پ

کیلین مورفی؛ آقا و سرور و دلبرِ اهالیِ بیرمنگام

«کیلین مورفی» یکی از بااستعدادترین بازیگران هالیوودی حال حاضر است که در سینما و تلویزیون حضور دارد. او چه در نقش رهبر خانواده شلبی یا مبارزه با بتمن، اجرای زیبایی را ارائه می‌دهد.

پروشات : «کیلین مورفی» یکی از بااستعدادترین بازیگران هالیوودی حال حاضر است که در سینما و تلویزیون حضور دارد. او چه در نقش رهبر خانواده شلبی یا مبارزه با بتمن، اجرای زیبایی را ارائه می‌دهد. «کیلین مورفی» در دهه گذشته، خودش را به عنوان بازیگری که توانایی اجرای نقش‌های مختلف را دارد، نشان داد. او با حضور در نقش‌های مختلف، کارنامه درخشانی برای خود خلق کرده است.
کیلین مورفی؛ آقا و سرور و دلبرِ اهالیِ بیرمنگام
گرچه درباره برترین نقش او بحث‌هایی وجود دارد، اما IMDB برترین نقش‌های خود را لیست کرده است. در اینجا برترین نقش‌های «کیلین مورفی» براساس امتیاز IMDB را باهم مرور می‌کنیم.
۱۰. در هم شکسته - Broken
با فیلم «درهم شکسته» لیست را آغاز می‌کنیم که «کیلین مورفی» در کنار «تیم راث» حضور یافت. یک درام زیبای برگرفته از داستان «کشتن مرغ مینا» که رویداد‌های زیادی در آن رخ داده، و شخصیت‌ها به جرائم متهم می‌شوند.
کیلین مورفی؛ آقا و سرور و دلبرِ اهالیِ بیرمنگام
یک شخصیت (ریک) به اشتباه به تجاوز متهم شده، درحالی که مایک (با بازی «کیلین مورفی») به اشتباه به باردار کردن یک نفر متهم شده، در مقابل هم قرار می‌گیرند. این فیلم اجرای زیبای "کیلین مورفی" را نشان داده، و او در این نقش می‌درخشد.
۹. بادی که کشتزار جو را تکان می‌دهد - The Wind That Shakes The Barley
فیلم دوران جنگ استقلال ایرلند را نشان می‌دهد که دو برادر (که اجرای یکی از آن‌ها را «کیلین مورفی» برعهده دارد) باید در برابر نیرو‌های بریتانیا مبارزه کنند. یک فیلم خیره کننده از آغاز تا پایان، که پیچش داستان مخاطب را با خود همراه می‌کند.
کیلین مورفی؛ آقا و سرور و دلبرِ اهالیِ بیرمنگام
فیلم تحسین شد، و جایزه فستیوال کن سال ۲۰۰۶ را دریافت کرد، زیرا پرفروش‌ترین فیلم درباره جنگ استقلال ایرلند محسوب می‌شود.
۸. ۲۸ روز بعد - ۲۸ Days Later
«کیلین مورفی» در ژانر وحشت هم حضور یافته، و در این فیلم کلاسیک پساآخرالزمانی بازی می‌کند. در این فیلم در دنیای آخرالزمان، یک ویروس بخش اعظم جمعیت بریتانیا را از بین برده، و تنها عده کمی زنده مانده‌اند (مانند «مردگان متحرک»(The Walking Dead))، و «کیلین مورفی» یکی از آنهاست.
کیلین مورفی؛ آقا و سرور و دلبرِ اهالیِ بیرمنگام
داستانی درباره بقا و تلاش برای زنده ماندن که «کیلین مورفی» نقش اصلی جیم را ایفا می‌کند. یک فیلم که بسیار مشهور شد، و با بودجه ۸ میلیون دلاری، ۸۲،۷ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.
۷. دانکرک - Dunkirk
«کریستوفر نولان» دوست دارد با بازیگران آشنای خود همکاری کند، و یکی از این بازیگران «کیلین مورفی» است. او در فیلم «دانکرک» درباره نبرد‌های مشهور جنگ جهانی دوم حضور دارد. داستان درباره شخصیت‌هایی است که هرکدام داستان خود را دارند، و در بخش سوم فیلم گرد هم می‌آیند.
کیلین مورفی؛ آقا و سرور و دلبرِ اهالیِ بیرمنگام
«کیلین مورفی» نقش سربازی شوکه را ایفا می‌کند که در کشتی بازمانده‌ها قرار دارد. بازماندگان با آگاهی از بازگشت به دانکرک، خواستار عدم بازگشت هستند که سرانجام شخصیت مورفی با جرج مواجه می‌شود که او را نجات می‌دهد. جرج جراحتی دیده که به نابینایی او منجر شده، و مورفی به اثرات روانی جنگ پی می‌برد.
۶. آتلانتیک: وحشیانه‌ترین اقیانوس روی زمین - Atlantic: The Wildest Ocean On Earth
«آتلانتیک: وحشیانه‌ترین اقیانوس روی زمین» نقش متفاوتی برای کیلین تعیین کرد که باید به عنوان راوی یک مستند الهام بخش فعالیت کند. صدای گیرای مورفی در کنار تصاویر جذاب اقیانوس‌ها این مستند را دیدنی می‌کند.
کیلین مورفی؛ آقا و سرور و دلبرِ اهالیِ بیرمنگام
تمرکز این مستند بر اقیانوس پهناور است، و این مستند از کانال نچرال هیستوری بی بی سی تا جنوبگان می‌رود تا این مستند را تهیه کند. این مستند به حیوانات نگاهی انداخته، و نحوه زنده ماندن آن‌ها در شرایط آب و هوایی سخت را نشان می‌دهد.
۵. بتمن آغاز می‌کند - Batman Begins
همانطور که اشاره کردیم، «کیلین مورفی» اغلب در پروژه‌های «کریستوفر نولان» حضور دارد، و «بتمن آغاز می‌کند» نمونه دیگری از این همکاری است. مورفی در این فیلم نقش مترسک، یکی از بزرگ‌ترین دشمنان بتمن را ایفا می‌کند، و اجرای کاملاً مجذوب کننده‌ای است.
کیلین مورفی؛ آقا و سرور و دلبرِ اهالیِ بیرمنگام
مورفی پیچیدگی خاصی را به این نقش آورده، و نقش دکتر جاناتان کرین را ایفا می‌کند که به گاتهام مواد مخدر می‌آورد. او یک روان شناس فاسد است که با کمک ماسک مترسک مردم را ترسانده، و زمانی که مقابل بتمن قرار می‌گیرد، بتمن هم باید توسط آلفرد نجات یابد.
۴. تلقین - Inception
پروژه دیگری از «کریستوفر نولان» فیلم «تلقین» است که آن را یکی از برترین آثار نولان می‌دانند. فیلم بازیگران مطرحی دارد، و بهترین بازیگران هالیوود در آن بازی می‌کنند، اما هیچ کدام از دیگری برتر نبوده، و اجرای هم را تکمیل می‌کنند.
کیلین مورفی؛ آقا و سرور و دلبرِ اهالیِ بیرمنگام
یک فیلم پیچیده که پایان متفاوتی دارد، و تماشاگر را خیره می‌کند. داستان درباره گروهی از افراد متخصص در زمینه خواب و رؤیا است که می‌توانند به لایه‌های مختلف خواب هم وارد شوند. یک تریلر دیدنی که باید تماشا کنید.
۳. شوالیه تاریکی برمی خیزد - The Dark Knight Rises
«کیلین مورفی» در سه فیلم بتمن «کریستوفر نولان» حضور داشت، و در سری آخر «شوالیه تاریکی برمی خیزد» نیز حضور یافت. این فیلمی است که در راستای داستان هرکاری می‌کند، و مورفی زمانی می‌رسد که در شهر گاتهام همه چیز به هم ریخته است.
کیلین مورفی؛ آقا و سرور و دلبرِ اهالیِ بیرمنگام
او بازگشته و به عنوان قضای ناظر بر زندگی شهروندان گاتهام فعالیت می‌کند. او درباره گناهکار بودن یا بی گناهی مردم تصمیم گیری کرده، و برخی آزاد و برخی کشته می‌شوند. این اجرا کوتاه بود، و او با نقش مترسک بازنگشت، اما اگر نقش خود را ادامه می‌داد خوب می‌شد.
۲. پیکی بلایندرز - Peaky Blinders
درحالی که «کیلین مورفی» در فیلم‌های مهمی حضور یافت، بدون شک اکنون به خاطر نقش تامی شلبی در سریال «پیکی بلایندرز» شناخته می‌شود. این سریال معروف بی بی سی درباره خانواده شلبی است، و مورفی در نقش اصلی قرار دارد، به همین دلیل توانست استعداد خود را نشان دهد.
کیلین مورفی؛ آقا و سرور و دلبرِ اهالیِ بیرمنگام
این سریال که هنوز در حال پخش است، به خانواده شلبی و نحوه شکل دادن به امپراتوری خود پس از جنگ جهانی اول را نشان می‌دهد. امپراتوری آن‌ها چه قانونی باشد چه غیرقانونی، هرکاری انجام می‌دهند، حتی دور زدن دولت و مافیا.
۱. شوالیه تاریکی - The Dark Knight
درحالی که «کیلین مورفی» در «شوالیه تاریکی برمی خیزد»حضور داشت، در فیلم سوم کمیو داشت، اما نقشش در این فیلم مهم‌تر است. گرچه شاید شخصیت او در مقایسه با «بتمن آغاز می‌کند» مهم نباشد، اما این بار بیشتر رشد کرده است.
کیلین مورفی؛ آقا و سرور و دلبرِ اهالیِ بیرمنگام
در این فیلم مترسک دارودسته خود را داشته، و مواد مخدر و نگرشش را توزیع می‌کند. متوجه می‌شویم او یک روانی واقعی است که از شکنجه دادن خوشش می‌آید، و هدف اصلی داستان مترسک همین است، گرچه طرفداران از دیدن بیشتر او لذت می‌برند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      پیکی بلایندرز آخرت سریال و نقش مورفی محشره . بدی این سریال اینه شدید معتادش میشی

    • بدون نام

      عشقه...

    • بدون نام

      جذابه

    • cactus

      توماس شلبی بهترین نقشیه که بازی کرده بدون شک

    • توماس شلبی

      هیچ کلمه ای ک بتونه کلیین مورفی رو عالی جلوه بده وجود ندارههه.عاشقشم.

    • رضوان

      دوسش میدارم هم خوب بازی می کنه
      هم خوش تیپه
      دوسش دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج