جاباما
۱۱۹۷۶۰۳
۵ نظر
۵۱۳۳
۵ نظر
۵۱۳۳
پ

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

در اینجا با ملکه‌ها و پرنسس‌هایی آشنا خواهیم شد که از خاندان‌های سلطنتی نبودند.

روزیاتو : قصه ی سیندرلا با همه ی جذابیتش شاید در نهایت داستانی خیالی به نظر برسد که جایی در دنیای واقعی ندارد اما واقعیت آن است که این قصه هر از گاهی به حقیقت پیوسته است و بسیاری از ملکه ها و شاهزاده خانم های حال حاضر دنیا پیش از وصلت با خاندان های سلطنتی فردی عادی بودند.در ادامه با ملکه ها و پرنسس هایی آشنا خواهیم شد که از خاندان های سلطنتی نبودند.

پرنسس شارلین، موناکو

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

شارلین در کشور آفریقایی زیمباوه متولد شد و کودکی خود را به همراه پدر و مادرش در آفریقای جنوبی سپری کرد. پدرش یک مدیر فروش بود و مادرش یک مربی شنای بازنشسته. شارلین شناگری حرفه ای است و در ۱۸ سالگی قهرمان مسابقات شنای آفریقای جنوبی شد. او در سال ۲۰۰۰ در یک مسابقه شنا در کشور موناکو موفق به دریافت مدال طلا شد و همانجا بود که اولین بار با همسر آینده اش آشنا شد. این زوج در سال ۲۰۱۱ با یکدیگر ازدواج کردند و در حال حاضر یک دختر و پسر دوقلوی ۷ ساله دارند.

ملکه رانیا، اردن

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

ملکه ی آینده ی اردن، در کویت از پدر و مادری فلسطینی متولد شد و در دانشگاه آمریکای قاهره در رشته ی مدیریت کسب و کار تحصیل کرد. او بعدها در در زمینه های بانکداری و فناوری اطلاعات مشغول کار شد. او با همسر آینده اش، عبدالله دوم که آن زمان هنوز شاهزاده بود، در یک ضیافت شام آشنا شد و آن ها ۶ ماه بعد با یکدیگر ازدواج کردند. او در سال ۱۹۹۹ پس از به سلطنت رسیدن همسرش، ملکه ی اردن شد. این زوج ۴ فرزند دارند: ۲ پسر و ۲ دختر.

ملکه لتیزیا، اسپانیا

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

لتیزیا که از پدری خبرنگار و مادری پرستار به دنیا آمد، در خانواده ای متوسط بزرگ شد و با تحصیل در رشته ی خبرنگاری پا جای پای پدرش گذاشت. او با روزنامه های مختلفی همکاری داشت تا اینکه گوینده ی خبر شبکه های مطرحی همچون سی‌ان‌ان‌پلاس شد. او ابتدا با یک معلم دبیرستان ازدواج کرده بود اما این ازدواج در سال ۱۹۹۹ به پایان رسید. ۳ سال بعد، او در یک ضیافت شام با پرنس فلیپ، ولیعهد اسپانیا آشنا شد و این زوج خیلی زود به یکدیگر جذب شدند. آن ها ۲ سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب ۲ دختر شدند.

پرنسس مته - ماریت، نروژ

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

مته دختر یک خبرنگار سابق و یک کارمند سابق بانک، خود به سرکش بودنش در دوران جوانی اذعان کرده است. او وقتی درس سال ۱۹۹۹ به واسطه ی دوستان مشترکی با شاهزاده ی نروژ آشنا شد، یک مادر مجرد با پسری ۲ ساله بود و آن ها ۲ سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند. از قرار معلوم آن ها در همان نگاه اول به یکدیگر علاقمند شده بودند. ولیعهد اسپانیا خود در اینباره گفته: «چیزی که ما در همدیگر یافتیم آنقدر قوی بود که نتوانستم به آن بی تفاوت باشم.»

امپراتور ماساکو، ژاپن

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

پدر ماساکو یک دیپلمات ارشد بود، به همین دلیل کودکی او در مسکو و نیویورک سپری شد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های آکسفورد و هاروارد پا جای پای پدرش گذاشت و خود به یک دیپلمات بدل شد. او با پرنس ناروهیتو که بعدها امپراتور ژاپن شد، ابتدا در سال ۱۹۸۶ در یک میهمانی رسمی آشنا شد. این زوج یک دختر دارند، پرنسس توشی که در سال ۲۰۰۱ متولد شد.

ملکه سیلویا، سوئد

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

پدر سیلویا یک تاجر آلمانی و مادرش برزیلی بود. او تحصیلاتش را در آلمان به پایان رساند و در کنسولگری آرژانتین در مونیخ مشغول کار شد و بعدها به عنوان مربی میزبانی و پذیرایی با کمیته ی مسابقات المپیک مونیخ وارد همکاری شد. در جریان همین مسابقات در سال ۱۹۷۲ بود که او با پرنس کارل گوستاف، ولیعهد سوئد آشنا شد. آن ها ۴ سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب ۲ دختر و یک پسر شدند.

پرنسس مری، دانمارک

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

مری از پدر و مادری اسکاتلندی در استرالیا متولد شد. مادرش در یک دانشگاه دفتردار بود و پدرش استاد دانشگاه در رشته ی ریاضیات. او در آژانس های تبلیغاتی مختلفی مشغول کار شد و در سال ۲۰۰۰ در جریان المپیک تابستانی استرالیا با پرنس فردریک، ولیعهد دانمارک آشنا شد. آن ها در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب ۴ فرزند شدند: ۲ پسر و ۲ دختر.

ملکه ماکسیما، هلند

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

ماکسیما در پایتخت آرژانتین، بوینس آیرس متولد شد. پدر او وزیر سابق کشاورزی آرژانتین بود. او بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه، در شغل های مختلفی از جمله معاونت بخش فروش در یک بانک مشغول کار شد. او در سال ۱۹۹۹ زمانی که ۲۸ سال داشت با ویلم - الکساندر در اسپانیا آشنا شد. اما همسر آینده اش در آنجا خود را فقط الکساندر معرفی کرد و به همین دلیل او نمی دانست که با یک شاهزاده آشنا شده است. این زوج در سال ۲۰۰۲ با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب ۳ دختر شدند.

ملکه سونیا، نروژ

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

سونیا که دختر یک تاجر پوشاک بود برای تحصیل در یک مدرسه تکمیلی (مدرسه ای دخترانه که در آن علاوه بر دروس معمولی، آداب زندگی، معاشرت و خانه داری هم آموزش داده می شود) به سوئد رفت و سپس به پایتخت نروژ، اسلو بازگشت و در آنجا در رشته های زبان فرانسوی، زبان انگلیسی و تاریخ هنر تحصیل کرد. او با پرنس هارلد، ولیعهد نروژ که حالا پادشاه این کشور است، ابتدا در سال ۱۹۵۹ در یک مهمانی آشنا شد. علیرغم اینکه سونیا فردی عادی بود اما آن ها به طور پنهانی با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند تا اینکه بالاخره ۹ سال بعد اجازه ی ازدواج با یکدیگر را پیدا کردند. او ۳۱ است که ملکه نروژ است و این زوج یک دختر و یک پسر دارند.

پرنسس آلساندرا، هانوفر

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

آلساندرا در پرو متولد شد. پدرش یک مدیر اجرایی کسب و کار و مادرش یک مدل سابق بود. او در پرو در رشته ی حقوق تحصیل کرد اما مدرک مد و مدیریت کسب و کار خود را از اسپانیا دریافت و سپس یک برند تولید کیف راه اندازی کرد. او با پرنس کریستین، نفر دوم صف تاج و تخت هانوفر در جریان سفر شاهزاده به پرو در سال ۲۰۰۵ آشنا شد. آلساندرا به عنوان راهنمای تور او انتخاب شده بود. آن ها ۶ سال بعد از آشنایی شان، با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. این زوج که حالا باهم ازدواج کرده اند، در سال ۲۰۲۰ صاحب یک دختر و پسر دوقلو شدند.

ملکه جتسون پوما، بوتان

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

جتسون شاید خون سلطنتی در رگ نداشته باشد اما از یک خانواده ی اشرافی است که ارتباط زیادی با خاندان سلطنتی بوتان دارند. او در لندن در رشته روابط بین الملل تحصیل کرد. جیگمه، پادشاه فعلی بوتان، وقتی اولین بار با جتسون آشنا شد هنوز به سلطنت نرسیده بود و ۱۷ سال داشت. جتسون نیز آن زمان حدوداً ۷ ساله بود. آن ها سال ها بعد به یکدیگر علاقمند شدند و باهم نامزد کردند. این زوج حالا ۲ پسر دارند.

پرنسس سوفیا، سوئد

سیندرلا‌های واقعی؛ ملکه‌هایی که افرادی عادی بودند

پدر سوفیا مشاور شغلی بود و مادرش مدیر بازاریابی. او ابتدا در رشته ی هنر تحصیل کرد و به عنوان مدل مشغول کار شد. در سال ۲۰۰۴ تصاویر او در یک نشریه به چاپ رسید و بعدها برای حضور در یک ریالیتی شو انتخاب شد. در تابستان سال ۲۰۰۹ سوفیا در یک باشگاه شبانه به واسطه ی دوستان مشترکی با پرنس کارل فیلیپ آشنا شد. این زوج در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب ۳ پسر شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس کاترین خانوم چی؟

    • بدون نام

      مگان مارکل

    • فرازی

      خیلی خوب بود.پرنسس شارلین خیلی دوست داشتنی وخوشگله .فکرمیکردیم سیندرلافقط توقصه هاست

    • بدون نام

      همشون ننه باباشون یه کاره ای بودن

    • ریحون

      بعدی منم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج